• Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken, maar eigenijk mogen we wel blij zijn, wnt dat betekend dat we weldra onze 4 jungs terug zullen hebben, en ze niet meer moeten delen met die kak-amerikane! (dance)

    Terwijl wij europeanen vechten om de tickets van de concerten die altijd meteen zijn uitverkocht, dagen die amerikanen op de concert massaal niet eens op! o.O

    Ik citeer (bravo): 'Un sie haben ein Konzert im Avalon in Los Angeles angemeldet. 1500 Leute passen da rein, rund 900 waren gekommen.'

    dus (vertaling): Ze hebben een concert gegeven in Avalon in LA. Er was 1500 man verwacht, 900 man is ook daadwerkelijk komen opdagen.'
    Wat een respect voor tokio hotel moet ik zeggen! o.O

    Wat er ook nog in stond:'Aber tokio hotel haben zu Hause tolle Fans, die warten. Und bei einem Konzert in Deutschland kriegen sie spielend so viele Fans zusammen, wie sie in ganz Amerika haben.'

    vertaling:'Maar tokio hotel heeft thuis vele geweldige fans die op hen zitten te wachten. En met 1 concert in Duitsland kunnen ze al evenveel fans bijeen krijgen als in gans Amerika.'

    CONCLUSIE: Tokio Hotel is weer van ons! (yeah) (de europeanen) ik heb het altijd gezegd, die Amerikanen zijn allemaal wannabe's, en als je niet egt fan bent, kun je dat ook niet lang volhouden..Zij kwamen gwoon naar de concerten om op tv te komen en om geinterviewd te worden -.-

    Ok, tokio hotel zal mss teleurgesteld zijn dat het niet zo goed ging in Amerika.. Maar, wij houden nog altijd het meeste van hen, en nu ze terug bij ons in Europa zijn ^^ gaan we hen meer dan ooit tonen, dat we van hen houden! _O_ right, fans? xD

    xX.!

    OJA, en nog iets! vinden jullie het nu ook niet erg wat de joepie sgrijft?? o.O zij beweren dat Nicole SCHIJTZINGER (pussycat dolls) het lief zou zijn van Tom! Kom nou... Ze woont in Amerika, en Tom in Duitsland! En zij is veel te oud voor hem...

    Wat probeert de Joepie DAAR nu weer me te bereiken.. ó.O

    najaaa.. reactiess ^^

    jaa JAMMER NU GAAT HET WEL GOED IN AMERIKA

    Nicole is een vieze slet. :)
    Sorry xD

    haha oke gelijk heb je wel xD


    Cómo no te voy a querer..

    Maar int begin waren ze hier toch ook niet zo bekend?
    Toen kwam ook niet meteen iedereen, ze moeten gewoon klein beginnen :P
    Het is toch alleen maar leuk als ze suces int Buitenland hebben?
    Daar worden hun wss blij van, dus dan ik ook :)


    oke dit suckt gwn
    wrm willen jullie nou dat tokio hotel niet doorbreekt in amerika...omdat we ze dan kwijt zijn?!gun ze nou het succes om wereldberoemd te worden ze zullen ons heus niet vergeten enzo dat zeiden ze zelf in een interview!!en ja in het begin ging het niet goed met th maar nu dus wel lees:
    Doorbraak geslaagd!

    Tokio Hotel rocken de US-charts
    Het is een ware sensatie! Tokio Hotel zijn in de Amerikaanse Billboard-Rock-Charts mit hun Engelstalige album 'Scream' van nul naar vijf geschoten! Nu is het dan eindelijk officieel: de vier Jungs uit Magdeburg zijn in het land van onbegrensde mogelijkheden doorgebroken!

    "We hadden niet op zo veel fanreacties vanuit de USA gerekend en zijn er heel dankbaar voor,' vertelde frontman Bill aan Bild.de.

    In Duitsland en Frankrijk zijn Tokio Hotel al sinds jaar en dag supersterren, maar nu heerst er ook een massahysterie in de Verenigde Staten als Bill & Co. daar opduiken.

