• Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken, maar eigenijk mogen we wel blij zijn, wnt dat betekend dat we weldra onze 4 jungs terug zullen hebben, en ze niet meer moeten delen met die kak-amerikane! (dance)

    Terwijl wij europeanen vechten om de tickets van de concerten die altijd meteen zijn uitverkocht, dagen die amerikanen op de concert massaal niet eens op! o.O

    Ik citeer (bravo): 'Un sie haben ein Konzert im Avalon in Los Angeles angemeldet. 1500 Leute passen da rein, rund 900 waren gekommen.'

    dus (vertaling): Ze hebben een concert gegeven in Avalon in LA. Er was 1500 man verwacht, 900 man is ook daadwerkelijk komen opdagen.'
    Wat een respect voor tokio hotel moet ik zeggen! o.O

    Wat er ook nog in stond:'Aber tokio hotel haben zu Hause tolle Fans, die warten. Und bei einem Konzert in Deutschland kriegen sie spielend so viele Fans zusammen, wie sie in ganz Amerika haben.'

    vertaling:'Maar tokio hotel heeft thuis vele geweldige fans die op hen zitten te wachten. En met 1 concert in Duitsland kunnen ze al evenveel fans bijeen krijgen als in gans Amerika.'

    CONCLUSIE: Tokio Hotel is weer van ons! (yeah) (de europeanen) ik heb het altijd gezegd, die Amerikanen zijn allemaal wannabe's, en als je niet egt fan bent, kun je dat ook niet lang volhouden..Zij kwamen gwoon naar de concerten om op tv te komen en om geinterviewd te worden -.-

    Ok, tokio hotel zal mss teleurgesteld zijn dat het niet zo goed ging in Amerika.. Maar, wij houden nog altijd het meeste van hen, en nu ze terug bij ons in Europa zijn ^^ gaan we hen meer dan ooit tonen, dat we van hen houden! _O_ right, fans? xD

    xX.!

    OJA, en nog iets! vinden jullie het nu ook niet erg wat de joepie sgrijft?? o.O zij beweren dat Nicole SCHIJTZINGER (pussycat dolls) het lief zou zijn van Tom! Kom nou... Ze woont in Amerika, en Tom in Duitsland! En zij is veel te oud voor hem...

    Wat probeert de Joepie DAAR nu weer me te bereiken.. ó.O

    najaaa.. reactiess ^^

    YES! ze komen terug:D:D
    alleen nu gaan ze naar de UK:@
    naja dat ligt tenminste nog in Europa


    I am an idiot, I move.

    Maar, Ik weet niet hoor, in Amer(ika zijn er ook fans hoor, misschien niet zoveel, maar er zijn er, en alle begin is moeilijk en gaat traag, dus wie weet, breken ze toch nog door

    x

    ben blij dat we ze niet moete dele :D
    en de joepie de week derna zo ja dat was niet egt en Nicole heeft al een lief
    pff ik haat da wijf egt e da die mer in Amerika blijft en TH in Europa dan ben ik blij :D


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Nicole is een vieze slet. :)
    Sorry xD
    En je wil hiermee zeggee dat Tom g''eén player is ofzo XD

    Fuck die Amerikanen.. maar des te beter nieuws voor ons (A)

    x


    Erase and Replace

    Iedereen haat Nicole alleen omdat Tom dr vet sexy vindt.
    Mij lijkt ze werkelijk een enorm aardig mens, en ze heeft ze ook werkelijk geholpen daar wat bekender te worden.
    Beetje sneu he om elke vriendin, of gewoon bekend persoontje die bij ze in de buurt durft te komen uit te schelden voor slet enzo. Ze kunnen gewoon goed met elkaar opschieten, jaloers ofzo? Tom was enorm blij dat hij haar eindelijk ontmoet heeft en dan blijkt het nog te klikken ook. Dat is toch leuk voor hem? Het wordt heus niets maar alsnog. Stelletje egoïstische snollen. [/mening]

