• Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken, maar eigenijk mogen we wel blij zijn, wnt dat betekend dat we weldra onze 4 jungs terug zullen hebben, en ze niet meer moeten delen met die kak-amerikane! (dance)

    Terwijl wij europeanen vechten om de tickets van de concerten die altijd meteen zijn uitverkocht, dagen die amerikanen op de concert massaal niet eens op! o.O

    Ik citeer (bravo): 'Un sie haben ein Konzert im Avalon in Los Angeles angemeldet. 1500 Leute passen da rein, rund 900 waren gekommen.'

    dus (vertaling): Ze hebben een concert gegeven in Avalon in LA. Er was 1500 man verwacht, 900 man is ook daadwerkelijk komen opdagen.'
    Wat een respect voor tokio hotel moet ik zeggen! o.O

    Wat er ook nog in stond:'Aber tokio hotel haben zu Hause tolle Fans, die warten. Und bei einem Konzert in Deutschland kriegen sie spielend so viele Fans zusammen, wie sie in ganz Amerika haben.'

    vertaling:'Maar tokio hotel heeft thuis vele geweldige fans die op hen zitten te wachten. En met 1 concert in Duitsland kunnen ze al evenveel fans bijeen krijgen als in gans Amerika.'

    CONCLUSIE: Tokio Hotel is weer van ons! (yeah) (de europeanen) ik heb het altijd gezegd, die Amerikanen zijn allemaal wannabe's, en als je niet egt fan bent, kun je dat ook niet lang volhouden..Zij kwamen gwoon naar de concerten om op tv te komen en om geinterviewd te worden -.-

    Ok, tokio hotel zal mss teleurgesteld zijn dat het niet zo goed ging in Amerika.. Maar, wij houden nog altijd het meeste van hen, en nu ze terug bij ons in Europa zijn ^^ gaan we hen meer dan ooit tonen, dat we van hen houden! _O_ right, fans? xD

    xX.!

    OJA, en nog iets! vinden jullie het nu ook niet erg wat de joepie sgrijft?? o.O zij beweren dat Nicole SCHIJTZINGER (pussycat dolls) het lief zou zijn van Tom! Kom nou... Ze woont in Amerika, en Tom in Duitsland! En zij is veel te oud voor hem...

    Wat probeert de Joepie DAAR nu weer me te bereiken.. ó.O

    najaaa.. reactiess ^^

    das goewd e veo us


    xX_tink_Xx

    JEEEE!!!! Van ons!!! wel erg voor hun, maar bon!!! (pech noem ik dat!!!) en inderdaad wat de joepie schrijft, vind ik echt wel laag gegrepen!!!. Ze is ouder en inderdaad, woont ze in Amerika!!!
    groetjes


    Let me be me...

    KOMEN ZE NU MINDER NAAR EUROPA:|:|:|??


    don't Worry...Be gay.

    KOMEN ZE NU MINDER NAAR EUROPA:|:|:|??

    juist ni, ze slage daar ni aan dus ebbe ze meer tijd voor ons (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Nicole is een vieze slet. :)
    Sorry xD


    JA! ik haat haar ze denkt dat ze goed is ô.O
    SO NOT!

    maar ik ben facking blij dat ze weer weg zijn uit amerika.

    TH is gewoon van Europa.

    ^^

    jaaj tis wel een beetje grof.. Ik bedoel hun droom en je gunt het ze niet eens.. maar het is wel waar dat de amerikanen suuuper grof zijn geweest


    DAMN, IK GUN HET TH WEL, WAT HEBBEN JULLIE MENSEN! o.O

    Ach zoiets moet je masar geloven. ze hadden hier toch ook niet meteen zalen met 10000 mensen toch?XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    tokio hotel is voor amerika gewoon een hype!
    da is zo typisch da land,das alty bij un..die lere ne niefe groep kenne en vanaf da ze dr weer ne nieve tege kome dan word da de nieuwe hype.
    tokio hotel is en blijft gewoon van ons!!

    Nicole is een vieze slet. :)
    Sorry xD

    haha oke gelijk heb je wel xD

    nicole scheerschuim past beter bij haar !! =D

    wat ze gedaan hebben is in een woord :SCHANDALIG !
    als ik naar een concert van TH zou gaan, dan MOET ik komen opdagen .waarom koop je dan een kaartje ??????? :8

    wat ze gedaan hebben is in een woord :SCHANDALIG !
    als ik naar een concert van TH zou gaan, dan MOET ik komen opdagen .waarom koop je dan een kaartje ??????? :8

    omda amerika mongole zijn [a]

    Pff, In Amerika is TH een hype maar voor veel mensen in Europa ook hoor, Voor ons niet hé, maar er zijn veel mensen waarvoor ze maar een hype zijn, veel mensen die ik ken en eerste grote fan waren, zijn het nu niet meer, en als het zo verder gaat, denk ik niet dat ze hier kunnen blijven optreden, maar nu zijn ze nog steeds hip in EUROPA !! en dat blijven ze nog even ;)

    AMERIKA IS EEN FAKE LAND
    alles wat er rondloopt is nep en ofwel hebben ze overgewicht of wel hebben ze annorexia -_-' ik zou er niet eens beroemd willen worden, mischien wel voor het geld xd

    Joepieee !


    Ik gun ze alles.
    Dus ook een doorbraak in Amerika.
    En trouwens, die fans in Amerika lijken echt dood o_O. Als je zo'n filmpje van een concert in de US vergelijkt met een filmpje van een concert in Europa whoaaa dat is echt verschil.


    I recycle my thoughts.

    ik dacht dat ze wel aan sloegen, teminste wel in de billboardchart van canada, ze stonden op 6 ofzo


    You'd took my breath but I'll survive.