• De stelling van deze week luidt:
    De makers van horrorfilms zijn ziek in hun hoofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    NEE!!!! absoluut niet horror films zijn juist awesome! (H)

    de enige film soort die ik dagen achter elkaar kan kijken


    <3

    Haha, niet mee eens. Ze hebben gewoon te veel fantasie die ze kwijt moeten.
    Zelf maak ik ook wel eens horrorschilderijen (dat zal voor velen gek in de oren klinken), maar ben verder een normaal mens.

    Bovendien zijn veel horrorfilms ook gebaseerd op boeken, dus bedenken de regisseurs de verhaallijn niet zelf.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:34 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Zo zijn alle makers die fantasy films maken gek


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hangt van de film af.. Op zich zijn ze wel leuk :)


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Natuurdocumentaires worden dan ook gemaakt door mensen met psychische problemen: dieren die elkaar verslinden, verscheuren en elkaars kinderen vermoorden. Ach, de natuur is wreed.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Mulford schreef:
    Dat hangt er een beetje vanaf, vind ik. Er zijn sommige horrorfilms die gewoon betuigen van een grote fantasie, maar sommige films zijn wel ziekelijk, ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige wel, anderen weer niet. Verschilt heel erg.

    Savoureur schreef:
    Natuurdocumentaires worden dan ook gemaakt door mensen met psychische problemen: dieren die elkaar verslinden, verscheuren en elkaars kinderen vermoorden. Ach, de natuur is wreed.


    Maar zij komen niey met een kettingzaag binnen enzo. Of ze martellen ze eerst niet. In iedergeval niet bewust lijkt me.
    Of er komen geen klauwen uit leeuwens monden


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    annickemiek schreef:
    nee, het zou ziek zijn als de makers het echt deden wat ze in de horror film doen. maar ja, zij doen wat goed verkoopt en de kopers zijn wij. zijn wij dan niet ziek?


    vive la France

    Scatach schreef:
    (...)

    Maar zij komen niey met een kettingzaag binnen enzo. Of ze martellen ze eerst niet. In iedergeval niet bewust lijkt me.
    Of er komen geen klauwen uit leeuwens monden



    Het verschil is dat het één fantasie is, het ander is werkelijkheid.

    Wist je dat er vliegen bestaan die in ieder klein deeltje van een rups eitjes leggen? Wanneer deze eitjes uitkomen, kruipen de kleine maden zich langzaam een weg naar buiten, al etende van de rups. De rups is pas dood wanneer alle eitjes uitgekomen zijn en zich een weg naar buiten hebben gegeten. Een langzame en onplezierige dood.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 14:59 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Nog een leuk argument is dat horrorfilms gemaakt worden, omdat ze zo in trek zijn bij de kijkers. Als niemand ze zou willen kijken omdat er mensen in worden gemarteld en er kettingzagen in tevoorschijn worden gehaald, dan zou de productie ervan al snel opgeheven worden. Dus wie zou er dan ziek in het hoofd zijn? De kijkertjes smachtend naar rondvliegende ingewanden?

    Al denk ik eerder dat geen van allen ziek in zijn hoofd is. Het is gewoon vermaak.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:05 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Ik vind van niet, want dan zou ik ook ziek zijn in mijn hoofd (nerd) (misschien dan toch wel)


    It's so easy to be evil

    EmptyEyes schreef:
    Ik vind van niet, want dan zou ik ook ziek zijn in mijn hoofd (nerd) (misschien dan toch wel)


    Maak je zelf horrorfilms?


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Zoals iedereen zegt het hangt ervan af: De makers van saw, die zijn niet ziek, maar zijn geniaal, dat is goede horror! Paranormal Activity niet, althans de 2de toch niet. 'k Heb die gezien, het enige spooky moment was toen alle kasten tegelijk openvlogen. That's it.


    God is just a creature humans made up so they can blame Him for their mistakes.

    Niet mee eens, de mensen bedenken film voor de mensen. Als niemand horror zou kopen stoppen ze ook met het maken ervan. Bij veel horror zit er een verhaal achter, dat betekent dus dat ze er wel overnagedacht hebben en niet zomaar wat enge dingen aan elkaar plakten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!