    Daarnaast doen ze het wel degelijk goed in Amerika. True, hun fanbase is zeer verspreid, maar de Bravo is niet 100 % betrouwbaar. Ze zijn kinda heel erg pissed he? Dus ik zou alles maar met een korreltje zout nemen.
    Ze zijn wél op plaatstje nummer 27 geland met hun album 'Scream' als ik het me goed herinner. Nou dat vind ik goed gedaan hoor.
    Omdat 1 zaal niet vol was, niet doorbreken? Zo begon het ook in Frankrijk. Vind het vrij egoïstisch blij te zijn dat ze daar niet aanslaan want ze blijven het toch proberen. Ze hebben er keihard aan gewerkt en dus verdienen ze het gewoon. Ze laten Europa echt niet vallen hoor, ze hebben hier hun vast fanbase.
    En trouwens TH is van niemand, ze zijn gewoon vrij om te gaan en te staan waar ze willen. Het is maar een band meiden my god. Alsof het leuk voor hen is alleen maar in Nederland op te treden. Natuurlijk niet! Ze willen wereldberoemd worden. Gun dat ze dan ook!

    tokio hotel is voor amerika gewoon een hype!
    da is zo typisch da land,das alty bij un..die lere ne niefe groep kenne en vanaf da ze dr weer ne nieve tege kome dan word da de nieuwe hype.
    tokio hotel is en blijft gewoon van ons!!

    En in Nederland niet dan? Ik kan me nog herinneren hoe lekker rustig het was voor die kutmonsoon en Tokio Hotel een soortement Pokémon hype werd.
    Serieus nu moet je oppassen, Nederland is ongeveer even hype gevoelig dus lul niet.

    Hahaa!:D
    Das kei goed!:D

    SCHIJTZINGER! xD (hoera)
    Ivy x.

    misschien nog een jaartje en dan is het afgelopen(hoop ik) in amerika

    niet dat hier elk concert uitverkocht is maar voor ons is het moeilijk om een goed concert te vinden wij gaan liever naar duitsland dan naar rotterdam das echt een k*t verbinding vanaf waar ik woon:S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Blablabla
    Waarom zo'n opstand over dit onderwerp?
    Besteeds er je aandacht gewoon niet aan x)


    I recycle my thoughts.

    yahoo the guys are back(yeah)
    die amerikanen weten niet wat ze missen(puh)
    tokio hotel is gewoon de beste band ter wereld(hoera)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik vin th eigenlik wel goewd hoor maar dat is mijn mening !! xD

    (flower) Lientj x

    NICOLE HET LIEF VAN TOM?
    omg! O.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    hoeveel jaar verschil zit daar wel niet in? 10?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Iedereen haat Nicole alleen omdat Tom dr vet sexy vindt.
    Mij lijkt ze werkelijk een enorm aardig mens, en ze heeft ze ook werkelijk geholpen daar wat bekender te worden.
    Beetje sneu he om elke vriendin, of gewoon bekend persoontje die bij ze in de buurt durft te komen uit te schelden voor slet enzo. Ze kunnen gewoon goed met elkaar opschieten, jaloers ofzo? Tom was enorm blij dat hij haar eindelijk ontmoet heeft en dan blijkt het nog te klikken ook. Dat is toch leuk voor hem? Het wordt heus niets maar alsnog. Stelletje egoïstische snollen. [/mening]

    Daarnaast doen ze het wel degelijk goed in Amerika. True, hun fanbase is zeer verspreid, maar de Bravo is niet 100 % betrouwbaar. Ze zijn kinda heel erg pissed he? Dus ik zou alles maar met een korreltje zout nemen.
    Ze zijn wél op plaatstje nummer 27 geland met hun album 'Scream' als ik het me goed herinner. Nou dat vind ik goed gedaan hoor.
    Omdat 1 zaal niet vol was, niet doorbreken? Zo begon het ook in Frankrijk. Vind het vrij egoïstisch blij te zijn dat ze daar niet aanslaan want ze blijven het toch proberen. Ze hebben er keihard aan gewerkt en dus verdienen ze het gewoon. Ze laten Europa echt niet vallen hoor, ze hebben hier hun vast fanbase.
    En trouwens TH is van niemand, ze zijn gewoon vrij om te gaan en te staan waar ze willen. Het is maar een band meiden my god. Alsof het leuk voor hen is alleen maar in Nederland op te treden. Natuurlijk niet! Ze willen wereldberoemd worden. Gun dat ze dan ook!


    Ik ben het totaal met je eens. De jongens hebben hard gewerkt voor Amerika en ze verdienen het ook om daar door te breken vind ik ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.