    Hiermee heeft de band de hartste muziekmarkt ter wereld veroverd. De live-optredens in New York en L.A. en de tv-appearance bij de befaamde talkshowhost Conan O'Brien hebben zich uitbetaald - ook in de USA heerst het Tokio Hotel Virus!

    Gelukkig komen de boys vrijdag terug naar Duitsland gezien dan de COMET-uitreikingen plaatsvinden.

    van: www.tokiohotelnederland.web-log.nl

    en mss gaan ze het ook in zuid-amerika proberen doortebreken wens ze su6!
    kiss



    Ik weet het niet, ik heb dingen gehoort dat ze daar juist vaker heen zouden gaan, maar het zal allemaal wel xD

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YESEYS YES YES YES YE YSE YS XD


    don't Worry...Be gay.

    yay Tokio Hotel is ours now
    for ever and ever

    Amerikanen hebben gewoon geen muzieksmaak

    Tokio Hotel is gwn de beste van de hele wereld
    dat ze dat niet eens inzien o_0

    mrjha
    ze zijn weer lekker van ons
    en we hoeven geen zorgen meer te maken dat ze afgepakt worden door die stomme huppelkutjes in Amerika xD

    Xx (K)(H)


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Maar int begin waren ze hier toch ook niet zo bekend?
    Toen kwam ook niet meteen iedereen, ze moeten gewoon klein beginnen :P
    Het is toch alleen maar leuk als ze suces int Buitenland hebben?
    Daar worden hun wss blij van, dus dan ik ook :)


    oke dit suckt gwn
    wrm willen jullie nou dat tokio hotel niet doorbreekt in amerika...omdat we ze dan kwijt zijn?!gun ze nou het succes om wereldberoemd te worden ze zullen ons heus niet vergeten enzo dat zeiden ze zelf in een interview!!en ja in het begin ging het niet goed met th maar nu dus wel lees:
    Doorbraak geslaagd!

    Tokio Hotel rocken de US-charts
    Het is een ware sensatie! Tokio Hotel zijn in de Amerikaanse Billboard-Rock-Charts mit hun Engelstalige album 'Scream' van nul naar vijf geschoten! Nu is het dan eindelijk officieel: de vier Jungs uit Magdeburg zijn in het land van onbegrensde mogelijkheden doorgebroken!

    "We hadden niet op zo veel fanreacties vanuit de USA gerekend en zijn er heel dankbaar voor,' vertelde frontman Bill aan Bild.de.

    In Duitsland en Frankrijk zijn Tokio Hotel al sinds jaar en dag supersterren, maar nu heerst er ook een massahysterie in de Verenigde Staten als Bill & Co. daar opduiken.

    Hiermee heeft de band de hartste muziekmarkt ter wereld veroverd. De live-optredens in New York en L.A. en de tv-appearance bij de befaamde talkshowhost Conan O'Brien hebben zich uitbetaald - ook in de USA heerst het Tokio Hotel Virus!

    Gelukkig komen de boys vrijdag terug naar Duitsland gezien dan de COMET-uitreikingen plaatsvinden.

    van: www.tokiohotelnederland.web-log.nl

    en mss gaan ze het ook in zuid-amerika proberen doortebreken wens ze su6!
    kiss





    kijk, nu heb ik in mn tekstje om de haverklap gezegd:denk niet dat ik het TH niet gun want het is wel zo, neem dit niet grof op, en zoverder, omdat ik het tokio hotel dus wél gun!!

    denk je nu egt dat ik het tokio hotel niet gun fzo ó.O

    maar euh, er is een verschil tussen de charts breken, of egt succes hebben bij de fans he..

    hier is dat net hetzelfde: t o v de totale populatie zijn er totaal niet veel tokio hotel fans in Europa, maar we zijn wel allmaal zo gek, om dagelijks alle stemsites af te gaan, om tokio hotel zo hoog mogelijk te krijgen.

    Dat geld in Amerika ook, er zijn daar vast ook wel redelijk wat die hards, die ook elke dag stemmen.

    Maar op de concerten zie je pas égt of ze veel fans hebben of niet, en als er van de 1500 verkochte kaarten, 600 'fans' niet komen opdagen, is het wel redeljk duidelijk..niet?

