• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    (haha alsof sarah geen bitch is xd)

    Sarah
    Toen hij dat zij begon ik te lachen. '' Ik zie nu al dat je niet dom bent, beter, ik hou niet van domme mensen. En oké, ik zal niets voor je faken.'' Ik liep naar het bed en pakte mijn lipgloss uit mijn tasje. Toen liep ik naar de spiegel en deed hem op. Toen mijn lippen weer aan het ''shinen'' waren, zoals ik dat noemde keek ik om naar de jongen die zich voorgesteld had als Noah. '' En nee, dat is niét mijn talent. Zingen. en wat is de jouwe?'' Ik leunde tegen het dressoir en bekeek mijn nagels, ik moest ze echt weer bijlakken.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik luister naar de uitleg van de presentator Eric, oké mijn kamer nummer.... dat was 4. Ik zucht diep, waarom ben ik hier ook al weer aan begonnen. Ik pruts een beetje zenuwachtig aan mijn truitje en begin de trap op naar boven te lopen. In mijn linker hand heb ik mijn diep blauwe gitaar koffer en in de andere hand een tas vol kleding en andere spullen. Ik draag mijn favoriete panda muts en een paar simpele vans.
    'Kamer vier,' ik haal diep adem en open de deur. Binnen zit al een jongen.
    'Heey,' zeg ik met een zenuwachtig glimlachje, 'ik ben Camille, je kamergenote,' stel ik me voor. Ik stap naar binnen en zet mijn gitaar koffer tegen de muur aan. Hij lijkt me wel aardig, tenminste zo ziet hij er uit. Ik ken hem natuurlijk nog niet.

    [Ik zal de volgende keer wat langer doen, ik weet niks te vertellen op dit moment :3]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 21:47 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex:
    Ik stond op en glimlachtte. '' Alex. Aangenaam kennis te maken!'' Ik wist niet wat ik van haar moest denken. Ze zag er uit als zo'n artistiek type waar ik me normaal gesproken aan zou irriteren. maar oké, het is mijn kamergenoot, ik moest haar een kans geven. '' Zal ik je helpen met je spullen?'' Vroeg ik toen. Ik was al klaar met uitpakken, ja, ik was nogal snel en dit was een perfecte gelegenheid om haar beter te leren kennen. Ik hoopte dat ik haar zou mogen, dat zou beter zijn voor ons beiden. Als ik iemand niet mocht liet ik dat altijd heel duidenlijk merken, daar kon ik niets aan doen.


    Hi. This makes no sence.

    Noah
    'Oh, gewoon. Drums.' Ik haalde mijn drumstokjes uit mijn tas.
    'Dus... zingen? Ik ben benieuwd. Laat iets horen?' Ach, alsof ik iets beters te doen had.
    Eigenlijk had ik dus wel iets beters te doen; mensen leren kennen. Ik wilde niet weer zo'n zielige loner zijn en dacht terug aan mijn oude school.
    Eerst waren alle meiden he-le-maal wild van me, en na een tijdje was ik oud vuil omdat ik met geen van ze uitging. Ze vertelden dat aan hun vriendjes en daar kreeg ik klappen van omdat ik die meiden blijkbaar niet goed genoeg vond.
    Ik gok dat Sarah zo'n meid is, aan de lipgloss en nagellak te zien. En laten we dan de koffer en de perfecte witte jurk niet vergeten. Van alle meiden zat ik bij "hèt meisje" van allemaal.

    Dan
    Ik stond wat met mijn mobiel te klooien, hopend dat Eric het niet zag. Ik was half aan het luisteren en wachtte vooral todat ik eindelijk naar mijn kamer mocht. Ik moest nog het één en ander doorlezen en dat kon ook wel op mijn mobiel, maarhet was toch minder fijn. Ik had helaas mijn studie een heel klein beetje moeten opzij schijven, maar dat betende niet dat ik er mee ging stoppen. Ik keek op en zag dat er al een aantal mensen naar boven liepen. En ik had weer eens niet door gehad dat hij gestopt was met praten. Ik stopte mijn mobiel weg en begn ook de trap op te lopen. Mijn koffer wasgelukkig niet zo zwaar, dus het was niet erg moeilijk. Ik liep zuchtend door het gangetje en keek even welke kamer ik moest hebben. Ik keek op de deur en zuchtte. Ik trok mijn broek iets omhoog en mijn GreenDay shirt naar beneden. En dan nu zienmet wie ik een kamer deelde Ik duwde de deur open en keek even rond. Mooi, twee kasten, kon ik al mijn spullen wel in kwijt. En maar één bed, waar een meisje op zat. Ik kek even met een schuin hoofd naar het meisje en lachte. "Hé, ik ben Dan. En i kan beter op de vloer slapen, aangezien ik slaapkuffel." Zei ik vrolijk en stak mijn hand uit naar het meisje. Ze zag er best aardig uit en voor zover ik kon zien, kon ze mooi tekenen.


