• Jawel, na dit jaar ga het waarschijnlijk gebeuren! Ik heb een goede mogelijkheid gevonden om een jaartje te gaan studeren in Noorwegen. Ik ben zo blij! (:
    Maar toen ik het er met klasgenoten over had wat we na onze opleiding gaan doen en ik vertelde dat ik naar het buitenland wil, vonden ze dat allemaal heel vreemd. Ik ben dus de enige van mijn jaar die zulke plannen heeft en dat verbaasde mij eigenlijk. Ik ben nu dus wel benieuwd hoe jullie er over denken. Willen jullie ook in het buitenland studeren of er gaan wonen? En zo ja, in welk land?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik wil binnen 2 jaar graag psychologie gaan studeren in zweden. Kan je me misschien vertellen hoe je precies alles geregeld hebt aangezien ik wel benieuwd ben (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ah, super leuk!
    Ik wil een in Amerika studeren hehe, en t liefst er dan ook blijven wonen. Maar aangezien ik nog 4 jaar VWO moet doen kan het nog niet nu xd

    Zo snel als ik kan, ga ik naar Londen. Waarschijnlijk ga ik dus ook daar heen om te studeren (: ik snap helemaal wat je wil.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Frodo; Wooow Londen ik ben daar 1 keer geweest en ik zou daar echt willen wonen!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Bieberen schreef:
    Ah, super leuk!
    Ik wil een in Amerika studeren hehe, en t liefst er dan ook blijven wonen. Maar aangezien ik nog 4 jaar 2,5 jaar VWO moet doen kan het nog niet nu xd

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 19:34 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Omg, dat is echt awesome.

    Ik wil heel graag studeren in het buiteland, maar dat zou mijn moeder en familie nooit accepteren ):


    we danced all night to the best song ever.

    Ik ga op m'n 18e, dus in de zomervakantie, naar Berlijn en ga daar dus ook verder mn opleiding afmaken.
    Mijn Duits is nog niet zo geweldig dus ik moet daar nog veel aan doen, en ik heb mijn opleiding nog niet in het Engels daar kunnen vinden.
    Dus ik vind het best wel eng. Maar ik ga 't maar gewoon doen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik wil wel een studie doen waarbij ik stages in het buitenland kan doen. Waarschijnlijk gaat dit ook gebeuren, want als het goed is ga ik hotel management studeren.
    Studeren in het buitenland lijkt mij ook heel gaaf, maar dat zit er gewoon niet in. Jij wel heel veel plezier en succes ermee!


    Tell me about it, stud.

    Mijn neef heeft dat gedaan in Nederland :Y)
    Omdat mijn vader ook voor school is geëmigreerd, zijn mijn ouders ook benieuwd waar ik heen wil^.^ Ik ga dus later waarschijnlijk naar Engeland, studeren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou, als ik klaar ben met de middelbare school, best een jaartje in het buitenland willen studeren (:Engeland lijkt me dan wel het leukst, het is niet te ver weg en dan leer ik de taal ook beter. Gelukkig kom ik makkelijk binnen bij universiteiten, want ik ben al in het bezit van een Cambridge Certificate, dus dat scheelt gelukkig al een hoop.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe op het moment een studie die zich richt op groothandel met het buitenland.. IBS(International Business Studies)
    En in het derde jaar mag ik ook een half jaar naar het buitenland stage lopen. Europa is aanbevolen aangezien je daar subsidie voor krijgt en ik zit erg sterk te denken aan Great Britain! Because I love the bloody British! (:


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Is supervet! Ik wil ook heeeel graag een jaartje (of 2) naar de UK, of misschien naar Canada ofzo... Lekker andere culturen leren kennen! Mijn neef zit nu al 4 jaar in Londen om te studeren en hij is ook een tijd in San Fransisco naar school geweest, en een goede vriendin van mij zit nu een jaartje in Parijs, ze heeft de tijd van haar leven! Super leuk dus en zeker doen!


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Ik heb 3 maanden in het buitenland gewoond. In Italië. Ik vond het echt geweldig!
    Ik ben dan ook van plan om vanaf dit jaar mei of juli naar curaçao of Suriname te gaan! Maar dan voor een half jaar.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!