• Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken, maar eigenijk mogen we wel blij zijn, wnt dat betekend dat we weldra onze 4 jungs terug zullen hebben, en ze niet meer moeten delen met die kak-amerikane! (dance)

    Terwijl wij europeanen vechten om de tickets van de concerten die altijd meteen zijn uitverkocht, dagen die amerikanen op de concert massaal niet eens op! o.O

    Ik citeer (bravo): 'Un sie haben ein Konzert im Avalon in Los Angeles angemeldet. 1500 Leute passen da rein, rund 900 waren gekommen.'

    dus (vertaling): Ze hebben een concert gegeven in Avalon in LA. Er was 1500 man verwacht, 900 man is ook daadwerkelijk komen opdagen.'
    Wat een respect voor tokio hotel moet ik zeggen! o.O

    Wat er ook nog in stond:'Aber tokio hotel haben zu Hause tolle Fans, die warten. Und bei einem Konzert in Deutschland kriegen sie spielend so viele Fans zusammen, wie sie in ganz Amerika haben.'

    vertaling:'Maar tokio hotel heeft thuis vele geweldige fans die op hen zitten te wachten. En met 1 concert in Duitsland kunnen ze al evenveel fans bijeen krijgen als in gans Amerika.'

    CONCLUSIE: Tokio Hotel is weer van ons! (yeah) (de europeanen) ik heb het altijd gezegd, die Amerikanen zijn allemaal wannabe's, en als je niet egt fan bent, kun je dat ook niet lang volhouden..Zij kwamen gwoon naar de concerten om op tv te komen en om geinterviewd te worden -.-

    Ok, tokio hotel zal mss teleurgesteld zijn dat het niet zo goed ging in Amerika.. Maar, wij houden nog altijd het meeste van hen, en nu ze terug bij ons in Europa zijn ^^ gaan we hen meer dan ooit tonen, dat we van hen houden! _O_ right, fans? xD

    xX.!

    OJA, en nog iets! vinden jullie het nu ook niet erg wat de joepie sgrijft?? o.O zij beweren dat Nicole SCHIJTZINGER (pussycat dolls) het lief zou zijn van Tom! Kom nou... Ze woont in Amerika, en Tom in Duitsland! En zij is veel te oud voor hem...

    Wat probeert de Joepie DAAR nu weer me te bereiken.. ó.O

    najaaa.. reactiess ^^

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

    nu komen ze eindelijk terug xD

    mogt wellis tijd worden want ze waren egt de hele tijd in amerika:S:S


    maar nu dus niet meer:D:D:D:D


    <3

    AAA,,ze komen weer terug!! YES!!

    en die Nicole moet oprotten,,het lief van Tom,,jaja,in der fucking dromen!!

    Nicole is een vieze slet. :)
    Sorry xD


    Twincest Dominated our world. x'3

    Nicole is een vieze slet. :)
    Sorry xD


    Twincest Dominated our world. x'3

    gelijk heb jeXD:P

    JEEEH ! eindelijk !
    ik was bang dat ze ons zouden vergeten maar nu ik dit lees <3 .

    en dat nicole eeh ? dat is dikke bullshit ! tis niet dat tom haar mooi vind enzoo dat het zijn lief is ! ze wilen gewoon iets in de boekskes zetten !
    oowjhaa , tom kan niet met nicole zijn want nicole vind hem te jong x'D . heeft ze gezegt !

    x tokio hotel für immer <3

    Yeeeej:D
    BACK FROM US!!!

    Kvond da echt nii goe da die zoude doorbreke daar,dn zoude ze zo vn die Britney,Paris Toestande kunne meemake--> overal Paparazzi & Security :S

    En de Joepie ben ik ook stillekes aan beu

    1.Ze schrijven dat Nicole Tom's Lief is *Zou ze wille!*, + bij da artikel zetten ze alleen Foto's van Bill&Tom...

    2.Ze schrijven een artikel over Jimi blue,en zetten daarbij een foto van zijn broer!!!

    3.ze schrijve superveel spellingsfouten *en da ben ik ondrtusse ook wel beu!*

    En dat allemaal in 1 joepie!!

    Xx


    everybody needs a song.

    joepiee stinkt!!!!! [:P]

    Super ééh kheb de bravo k gekocht xD omfg die lovestory is keii coowl xD


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    Yeeeej:D
    BACK FROM US!!!

    Kvond da echt nii goe da die zoude doorbreke daar,dn zoude ze zo vn die Britney,Paris Toestande kunne meemake--> overal Paparazzi & Security :S

    En de Joepie ben ik ook stillekes aan beu

    1.Ze schrijven dat Nicole Tom's Lief is *Zou ze wille!*, + bij da artikel zetten ze alleen Foto's van Bill&Tom...

    2.Ze schrijven een artikel over Jimi blue,en zetten daarbij een foto van zijn broer!!!

    3.ze schrijve superveel spellingsfouten *en da ben ik ondrtusse ook wel beu!*

    En dat allemaal in 1 joepie!!

    Xx


    haha, ja, heb het ook net gehad xD ik had net mn bravo uit toen ik aan de joepie begon, en ik zag een foto van Jimi's broer, maar ik had net mn bravo uit, en daarin is het normaal dat die erin staat he xD maar dan dacht ik: w8 eens ffe.. wat staat Jimi Blue's broer in de joepie te doen?? o.O bleek het artikel idd niet eens over die broer maar over jimi te gaan <_<

    en stond er ook nog eens een artikel over killerpilze (en panik x3) dat de joepie WEERAL gwoon letterlijk uit de bravo heeft overgenome!
    najaa, kutboekje...

    uhm,, dat kan geen eens,, want nicole zij zelf dat ze tom heel sexyy vond maar dat hij te jong was voor haar,, dus niet geloven ;]

    Maar int begin waren ze hier toch ook niet zo bekend?
    Toen kwam ook niet meteen iedereen, ze moeten gewoon klein beginnen :P
    Het is toch alleen maar leuk als ze suces int Buitenland hebben?
    Daar worden hun wss blij van, dus dan ik ook :)


    Träume sind wirklich!!

    Ja da's kei goe !! ;O
    amerika zijn dikke pindas jaa !! =D

    Haha! Volgens mij vind niemand het leuk dat Tokio Hotel naar de USA ging x).

    Maarja, ik hoor wel vaker dingen van de Joepie die niet waar zijn o_O.


    I recycle my thoughts.

    Ik koop de joepi nie meer omdat ie suckt! al die dingen over th zijn nie waar

    en ik dacht wel dat ze nie gingen doorbreken in amerika ... zelf robbie Wiliams kon het niet! en die kwam dan nog uit take that :o