• Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken, maar eigenijk mogen we wel blij zijn, wnt dat betekend dat we weldra onze 4 jungs terug zullen hebben, en ze niet meer moeten delen met die kak-amerikane! (dance)

    Terwijl wij europeanen vechten om de tickets van de concerten die altijd meteen zijn uitverkocht, dagen die amerikanen op de concert massaal niet eens op! o.O

    Ik citeer (bravo): 'Un sie haben ein Konzert im Avalon in Los Angeles angemeldet. 1500 Leute passen da rein, rund 900 waren gekommen.'

    dus (vertaling): Ze hebben een concert gegeven in Avalon in LA. Er was 1500 man verwacht, 900 man is ook daadwerkelijk komen opdagen.'
    Wat een respect voor tokio hotel moet ik zeggen! o.O

    Wat er ook nog in stond:'Aber tokio hotel haben zu Hause tolle Fans, die warten. Und bei einem Konzert in Deutschland kriegen sie spielend so viele Fans zusammen, wie sie in ganz Amerika haben.'

    vertaling:'Maar tokio hotel heeft thuis vele geweldige fans die op hen zitten te wachten. En met 1 concert in Duitsland kunnen ze al evenveel fans bijeen krijgen als in gans Amerika.'

    CONCLUSIE: Tokio Hotel is weer van ons! (yeah) (de europeanen) ik heb het altijd gezegd, die Amerikanen zijn allemaal wannabe's, en als je niet egt fan bent, kun je dat ook niet lang volhouden..Zij kwamen gwoon naar de concerten om op tv te komen en om geinterviewd te worden -.-

    Ok, tokio hotel zal mss teleurgesteld zijn dat het niet zo goed ging in Amerika.. Maar, wij houden nog altijd het meeste van hen, en nu ze terug bij ons in Europa zijn ^^ gaan we hen meer dan ooit tonen, dat we van hen houden! _O_ right, fans? xD

    xX.!

    OJA, en nog iets! vinden jullie het nu ook niet erg wat de joepie sgrijft?? o.O zij beweren dat Nicole SCHIJTZINGER (pussycat dolls) het lief zou zijn van Tom! Kom nou... Ze woont in Amerika, en Tom in Duitsland! En zij is veel te oud voor hem...

    Wat probeert de Joepie DAAR nu weer me te bereiken.. ó.O

    najaaa.. reactiess ^^

    Fuck Nicole!
    Het is weer een leugen denk ik.


    -

    Yeeeej:D
    BACK FROM US!!!

    Kvond da echt nii goe da die zoude doorbreke daar,dn zoude ze zo vn die Britney,Paris Toestande kunne meemake--> overal Paparazzi & Security :S

    En de Joepie ben ik ook stillekes aan beu

    1.Ze schrijven dat Nicole Tom's Lief is *Zou ze wille!*, + bij da artikel zetten ze alleen Foto's van Bill&Tom...

    2.Ze schrijven een artikel over Jimi blue,en zetten daarbij een foto van zijn broer!!!

    3.ze schrijve superveel spellingsfouten *en da ben ik ondrtusse ook wel beu!*

    En dat allemaal in 1 joepie!!

    Xx
    INDERDAAD


    -

    Ik zou maar niet te vroeg juichen, Amerika is groot en er zijn véél fans!:o
    Tokio Hotel is echt wel populair in Amerika hoor:o
    Waar jullie het vandaan halen dat het niet zo is dat weet ik niet.
    Zelf kom ik vaak op amerikaanse forums enzo, er er zijn altijd topics over Tokio Hotel, ze vinden dei echt wel goed.
    Dus daaruit concludeer ik dat ze wel aanslagen in Amerika.
    En daarbij wat maakt het uit, dan komen ze minder naar Belgie of Nederland fozo, maar dat is hun keuze, en zij willen beroemd zijn, ook in Amerika dusjah...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Thahah x) Die nicole gaat helemaal niet uit met Tom, want nog nie lang geleden heeft ze pas haar relatie in het open baar vertoont me aar lief waarvan ik de naam niet ken , en ze w

    Ik zou maar niet te vroeg juichen, Amerika is groot en er zijn véél fans!:o
    Tokio Hotel is echt wel populair in Amerika hoor:o
    Waar jullie het vandaan halen dat het niet zo is dat weet ik niet.
    Zelf kom ik vaak op amerikaanse forums enzo, er er zijn altijd topics over Tokio Hotel, ze vinden dei echt wel goed.
    Dus daaruit concludeer ik dat ze wel aanslagen in Amerika.
    En daarbij wat maakt het uit, dan komen ze minder naar Belgie of Nederland fozo, maar dat is hun keuze, en zij willen beroemd zijn, ook in Amerika dusjah...

    Idd x)

    jaa, de joepie is niet erg te vertrouwe ^^ :')
    maar tis wel cool om te lezen.

    maar, in plaats van eerst aan jezelf te denken. jij vind het leuk dat ze niet aanslaan in amerika. maar zelf moet dat niet zo leuk zijn. ik bedoel, zo'n succes in europa, en in amerika vinden ze je dan niet goed. dat moet gewoon vreselijk zijn. en het is niet omdat ze nou naar amerika ook gaan dat ze daar blijven.
    gun hen ook es wat

    Ik gunde ze het wel hun succes in Amerika, maar ze moeten niet vergeten dat hun succes door ons tot stand is gekomen. Eerst de Duitsers en nu de rest van Europa!


    Think before you act.

    Ik vind het wel zielig voor ze. Amerika is echt de plaats om door te breken, en als die mislukt is dat wel heel zielig vind ik.. Wel leuk dat ze hier heen komen natuurlijk, maar was leuk voor ze geweest als ze daar ook door konden gaan.

    Weet je, ik vind het Helemaalniet erg dat ze daar niet aanslagen, ik bedoel ze hebben TH nu pas antdekt en ze krijgen al meteen Keii veel concerts en wij moeten een jaar wachten vooraleer ze trug naar hier komen, en hier in België geven ze dan ook maar 1 concert, het is gewoon oneerlijk!

    Die breken tg wel door in Amerika ??


    x. [btw: Ni da ik da wel wil hoowr..][/purple
    ]


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Th van ons (dance)

    Ik ben er eerlijk gezegd ook niet voor dat tokio hotel in amerika zit. Maar ik heb het geaccepteerd, eerst was ik echt razend op hun, maar ze vergeten ons heus niet (europa dan). En..dat het minder goed gaat daar in amerika, vind ik best zielig voor tokio hotel zelf.. het is een droom voor hun, remember?
    En ookal zijn ze door europa zo ver gekomen..
    Weet je, zolang zij gelukkig zijn, ik ook! En zolang ze maar geen kuren overnemen van die amerikanen, of met drugs beginnen, kan ik ermee leven!

    <3


    -

    Whieeeeeeeeeeeeeeeeee.

    en indd, als het tegenvalt in Amerika.

    Wij houden nog steeeeeeeds supermegauberongelooflijkonbeschrijfelijknietnormaal veel van ze!


    En wij zullen er zijn!!

    toch? =D
    xD

    maar indd, t zou echt wel lullig voor ze zijn, gezien het hun droom is..
    aaargh ik word er gek van..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    uuh in de joepi staat dus wel da nicole schijtzinger eeft gebroke me aar vorig lief en nu der geen meer eeft he o.O
    wa een fake joepie ebde gij nu :P


    PoisonTrash on camera