• Jawel, na dit jaar ga het waarschijnlijk gebeuren! Ik heb een goede mogelijkheid gevonden om een jaartje te gaan studeren in Noorwegen. Ik ben zo blij! (:
    Maar toen ik het er met klasgenoten over had wat we na onze opleiding gaan doen en ik vertelde dat ik naar het buitenland wil, vonden ze dat allemaal heel vreemd. Ik ben dus de enige van mijn jaar die zulke plannen heeft en dat verbaasde mij eigenlijk. Ik ben nu dus wel benieuwd hoe jullie er over denken. Willen jullie ook in het buitenland studeren of er gaan wonen? En zo ja, in welk land?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik wil ontzettend graag naar Rusland. Iedereen kijkt me altijd supervreemd aan als ik dat vertel, maar ik voel me gewoon aangetrokken door dat land. Ik ben er geboren, dus eigenlijk is het ook mijn thuis.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik zou wel graag een jaar naar Amerika of Japan willen, maar de mogelijkheden zijn er niet echt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pythias schreef:
    Whuut, ontzettend gaaf!
    Ik wil het wel, maar ik weet nog niet zeker of ik het ook daadwerkelijk ga doen. Als ik de kans zou krijgen, zou ik het waarschijnlijk wel doen :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Aahw dat is echt leuk!
    Ik wilde high school gaan doen, maar dat ging niet door, maar met mijn studie ga ik een half jaar naar Frankrijk. Met de studie die ik erna wil gaan doen, kan ik ook een half jaar in Frankrijk studeren en daarna wil ik in Frankrijk gaan wonen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik wil als ik klaar ben met school in Amerika gaan wonen. Helaas zit ik nog maar in de 3e :c

    Nee, ik blijf lekker in Nederland :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil heel graag naar het buitenland, maar het ligt eraan wat ik ga studeren. Ik wilde eerst namelijk sinologie (Chinawetenschappen) gaan studeren, en daar zat sowieso een stage in China aan vast, maar ik weet nu niet meer zo zeker of ik wel voor Chinees wil gaan. Ik houd heel erg van talen, dus het wordt waarschijnlijk wel een talenstudie, maar ik moet even zien welke, en dan kan ik kijken waar ik wil studeren. (cat)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik hou het maar bij België.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    cool dat je naar noorwegen gaat!

    zelf woon ik al in spanje, en dat is altijd al een droom geweestxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    cool dat je naar noorwegen gaat!

    zelf woon ik al in spanje, en dat is altijd al een droom geweestxD

    In welke stad?
    Ik heb zelfs twee jaar in Barcelona gewoont^^


    •*• Lululu •*•

    Oh, dat klinkt nice!
    Ik wil zelf in UK studeren en daar ook wonen, maar voor een persoon zoals ik is het bijna onmogelijk, helaas. Stom maatschappij, bah (joehoe)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mallory schreef
    (...)

    In welke stad?
    Ik heb zelfs twee jaar in Barcelona gewoont^^


    in El Campello;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Wat leuk voor je!
    Zelf wil ik niet in het buitenland wonen of studeren. Ik vind Nederland prima.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is toch cool! Mijn zus had eerst gewoon hier in Nederland gestudeerd voor haar bachelor, waarna ze voor d'r Master naar New York, Amerika ging. En sindsdien(ze woont er sinds 2009) wilt ze niet meer terug naar Nederland :Y)
    Ik zou zelf wel een tijdje in Engeland, Ierland of Scotland willen wonen. (Verbetering van Engels yay, zolang ik maar geen Frans hoef te praten lol, ik houd niet van Frans.) Of in Duitsland of Italië(Italië heeft dan wel mijn voorkeur, gezien ik er altijd heen ging met vakantie). Misschien dat ik een studie daar in één van die landen ga volgen ofzo, dat lijkt me wel cool, maar eerst even deze studie afmaken en een jaartje werken xD

    Maar Noorwegen lijkt me best cool om een studie te volgen :Y) En ik zou het ook gewoon doen, want dan ben je wel een ervaring rijker, meer dan je klasgenoten


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Ik wil heel graag een jaartje highschool doen in Amerika en ook daar wonen, maar of dat ooit gaat gebeuren...