• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    xSunshineee schreef:
    Ik ben Directioner, maar ik weet echt niet wat er in hun hoofd omgaat tegenwoordig ... sommige tattoos slaan echt nergens op ...

    How do you know that?
    Ik wil een sneeuwvlok als tattoo laten zetten. Kan compleet nutteloos lijken voor andere mensen, maar voor mij zit er wel een belangrijke betekenis achter. Elke sneeuwvlok is uniek, net zoals de mens. Met die sneeuwvlok wil ik dus zegen dat ik uniek ben.
    Je kunt dus niet zomaar zeggen dat tattoos nergens op slaan. ^^

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:06 ]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)
    How do you know that?
    Ik wil een sneeuwvlok als tattoo laten zetten. Kan compleet nutteloos lijken voor andere mensen, maar voor mij zit er wel een belangrijke betekenis achter. Elke sneeuwvlok is uniek, net zoals de mens. Met die sneeuwvlok wil ik dus zegen dat ik uniek ben.
    Je kunt dus niet zomaar zeggen dat tattoos nergens op slaan. ^^


    Het is ook niet de bedoeling dat mensen nu verkeerd gaan denken over wat ik zeg, ik bedoel het niet eens zo hard, ik vind sommige tattoos gewoon niet mooi en ja er kan een betekenis achter zitten, maar ieder zijn eigen mening ... ;)


    16 - 09 - '17

    Nieuw!



    En waarom een tattoo over MSG? Het is maar een arena zoals een ander


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geldof schreef:
    Nieuw!



    En waarom een tattoo over MSG? Het is maar een arena zoals een ander


    Hij vond het waarschijnlijk een hoogtepunt in zijn leven of zo, haha. Maar dan snap ik niet waarom hij de Olympische Spelen niet op z'n arm heeft gezet :')

    Rhinestone schreef:
    (...)

    Hij vond het waarschijnlijk een hoogtepunt in zijn leven of zo, haha. Maar dan snap ik niet waarom hij de Olympische Spelen niet op z'n arm heeft gezet :')

    Tja, OS was iets meer... eerbiediger zal ik maar zeggen


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geldof schreef:
    Nieuw!



    En waarom een tattoo over MSG? Het is maar een arena zoals een ander

    Afschuwelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het wordt steeds erger met de dag -_-


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Afschuwelijk.

    Vind ik eigenlijk ook, maar of de boys naar ons zullen luisteren is een grote vraag


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geldof schreef:
    (...)
    Vind ik eigenlijk ook, maar of de boys naar ons zullen luisteren is een grote vraag


    Waarom zouden ze naar ons moeten luisteren?


    Take me to wonderland

    Ik vind die "Chillin" tattoo niet erg veel beter dan de MSG tattoo, hoor. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Waarom zouden ze naar ons moeten luisteren?

    Omdat het hun leven is. Dat hoop ik ook niet, ik bedoelde daarmee dat ze mogen doen wat ze willen


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geldof schreef:
    (...)
    Omdat het hun leven is. Dat hoop ik ook niet, ik bedoelde daarmee dat ze mogen doen wat ze willen


    Het leek alsof je zei dat je hoopte dat ze naar ons gingen luisteren. :p Dus misschien dat ik het verkeerd begrepen had. Maar het is hun leven en wij hebben daar niks over te zeggen. We kunnen commentaar geven, maar dat is ook alles. ^^


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Het leek alsof je zei dat je hoopte dat ze naar ons gingen luisteren. :p Dus misschien dat ik het verkeerd begrepen had. Maar het is hun leven en wij hebben daar niks over te zeggen. We kunnen commentaar geven, maar dat is ook alles. ^^

    Da's waar!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind de tatoeages hartstikke leuk bij ze staan! (:


    Chaos is a ladder.

    Dan ben jij een van de eerste!
    Oké, niet alle tatoeages zijn lelijk, maar de meeste zijn gewoon té!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.