• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'En welke mafkees vroeg dat zo subtiel aan je?', vroeg ik haar met een opgetrokken wenkbrauw. Zoiets vraag je toch niet, echt idioot.
    'Maar kom op, anders worden je ouders nog ongerust', zei ik en trok haar mee het park uit.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Tyler McKey,' zeg ik grinnikend. 'Een jongen van me oude school. Ach ja, het was wel grappig. Niet dat ik het gedaan heb. Maar alsnog.' Hij trekt me mee het park uit en ik trek mijn jasje aan. Mijn sjaal doe ik ook weer goed zodat de zuigzoen goed verstopt is. 'En ze zullen niet ongerust zijn hoor.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga slapen, morgen drukke dag voor de boeg, dus weet niet zeker of ik wel reageer x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Slaap lekker Jacco! C: x]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hmm, oke', zei ik terwijl we aan het wandelen waren.
    We waren alweer bijna thuis.
    'Mijn ouders zijn weer thuis', merkte ik op.
    De lampen op onze benedenverdieping brandden fel, en door haar konigsblauwe gordijnen zag ik ook licht uit Brooke's haar kamer schijnen.
    'Ga maar naar binnen', zei ik toen we voor haar huis stonden.
    Ik legde mijn hand nog op haar wang.
    'Slaap zacht, straks', zei ik en drukte mijn lippen op de hare.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    We wandelen door en Bentley merkt dan op dat zijn ouders thuis zijn. Ik kijk in de richting van hun huis en zie dat er lampen aan zijn. 'Ik vraag me af wat voor indruk onze ouders van elkaar zullen hebben,' zeg ik dan. We staan voor mijn voordeur en hij zegt ga maar naar binnen. Maar voordat ik ga legt hij zijn hand nog op mijn wang, zegt slaap zacht straks en drukt zijn lippen op die van mij. Ik kus hem zachtjes terug terwijl ik dicht tegen hem aan sta en bijt een keer zachtjes op zijn lip waarna ik de kus verbreek.
    'Jij ook Ben,' zeg ik zacht.
    Ik pak mijn sleutels uit mijn zak en doe de deur open en werp nog een blik op hem met een glimlach.
    'Tot morgen op school.'
    En dan doe ik de deur dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ja, dat vraag ik me ook af', zei ik.
    Toen ik haar kuste beet ze nog zachtjes op mijn lip, waardoor een klein kreuntje mijn mond verliet.
    'Jij ook, Bent', zei ze en ze deed de deur open met behulp van haar sleutel.
    'Tot morgen op school', zei ze nog.
    Ik knikte en stak nog snel een hand op, waarna ze de deur sloot.
    Ik slofte richting huis en pakte ook mijn sleutels om me binnen te laten.
    'Ik ben er weer!', zei ik en zag mijn ouders in de woonkamer.
    'Ik ga meteen naar bed', zei ik en maakte aanstalten de trap op te gaan.
    'Ga je niet uit vanavond?', vroeg mn vader me.
    Ik schudde mijn hoofd.
    'Dat is ook nieuw', lachte mijn moeder.
    'Nou ja, welterusten', mompelde ik en liep naar mijn kamer.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Achter de gesloten deur laat ik mezelf ertegen aan glijden en zucht een keer zachtjes.
    'Ik ben thuis,' roep ik door het huis heen.
    Ik kijk even vooruit maar sta dan toch maar op. Ik ga maar eens naar mijn kamer, ik heb behoefte om dit alles van me af te schrijven. Ik loop de trap met trage passen op en loop naar mijn kamer. De deur doe ik open en dicht achter me en ik laat me met een zucht op mijn bed vallen. Ik voel naast me op mijn nachtkastje naar mijn boekje. De pen die ernaast ligt pak ik gelijk mee en ik draai me om op mijn buik met het boekje voor me. Ik sla het open en begin erin te schrijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik ging op mijn bed zitten, mijn rug bij de hoofdkant, tegen de muur. Ik trok mijn knieën op en legde mijn kijn op mijn knieën.
    Ik keek uit mijn lange raam en zag licht bij het huis van Noralie komen.
    Twee seconden later zag ik hoe Noralie door de kamer liep.
    Wait a second, is dat haar kamer?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Lol. Gluurder. :P]

    Noralie Anderson
    Dear diarie,
    Ik heb het weer eens laten gebeuren en ik vind het ongelooflijk stom van mezelf maar het voelt gewoon fijn. Dat moment dat het gewoon lijkt alsof een jongen op dat vlak om je geeft. Maar ja, het zal waarschijnlijk snel genoeg al weer stoppen. Alleen hoe snel... That's the question.


    Ik schrijf nooit lange stukken. Ik leg het weg en sta dan op en loop naar mijn kast. Ik zoek naar een shortje en een topje. Standaard mijn pyjama. Ik zucht een keer zachtjes en kleed me dan eerst helemaal uit en dan trek ik mijn pyjama aan. Standaard routine. Ik loop door naar de badkamer en poets daar mijn tanden en borstel een keer door mijn haar. Ik kijk mezelf aan in de spiegel terwijl ik dat doe. Ik glimlach naar mezelf. Ik ben een vrolijk persoon, en niet nep vrolijk, maar oprecht vrolijk. Niet depressief of wat dan ook, maar het is alleen dat gebied. Jongens gebied. En dat gaat gewoon altijd mis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Pfff]

    Bentley Heahtrow

    Toen ze naar haar kast liep om daar een pyjama, denk ik, uit te pakken en op het punt stond haar om te kleden, draaide ik mijn hoofd netjes weg.
    Als ik haar was zou ik het ook niet fijn vinden, denk ik.
    Ik grinnikte.
    Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en trapte mijn schoenen uit. Mijn broek belandde in de hoek van de kamer en ik pakte een zwart voetbalbroekje uit de kast.
    Mijn standaard pyjama. Of het nou winter of zomer was, hier sliep ik áltijd in.
    In mijn aangrenzende badkamer, plensde ik nog wat water in mijn gezicht en poetste mijn tanden.
    Toen ik terug kwam in mijn kamer, schoof ik de gordijnen dicht, maar keek nog even door een gleufje tussen de twee stoffen om te kijken of ik Noralie nog zag.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Teehee :Y)]

    Noralie Anderson
    Ik kijk even voor me uit en zucht dan een keer en loop naar mijn bed waar ik op ga liggen. Ik heb mijn armen achter mijn hoofd geslagen en kijk naar het plafond. Ik draai me op mijn buik en druk op het knopje naast me bed zodat de lichten uit gaan. Niet dat ik kan slapen. Niet met al die gedachten in mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    Ik zat nog steeds op mijn bed en pakte mijn gitaar, die nét binnen handbereik stond.
    Het volgende lied wat Brooke en ik zouden coveren is Little Things van One Direction, alleen vind ik het lied een beetje lastig om te spelen en te zingen tegelijkertijd.
    Ik sloeg de eerste snaren en voelde meteen dat het fout ging.
    Na drie keer oefenen zat ik er lekker in en ging het zingen redelijk goed.
    Na een half uur geoefend te hebben, vond ik het wel weer genoeg.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ik moet werken, TOT FUCKING ACHT UUR, doeidoei x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Aewhh, arme jij, succes! X]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.