• De stelling van deze week luidt:
    De makers van horrorfilms zijn ziek in hun hoofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    De makers van saw zijn echt wel ziek!
    Paranormal activity vind ik wel cool ;p


    Everyone tells me my future is so bright... but what if I like things as they are now...?

    nee hoor, de kijkers van horror films zijn gek in hun hoofd zegt me moeder!! HIHIH


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Neu ik vind van niet. In een film kun je alle fantasie kwijt die je kunt verzinnen. Daarom is het een film en niet de realiteit :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Er zijn wel films waarvan ik wel eens denk "de maker van deze film is hartstikke gek"
    maar ziek in hun hoofd vind ik wel hele grote woorden,

    Aan de ene kant vind ik het juist wel knap en denk ik "hoe kom je erop"??
    Maar aan de andere kant vind ik dat deze mensen een grote en enge fantasie hebben!

    Ik ben trouwens geen fan van horror en kijk het nooit, want dan slaap ik nooit Weer!!

    Oneens. Ziek in je hoofd is inderdaad iets erg groots, dat zeg je niet zomaar over mensen met een grote fantasie. Ik kan zo ook best enge dingen bedenken, maar ik zou niet eens iemand in zijn/haar arm of been kunnen schieten. Natuurlijk kan dat bij zulke mensen ook anders zijn, ze kunnen wel ziek in hun hoofd zijn, maar dat is dan niet omdat ze zulke enge dingen bedenken.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Brat schreef:
    Zoals iedereen zegt het hangt ervan af: De makers van saw, die zijn niet ziek, maar zijn geniaal, dat is goede horror! Paranormal Activity niet, althans de 2de toch niet. 'k Heb die gezien, het enige spooky moment was toen alle kasten tegelijk openvlogen. That's it.



    haha, precies anderssom!
    ik hou van paranormal activity en kan niet tegen saw xD


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    Greyfell schreef:
    De makers van saw zijn echt wel ziek!
    Paranormal activity vind ik wel cool ;p


    eey! ik heb een maatje gevonden XD


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    LOL
    je zou eerder kunnen zeggen dat de mensen die ernaar kijken gek zijn dan de mensen die het maken


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik vind inderdaad ook dat die mensen redelijk ziek in hun hoofd zijn, maar ze verdienen er toch goed geld mee, dus mensen vinden het blijkbaar toch leuk. Verder is het toch niet echt, dus laat hun fantasie maar gewoon rollen; als wij er toch goede films van krijgen, hoor je mij niet protesteren!


    Visit as many concerts as you can.

    Nee, absoluut niet. Ik kan beter begrijpen dat je zo'n verhaal verzint dan dat je er ook echt naar kijkt. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ja precies


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Befree schreef:
    Dat slaat echt nergens op. De makers van de teletubbies zijn toch ook niet gestoord?Tegenwoordig moet je gewoon een goed verhaal hebben hoor,het is fantasie geen gestoordheid. En daarbij vind ik dat de makers van teletubbies eerder gestoord zijn, kom op!!!! Wie verzint er nou een gekleurd wezen met een tv in zijn buik dat een stofzuiger vriend heeft en met de tekst begint het zonnetje lacht de lucht is blauw,teletubbiea kom maar gauw. Leuk voor de kleintjes, maar daarom vind ik horrorfilm makers echt niet gestoord hoor


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    iedereen heeft zijn eigen gedachten en inspiratiebronnen...
    ik moet die saw films ook niet, maar om nu te zeggen dat die mensen ziek zijn vind ik wel een beetje ver gaan hoor

    kom op, iedereen heeft wel eens een maffe droom of nachtmerrie en eerlijk? Vroeger gebeurde zulke dingen gewoon, werden er mensen gemarteld... die martelaars werden ook niet voor ziek uitgemaakt

    En persoonlijk vind ik American Horror Story brilliant... Het is zo twisted en mindfucking dat het gewoon leuk is om er proberen achter te komen wat er gebeurd is... (Of die manga over Rabbit Doubt.. love it)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 22:10 ]


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Thranduil schreef:
    De stelling van deze week luidt:
    De makers van horrorfilms zijn ziek in hun hoofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wow, echt een goede stelling eigenlijk. Ik heb er nooit echt over nagedacht, maar er zijn gewoon nu eenmaal mensen dat kicken op spanning. Dus ziek zijn in hun hoofd niet, maar het is gewoon 'goesting' denk ik. (:


    Nov 19 | I wonder about you, quiet girl.

    soms wel, zoals met SAW, maar met ''normale'' horror zijn ze vast niet zo gestoord..


    When the world keeps turning, things will fall apart. But just keep on running, and listen to your heart