• De stelling van deze week luidt:
    De makers van horrorfilms zijn ziek in hun hoofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    omg! nee! die zijn geniaal! :o
    oke, misschien zit toevallig wel eentje tussen die ziek is in zijn hoofd x

    Horror films zijn geweldig, en je moet ook wel een beetje gek zijn om zo'n goed verhaal te schrijven (:

    Oneens, dat jij er niet van kan slapen betekend niet dat ze ziek in hun hoofd zijn. Ze hebben gewoon een wilde fantasie en die heb je dan ook echt nodig wil je een goed idee hebben voor een horrorfilm.
    The Human Centipede is verschrikkelijk vies en eng, inderdaad, maar de makers zijn geestelijk gewoon in orde.


    4:21 ''We'll be alright''

    De makers van horrorfilms hebben gewoon een goede fantasie. Vooral Tom Six van The Human Centipede. Lang leve, dat hij een nederlander is!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    nee, ze hebben alleen een hele enge duister fantasie die ik ( gelukkig ) niet heb (Y) (duivel)

    Echt niet !!! Ze zijn eerder geniaal xD

    zeker de maker van i spit on your grave die film is misselijkmakend maar de meeste zijn echt G-E-N-I-A-A-L

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 14:38 ]

    Ja eigenlijk wel

    Niet mee eens.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ze hebben gewoon heel veel fantasie, maar sommigen zullen wel niet goed bij hun hoofd zijn :/
    *kuch* SAW *kuch*


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Kiriyama schreef:
    Ze hebben gewoon heel veel fantasie, maar sommigen zullen wel niet goed bij hun hoofd zijn :/
    *kuch* SAW *kuch*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nee, vind ik best meevallen eigenlijk. Ik denk dat die mensen gewoon zo hard lachen omdat ze weten dat zoveel mensen nachtenlang nachtmerries gaan hebben over hun film. Horrorfilms als Saw -alle 7-, Hostel, Final Destination en The Hills Have Eyes vind ik op zich niet zo erg, omdat ze gewoon pure fantasie zijn en ze je geen mogelijkheid geven om het te doen geloven, vanuit mijn standpunt. Paranormal Activity, Mirrors en een film met een buiksprekerspop daar kan ik dan weer niet tegen omdat ik gewoon véél te rap verschiet van de dingen die gebeuren ;p

    oneens
    zelf schrijf ik in word (niet op Q) veel Horror/griezel-verhalen, daarin laat ik veel mensen beschreven dood gaan, voor mij is het gewoon een manier om al mijn frustratie van em af te schrijven. Ik denk ook niet dat Stephan King ziek is in zijn hoofd, hij heeft veel fantasie, je noemt de maken van een kleuterserie toch ook niet ziek? weet je hoe onzinnig die series zijn?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Kidagakash schreef:
    Niet mee eens.


    Lwhockey schreef:
    Ziek zijn ze niet, ze hebben alleen een te grote, en enge fantasie.


    Chaos is a ladder.