• Jawel, na dit jaar ga het waarschijnlijk gebeuren! Ik heb een goede mogelijkheid gevonden om een jaartje te gaan studeren in Noorwegen. Ik ben zo blij! (:
    Maar toen ik het er met klasgenoten over had wat we na onze opleiding gaan doen en ik vertelde dat ik naar het buitenland wil, vonden ze dat allemaal heel vreemd. Ik ben dus de enige van mijn jaar die zulke plannen heeft en dat verbaasde mij eigenlijk. Ik ben nu dus wel benieuwd hoe jullie er over denken. Willen jullie ook in het buitenland studeren of er gaan wonen? En zo ja, in welk land?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vertrek in februari voor 4 maand naar Finland, 'k ga daar mijn stage doen :3.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wilde het heel graag, maar het is heel duur en je moet de taal ook echt goed kunnen spreken. :c Plus dat ik veelte laat met het idee kwam. Ik ga nu kijken of ik misschien stage in het buitenland kan gaan doen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:25 ]

    Ik heb exact hetzelfde! Wel gaaf zeg, Noorwegen! Ik ga volgend jaar naar Schotland om te studeren (een volledige studie), ook als enige van mijn jaar.
    Wat ga je studeren?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:36 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Ik heb exact hetzelfde! Wel gaaf zeg, Noorwegen! Ik ga volgend jaar naar Schotland om te studeren, ook als enige van mijn jaar.
    Wat ga je studeren?


    Ik ga het doen als een soort tussenjaar, omdat ik nu echt nog niet weet wat ik wil. Er zijn heel veel verschillende scholen die dat doen en erg veel verschillende richtingen. De meeste zijn creatief, zoals dans, toneel of muziek, maar er zijn ook andere dingen.
    Ik weet nog niet wat ik ga doen. De combinatie van muziek, theater en decor lijkt me wel leuk, maar ook cultuur en maatschappij lijkt me leuk. En fotografie is misschien ook wel wat. Ik weet het dus nog niet, maar ik heb ook nog even om het te bedenken. (:
    Gaaf dat je naar Schotland gaat! Dat staat ook nog op mijn lijstje. Weet jij al wat je gaat studeren?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Ik ga het doen als een soort tussenjaar, omdat ik nu echt nog niet weet wat ik wil. Er zijn heel veel verschillende scholen die dat doen en erg veel verschillende richtingen. De meeste zijn creatief, zoals dans, toneel of muziek, maar er zijn ook andere dingen.
    Ik weet nog niet wat ik ga doen. De combinatie van muziek, theater en decor lijkt me wel leuk, maar ook cultuur en maatschappij lijkt me leuk. En fotografie is misschien ook wel wat. Ik weet het dus nog niet, maar ik heb ook nog even om het te bedenken. (:
    Gaaf dat je naar Schotland gaat! Dat staat ook nog op mijn lijstje. Weet jij al wat je gaat studeren?


    Oh dat is ook superleuk! Ik ben zelf ontzettend geïnteresseerd in de geschiedenis van Noorwegen (en de rest van Scandinavië) vanwege de Vikingen en zo (: En de talen ook ;D Maar gaaf joh!
    Ik moet wel worden aangenomen aan de uni, maar mijn plan is om English of English & creative writing of Celtic civilisation & English te gaan doen ;D
    Schotland is ontzettend gaaf, dus ik raad je zeker aan om er eens heen te gaan!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nee, mij lijkt dat helemaal niks. :Y)


    -

    Jep, ik zou volgend jaar heel graag in Amerika willen studeren. Waarom? Omdat Amerika mijn tweede thuis zowat is met al mijn familie dat daar woont. Ik zou dan bij mijn nonkel verblijven in Sacramento, dicht bij San Fransisco (Californië ). Alleen nu nog mijn ouders zien te overtuigen, wat een onmogelijke taak is. Maar je weet maar nooit?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:59 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik verhuis 2 augustus naar Amerika, yeah me! Ik ga daar zeker 2 jaar wonen. Een vriendin van mij gaat ook naar het buitenland, maar samen zijn we de enige van ons jaar.
    Maar ik kan je zeggen, volgens mij droomt iedereen er wel over om naar het buitenland te gaan, wij doen het nog echt ook. And we are living the dream.


    Hoewel, ik zou stiekem ook wel naar ierland of ijsland gewilt hebben, dat had me echt tof geleken :D
    Maar ik ga naar Amerika om te studeren en niet om de locatie.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Ik wilde volgend jaar ook graag een engelse cursus in amerika of engeland doen, maar ik heb er geen geld voor. Dus nu plan B: als ik ga studeren, ook een jaar in het buitenland studeren (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga daar sowieso niet genoeg geld voor hebben en ik ben taalkundig niet de sterkste. Dus mij lijkt het maar niks.


    26 - 02 - '16

    Wauw superleuk!
    Ik zou wel naar new york of londen willen, maar ik kan niet zonder mn familie :(
    Veel plezier :)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Jaloers! Mijn zusje heeft in Kopenhagen gewoond en gaat volgend jaar naar Arnhem.....

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 22:09 ]


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Geweldig!
    Ik ga volgend jaar op uitwisseling naar Japan, en daarna wil ik in Engeland gaan studeren ;D


    The pen is the tongue of the mind

    Burrow schreef:
    Geweldig!
    Ik ga volgend jaar op uitwisseling naar Japan, en daarna wil ik in Engeland gaan studeren ;D


    Woow jaloers, Japan! dat is wel mooi daar, lijkt me:p


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Ik ga in het derde jaar van mijn opleiding op stage in Engeland, hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"