    Najaa, je zult het me waarsgijnlk tog blijven kwaad nemen dat ik van tokio hotel hou en ze zo graag mogelijk dicht bij me heb, maar je zult wel gelijk hebben zkr... ó.O

    Nou er stond wel bij dat hij een oogje op haar heeft en drm hadden ze maar lief gezegd maar ik ben blij dat die kut Amerikanen hun hebben laten vallen beter vroeg den TE laat anders liet ik ze ook vallen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar int begin waren ze hier toch ook niet zo bekend?
    Toen kwam ook niet meteen iedereen, ze moeten gewoon klein beginnen :P
    Het is toch alleen maar leuk als ze suces int Buitenland hebben?
    Daar worden hun wss blij van, dus dan ik ook :)


    oke dit suckt gwn
    wrm willen jullie nou dat tokio hotel niet doorbreekt in amerika...omdat we ze dan kwijt zijn?!gun ze nou het succes om wereldberoemd te worden ze zullen ons heus niet vergeten enzo dat zeiden ze zelf in een interview!!en ja in het begin ging het niet goed met th maar nu dus wel lees:
    Doorbraak geslaagd!

    Tokio Hotel rocken de US-charts
    Het is een ware sensatie! Tokio Hotel zijn in de Amerikaanse Billboard-Rock-Charts mit hun Engelstalige album 'Scream' van nul naar vijf geschoten! Nu is het dan eindelijk officieel: de vier Jungs uit Magdeburg zijn in het land van onbegrensde mogelijkheden doorgebroken!

    "We hadden niet op zo veel fanreacties vanuit de USA gerekend en zijn er heel dankbaar voor,' vertelde frontman Bill aan Bild.de.

    In Duitsland en Frankrijk zijn Tokio Hotel al sinds jaar en dag supersterren, maar nu heerst er ook een massahysterie in de Verenigde Staten als Bill & Co. daar opduiken.

    Hiermee heeft de band de hartste muziekmarkt ter wereld veroverd. De live-optredens in New York en L.A. en de tv-appearance bij de befaamde talkshowhost Conan O'Brien hebben zich uitbetaald - ook in de USA heerst het Tokio Hotel Virus!

    Gelukkig komen de boys vrijdag terug naar Duitsland gezien dan de COMET-uitreikingen plaatsvinden.

    van: www.tokiohotelnederland.web-log.nl

    en mss gaan ze het ook in zuid-amerika proberen doortebreken wens ze su6!
    kiss




    Zuid Amerika ook nog amai die gastjes zien het groot direct sta ze nog op Antarctica. Begin me nu nie direct uit te lachen want FOB heeft da nog gedaan...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jippie :D USA SUCKS :D, Ze hebbe geen goede muzieksmaak (meeste mensen daar, Aril Lavigne FOB wel gutt)
    Maar miss wil TH wel helemaal niet nu al doorbreken in USA en meot dat van manager en other people, Nouja, dat denk ik.
    Heb een keer een foto gezien van ze in Hollywood, ze keken alle4 niet bepaald gelukkig, en ook niet nietlachen om stoer te kijken ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    Yess =D


    Boem is Ho, Plons is water <3

    jaaj tis wel een beetje grof.. Ik bedoel hun droom en je gunt het ze niet eens.. maar het is wel waar dat de amerikanen suuuper grof zijn geweest

    ik ben blij dat ze terugkomen, maar ik denk dat ze het over een jaar of 2 wel weer opnieuw gaan proberen:)

    X'jes Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    nice
    dat betekent dus meer concerten in europa
    :P
    ik zoe da wel zitten :P
    xxx

    yess! :D
    De Europeanen overwinnen de Strijd xD
    Ik hou tenminste wel van hun, en kom WEL opdagen bij het concert! Want voor 14 Juni kan ik al niet meer wachten!! xD
    Maar Nicole de Lief van Tom is niet waar.. Dat kan tog niet ;O Die joepiee Zwetst gewoon pff.. Agjaa.. Nicole moet gewoon met de Tengels van Tom afblijven, Alhoewel ik Gewoon Bill lief.
    nouu, Nu ben ik uitgepraat =P
    byeeeee xx!


    She is waiting for you, so don't break her heart.