• Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken, maar eigenijk mogen we wel blij zijn, wnt dat betekend dat we weldra onze 4 jungs terug zullen hebben, en ze niet meer moeten delen met die kak-amerikane! (dance)

    Terwijl wij europeanen vechten om de tickets van de concerten die altijd meteen zijn uitverkocht, dagen die amerikanen op de concert massaal niet eens op! o.O

    Ik citeer (bravo): 'Un sie haben ein Konzert im Avalon in Los Angeles angemeldet. 1500 Leute passen da rein, rund 900 waren gekommen.'

    dus (vertaling): Ze hebben een concert gegeven in Avalon in LA. Er was 1500 man verwacht, 900 man is ook daadwerkelijk komen opdagen.'
    Wat een respect voor tokio hotel moet ik zeggen! o.O

    Wat er ook nog in stond:'Aber tokio hotel haben zu Hause tolle Fans, die warten. Und bei einem Konzert in Deutschland kriegen sie spielend so viele Fans zusammen, wie sie in ganz Amerika haben.'

    vertaling:'Maar tokio hotel heeft thuis vele geweldige fans die op hen zitten te wachten. En met 1 concert in Duitsland kunnen ze al evenveel fans bijeen krijgen als in gans Amerika.'

    CONCLUSIE: Tokio Hotel is weer van ons! (yeah) (de europeanen) ik heb het altijd gezegd, die Amerikanen zijn allemaal wannabe's, en als je niet egt fan bent, kun je dat ook niet lang volhouden..Zij kwamen gwoon naar de concerten om op tv te komen en om geinterviewd te worden -.-

    Ok, tokio hotel zal mss teleurgesteld zijn dat het niet zo goed ging in Amerika.. Maar, wij houden nog altijd het meeste van hen, en nu ze terug bij ons in Europa zijn ^^ gaan we hen meer dan ooit tonen, dat we van hen houden! _O_ right, fans? xD

    xX.!

    OJA, en nog iets! vinden jullie het nu ook niet erg wat de joepie sgrijft?? o.O zij beweren dat Nicole SCHIJTZINGER (pussycat dolls) het lief zou zijn van Tom! Kom nou... Ze woont in Amerika, en Tom in Duitsland! En zij is veel te oud voor hem...

    Wat probeert de Joepie DAAR nu weer me te bereiken.. ó.O

    najaaa.. reactiess ^^

    dat van nicole das niet waar hoa , er stond in een andere joepie dat nicole een andere lief had (een autoracer ofzow ( ben niet slim)).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Waar halen ze dat in helsnaam uit??

    Ik ben blij voor ons:D Die Amerikanen kregen sinieersessies (you know, weet niet hoe je dat schijft) in ieder geval handtekeningen!
    NL is al veel langer fan en heeft meer fans, wat krijgen wij? NIETS NADA NOPES!! Ik heb 4 maart tot half 12 gewacht en wat krijg ik: SLAAP EN BEVROREN POTEN!! En dat van de Joepie is niet waar, die slet wil vrienden blijven. Ze vind hem nu nog te jong! Dat ze lekker iemand anders neukt, de vieze slet -_-' ik ben btw blij:D:P


    bla bla bla

    Jammer maar wel leuk voor ons maar niet hun droom! jmmr voor ze :S

    ik kan alleen zeggen ; YEESSSS !!!!!
    eindelijk !! laat die blondjes met opgevulde tieten maar vallen ze zijn het niet waard !!
    finallyyy !! ben zo blij :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Whaha Yess (hoera)
    Maar ik vind ht ook jammeer voor TH
    Maar tog yess xD


    The best revenge is massive success

    oh, wij zijn zo gemeen eh :D mja, ik ben er zeker van da wij die 10 000 keer meer liefde kunne geve dan de amerikaanse fans :D die kunne ni eens gille :D

    het is wel erg voor hun. zie je Bill voor je die teleurgeteld is . ik zou die mensen echt vermoorden.ik gun het ze wel ,want ze zijn zo goed dat ze ook in US kunnen doorbreken.maar stiekem ben ik wel blij, want TH is voor altijd van Europa ! (H)

    joepie!!
    hopelijk komen ze dan heel vaak in nederland:D


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    joepie!!
    hopelijk komen ze dan heel vaak in nederland:D


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Yeaaa, Th is voor ons :D (yeah)

    Wel zielig voor hun, maar liever echte fans dan wannabe's (yeah)


    Let the Night embrace you

    nicole is een stom wijf !!!!!
    tis goe da ze nie zo goe zijn in amerika moete wij ze tenminste nie dele !!
    pff die amerikane ebben al genoeg goeie muziek :p
    TH mag by ons blijve !! :p

    oeh je hebt egt veel te veel gelijk laat ze maar snel weer concerte geve hier xd


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    ik koop de joepie niet meer die suckt, allemaal fouten en leugens!
    en die zegt dat Tom 2 tattoos heeft ipv Gustav
    en ze noemen Bill een egel met een cowboy ofzo
    en dan zei iemand dat dat grof was en dan zei joepie: we bedoelen een schattige egel en een stoere cowboy
    tss allemaal smoesjes

    naja ik ben blij dat ze daar dan nie zijn doorgebroken