• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    'Onze talenten zijn allebei dans'antwoorde ik op Felicia haar vraag. Felicia zelf was niet verkeerd. Ze had prachtige haren en een perfect figuur. Ze was echt wel mijn type, ze was nog eens aardig ook.'En wat doe jij hier'vroeg ik toen aan haar, terwijl ik oogcontact maakte .


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Ik zing,' antwoordde ik op Matthew zijn vraag en keek hem even recht in zijn ogen aan toen hij oogcontact maakte, 'Maar verwacht er vooral niet teveel van.' zei ik ik blozend achteraan.
    Ik had nooit gevonden dat ik goed kon zingen, ik hield er wel van, en mama hield ervan om ernaar te luisteren. Toen ze de laatste paar dagen alleen nog maar in haar bed kon liggen, en we wisten dat ze zou gaan sterven, heb ik haar bijna elke dag toegezongen.
    Dan begonnen haar ogen weer een beetje te twinkelen, en dat deed me goed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ( wie wilt Jay ontmoeten?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Jaymina!! Ik verveel me gehhe^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ze is nu rondlopen in de eetzaal , ze weet niet waar ze moet zitten :3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jay

    He wat doet dat blonde meisje zo verdwaald?
    ,,Hè meisje je kan hier komen zitten!'' riep ik naar haar een wees naar de stoel. ik zag haar erheen lopen.
    ,, Hoi ik ben Jay hoe heet jij?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Matthew
    Haar talent was zang. Ik heb altijd al respect gehad voor mensen die konden zingen. Voor mij is dat het mooiste talent wat je kunt hebben. Jammer genoeg kon ik absoluut niet zingen.Ik verdronk bijna in haar prachtige ogen. Felicia was echt een prachtige meid, niet dat Jess niet mooi was.Ik voelde bij alletwee de meisjes een bepaald soort klik. Jess zou een hele goede vriendin van mij kunnen worden, bij Felicia was ik er nog niet van uit wat voor een soort klik we hadden. Ze is prachtig, aardig kan zingen en heeft prachtige ogen..
    'Zou je misschien iets voor ons kunnen zingen?' vroeg ik toen aan haar.
    'Maar voel je niet verplicht hoor, als je niet wilt kun je het gerust zeggen' vervolgde ik mijn zin


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    Ik grinnik als hij zegt dat ik naast hem mag komen zitten. ''Jaymina'' glimlach ik als hij naar mijn naam vraagt. Oké , hij ziet er niet slecht uit - maar ik beoordeel mensen niet op uiterlijk. Net als Max.. Ik glimlach eventjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Jaymina
    Ik grinnik als hij zegt dat ik naast hem mag komen zitten. ''Jaymina'' glimlach ik als hij naar mijn naam vraagt. Oké , hij ziet er niet slecht uit - maar ik beoordeel mensen niet op uiterlijk. Net als Max.. Ik glimlach eventjes.


    Jay

    ,,Zo dat is een prachtige naam. en hoe oud is deze schone dame? Ik ben zelf 21''
    Oke ik flirte er wel op los maar zo ben ik gewoon zo.
    maar Felicia was ander op haar ben ik echt verliefd maar ik snap en respecteer het als ze niet op mij is


    live your life, it is beautiful as it is!

    Felicia Kiara Mancini
    Ik schrok een beetje van zijn vraag en beetje zenuwachtig op mijn lip. Ik had bijna nooit zo voor iemand anders gezongen als voor mama, of andere familie. Maar ja, nu ik aan zo'n show mee doe, zal ik er toch aan moeten wennen.
    'Uhm, even denken welk liedje..' zei ik toen nadenkend op mijn lip beet. Na een tijdje wist ik welk liedje ik wilde zingen en kuchte een keer.
    Voorzichtig zette ik het liedje in, wat ik op de begrafenis van mama had gezongen.
    When the rain is blowing in your face
    And the whole world is on your case
    I could offer you a warm embrace
    To make you feel my love

    When the evening shadows and the stars appear
    and there is no one there to dry your tears
    I could hold you for a million years
    To make you feel my love

    Nog steeds werd ik er emotioneel van en toen ik klaar was keek ik Matthew voorzichtig aan.
    'Je mag het best zeggen als je het niks vond hoor.' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jaymina

