• Jawel, na dit jaar ga het waarschijnlijk gebeuren! Ik heb een goede mogelijkheid gevonden om een jaartje te gaan studeren in Noorwegen. Ik ben zo blij! (:
    Maar toen ik het er met klasgenoten over had wat we na onze opleiding gaan doen en ik vertelde dat ik naar het buitenland wil, vonden ze dat allemaal heel vreemd. Ik ben dus de enige van mijn jaar die zulke plannen heeft en dat verbaasde mij eigenlijk. Ik ben nu dus wel benieuwd hoe jullie er over denken. Willen jullie ook in het buitenland studeren of er gaan wonen? En zo ja, in welk land?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh, absoluut. Maar ik weet nog niet waar. Ligt eraan waar er mogelijkheden zijn en ik sta nog voor veel open. :-)

    Veel plezier!!


    I can't even think straight.

    Ik ga later in Frankrijk wonen, het is sowieso altijd al een droom van me geweest om te emigreren
    Wat gaaf dat je naar Noorwegen gaat (:

    Dat klinkt echt heel leuk!
    Ik vind het niet vreemd eigenlijk, het word steeds populairder de laatste tijd eigenlijk, al ken ik zelf niemand die zoiets ook echt gedaan heeft.


    Your make-up is terrible

    Whuut, ontzettend gaaf!
    Ik wil het wel, maar ik weet nog niet zeker of ik het ook daadwerkelijk ga doen. Als ik de kans zou krijgen, zou ik het waarschijnlijk wel doen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ah zo gaaf!
    Het is absoluut niet vreemd. Wat Assassin ook al zegt het wordt steeds populairder. Zelf wil ik niet studeren in het buitenland maar stages zullen er wel veel komen aangezien ik iets met culturen ga doen. Haha.
    Noorwegen is btw echt super mooi.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat is toch super :D
    Het is heel leerzaam en je bent er eventjes tussenuit. Het is toch niet vreemd dat je zoiets wilt?

    Ik zou het ook wel willen, in Engeland lijkt me heel interessant! Maar dan moet ik eerst weten wat ik wil studeren :X Haha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tja, zelfs al was er geld voor, dan nog!ik kan niet zonder mijn familie.Er is teveel gebeurt in mijn leven en het leven van mijn familie.Ik ben zelfs nog nooit in het buitenland geweest o.O en tja drielanden punt vind ik daaronder niet echt meetellen. Zeker 1 keer in het half jaar gebeurt er wel iets met mijn familie. ik heb dus te veel zorgen en ben erg gehecht met ze.
    Alhoewel in het buitenland zijn me zooooo gaaf lijkt!


    If you can dream it, you can do it❤️

    ik denk daar ook al heel lang over, maar nu ik de mogelijkheden er voor heb, heb ik een heel lief vriendje en ik kan hem gewoon geen jaar hier laten en hij wil echt niet dat ik ga dus nu zijn alle plannen afgeblazen. Helaas, maar ik snap hem ook wel.

    Wel, ik wil later misschien een jaar/half jaar in het buitenland gaan studeren. Mijn droom is echt om later naar UK te verhuizen, ik ben daar echt helemaal gek van. Ook heb ik al in Barcelona voor twee jaar gewoond, dus dat zou ik iemand zeker aanraden om daar later te gaan studeren.^^
    Maar Noorwegen is ook heel mooi en leuk.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil gaan studeren in Frankrijk. Frankrijk is fucking awesome.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil dolgraag in Engeland studeren, dus je bent zeker niet raar. Het liefste zou ik ook gewoon in Engeland blijven en wonen. Heerlijk. Ik hou van alles wat met Engeland te maken heeft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    España<3


    •*• Lululu •*•

    Als ik volgend schooljaar een beurs kan krijgen, ga ik over twee jaar een jaartje aan een Japanse universiteit studeren. Daarom ben ik momenteel ook veel aan het studeren, want dan heb ik meer kans om naar mijn eerste keuze te kunnen gaan, namelijk een universiteit in Kyoto.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Mordin schreef:
    Ik wil gaan studeren in Frankrijk. Frankrijk is fucking awesome.

    Non. D:
    Kom ook in Engeland studeren, dan kunnen we naar Buckingham Palace. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I'm so jealous of you(cat). Ik wil ook graag studeren in het buitenland. Maar ik moet maar eerst even van luie reet afkomen en werken, want Engeland is niet echt goedkoop.


    The odds are néver in our favor.