    Ik keek hem even schuin aan. Hij flirtte wel heel veel zeg. Ik zou wel snappen als meisjes van hem wegrenden. Ik grinnikte om de gedachte. ''Zo dat is een prachtige naam. en hoe oud is deze schone dame? Ik ben zelf eenentwintig '' zei hij. ''Ik ben negentien.'' zei ik. Even keek ik hem fronsend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jessica
    Na nog een beetje gezellig gekletst te hebben met Matthew en Felicia wendde ik me af en begon de boel te verkennnen. IK kwam erachter dat het huis gigantsch was, het had zelfs een zwembad en een jaccuzi! Maar het aller mooiste was de danszaal. Het was niet de groot, niet te klein. Ik trok mijn schoenen uit en stapte op de grond. De grond voelde erg prettig aan, en het zag er nog schoon uit ook. Ik voelde in mijn jaszak en haalde mijn i podtouch eruit. Ik zocht een leuk liedje op, en de rest ging vanzelf. Ik begon te dansen, mijn eigen ding te doen. Iets wat niemand van me af kon nemen. Nadat ik was uitgedanst besloot ik dat het tijd was om terug te keren naar de eetzaal. De andere mensen zagen er erg aardig uit, en ik owu ze graag leren kennen, en welke talenten achter de gezichten van de mensen schuilden. Ik liep op een rustig tempo terug naar de eetzaal. Daar eenmaal angekomen keek ik om me heen. Matthew en Felicia waren druk in gesprek, netzoals een paar andere mensen. Waar zou ik naar toe kunnen gaan?

    ( i'm bored, can i join somewhere?)


    •*• Lululu •*•

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Ik keek hem even schuin aan. Hij flirtte wel heel veel zeg. Ik zou wel snappen als meisjes van hem wegrenden. Ik grinnikte om de gedachte. ''Zo dat is een prachtige naam. en hoe oud is deze schone dame? Ik ben zelf eenentwintig '' zei hij. ''Ik ben negentien.'' zei ik. Even keek ik hem fronsend aan.


    Jay

    ,,negentien'' zei ze ,,Ok wil je wat te drinken dan ga ik het voor je halen?'' vroeg ik

    Jaymina is wel ander ben wel benieuw welk talent ze heeft. en dat ze me vertrouwd, de meeste mensen denken dat ik van mensen houdt voor de seks maar dat is helemaal niet zo, ik hoop dat ze dat inziet.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Matthew
    Wauw. Wat een stem had zij. Ze had mij omver geblazen, ik wist gewoon eventjes niks meer te zeggen. Het leek wel alsof ze voor iemand zong. JE voelde de pijn die zijn waarschijnlijk ooit heeft meegemaakt. Ik kon aan haar zien dat ze erg onzeker is, ze beet heel de tijd op haar lip. Die onzeker heid was nergens voor nodig. Ze is een prachtige meid, en heeft super veel talent. Ik keek haar weer diep in de ogen aan. Ze keek me een beetje verlegen aan. De vrolijke twinkel die ze daarnet nog in haar ogen had was verdwenen, ze leek wel verdrietig. 'Je mag het best zeggen als je het niks vond hoor.' hoorde ik haar zachtjes zeggen.
    Ik lichtte mijn hoofd op, en realiseerde ik me dat ik nog helemaal niks had gezegt.'Het was prachtig'zei ik tegen haar. 'Ik heb nog nooit iemand zo horen zingen, m et zoveel emotie erin. Echt waar jij hebt talent!'vervolgde ik mijn zin. Ik had een gevoel dat er iets ergs is gebeurd in haar verleden, en ik hoopte dat ze me op een dag genoeg zou vertrouwen om me dat te vertellen. Mijn talent was hierbij helmaal niks. Felicia moest winnen, en ik ging er alles aan doen om haar te laten winnen, ookal moest ik daarbij mijn talent er voor op geven.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:20 ]


    •*• Lululu •*•

    Jaymina

    ''Als jij wat gaat halen , ga ik ook mee'' glimlach ik. Wat zou hij als talent hebben? Op z'n eerst lijkt hij een loverboy of een player - nou ja het kwam op hetzelfde neer. Maar ik denk eigenlijk dat hij niet zo is , hij is best wel aardig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.