    Melinda
    Ik keek hem vrolijk aan en schudde zijn hand. Hij zag er aardig uit. "Leuke naam. Ik vin de betekenis vooral erg mooi." Zei ik gemeend en keek de kamer even rond.Ik liep eerst naar het raam om het uitzicht te bekijken. Het zag er toch best mooi uit. Ik lachte even zacht en liep weer weg bij het raam. Ïk zagdat hij zijn spullen in een kast stopte en besluit mijn spullen ook op te ruimen. Langzaam begn ik alles uit te pakken, maar sommige dingen lag ik op het bed, om ze even apart te houden. Waarom hadden we wel twee kasten, maar één bed. "Umh, als ik te veel praat of te druk ben moet je het zeggen. Want ik kansoms nogal druk zijn.Vooral 's nachts als ik niet kan slapen. Ik ga de komende nachten ook niet kunnen slapen. Vanwege één bed en het feit dat dit niet mijn huis is, vooral omdat dit niet mijn huis is. Want het ene bed is misschien een beetje awkward, maar he, je bent best knap, dus het kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Maar als ik me niet veilig en vertrouwd voel kan ik gewoon niet slapen, niet dat ik me dankzij jou onveilig voel." Ratelde ik aan een stuk door en sloeg mijn handvoor mijn mond. "Sorry, ik houd mijn mond al." Zei ik nog zacht en ging verder met mijn spullen. Goed begin, Melinda, goed begin.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik knik.
    'Dat zou fijn zijn,' zeg ik met een glimlach. Ik zet mijn koffer op het lege bed en maak die open. Rustig begin ik alles uit te pakken. Nou jah, ik heb niet geweldig veel mee. Ik heb niet zo veel nodig en ik gebruik wel wat make-up maar niet veel. Ik ben niet zo heel ijdel.
    'Wat heb jij eigenlijk voor een... talent?' vraag ik aan Alex, 'of ben je hier gedwongen heen gestuurd door je vrienden zonder dat je eigenlijk echt iets kan, zoals ik,' zeg ik, er speelt een kleine grijns rond mijn lippen. Ik hou van mijn vrienden, maar soms kan ik me echt aan hen ergeren. Zoals nu bijvoorbeeld, wat moet ik hier nu weer? Tussen al die over getalenteerde mensen en dan kom ik hier aan zetten, ik kan gitaar spelen en misschien een beetje zingen, maar dat doe ik omdat ik het leuk vind. Net zoals liedjes schrijven, maar als je het hoort is het echt niet zo van wow wat goed.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 21:57 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gwen
    Ik schrok op toen ik de deur open hoorde gaan. Er liep een jongen met een GreenDay shirt naar binnen. Best een goede band. Hij hield zijn hoofd schuin en lachte naar me. 'Hé, ik ben Dan. En ik kan beter op de vloer slapen, aangezien ik slaapknuffel.' zei hij terwijl hij z'n hand uitstak. Ik lachte om wat hij zei, sloeg mijn schetsboek dicht en stond op. 'Gwen.' zei ik terwijl ik zijn hand schudde. 'En je hoeft echt niet op de grond te slapen hoor. Ik ben best knuffelbaar.' Ik haalde m'n schouders op en lachte naar hem. Ik draaide me om en besloot toch maar om m'n koffer alvast uit te pakken. Ik koos de kast aan mijn kant zodat Dan die aan zijn kant kon nemen. 'Dus wat is jou talent?' vroeg ik terwijl ik m'n kwasten en verf op de bovenste plank van de kast legde. Ik zou het denk ik best wel met hem kunnen vinden.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:06 ]


    'Baby, you're perfect for me.'

    NOES, mensjes! I have to go! D:
    Tot morgen. :3

    [Bye (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sarah:

    '' Iets laten horen?'' Ik keek op. Geen problemen mee, maar waarom? '' Wat wil je horen dan?'' vroeg ik arrogant. Ik liep naar mijn koffer en zocht naar mijn veel te grote toilettas, ik MOEST mijn nagellak bijwerken. Ik kan die afgebladerde nagels niet uitstaan. Toen ik een donkerrode nagellak gevonden had begon ik ze bij te werken. ik luisterde maar half naar wat Noah te zeggen had, het boeide me niet veel. TOen hij weer stil was keek ik op. ''Sorry, wat zei je?''

    Damian:

    Melinda zei dat ze de betekenis van mijn naam erg mooi vond. Ik lachtte een beetje ongemakkelijk. Ik wist niet eens wat mijn naam betekende. '' Dankje.'' Zei ik zachtjes. Terwijl ik aan het uitpakken begon begon Melinda te praten. OH god, ze ratelde aan een stuk door. Ik zuchtte, ze deed me denken aan een meisje uit mijn oude klas. Megan. Ze was een vriendin van me, maar god, wat praatte die veel. Toen ze zei dat het haar eigenlijk niet veel uit maakte omdat ze me toch ''best knap'' vond keek ik verbaasd op. Oké, dat was direct. Ik ging weer verder met uitpakken en toen ze zichzelf liet stoppen met praatte begon ik te lachen. '' Maak je geen zorgen, ik zal het zeggen. Ik moet je alleen wel mededelen dat ik zelf helemaal geen prater ben en dat ik het liefst stil in een hoekje zit. '' Al snel was ik klaar met uitpakken. Ik ging op het bed zitten en keek om me heen. Ze had wel gelijk, het was inderdaad wel awkward.

    Alex:

    '' Ik help graag'' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ze droeg haar koffer naar het bed en maakte hem open. Ik volgde haar en ging op het bed zitten. '' Weetjewat, anders geef ik je spullen aan en dan doe jij ze in de kast waar je ze wilt hebben. '' Zei ik terwijl ik een shirt uit haar koffer pakte. Het viel me op dat ze weinig spullen meehad vergeleke de andere meiden die ik gezien had. Toen ze begon te praten over de talenten begon hij te lachen. '' Nee, ik ben niet gedwongen. Ik wou dit heel graag, ik dans. Wat doe jij?''


    Hi. This makes no sence.

    Dan
    Ik lache even toen ze zei dat ik niet op de vloer hoefde te slapen. Daar was ik al heel blij mee. Maar ik was nog steeds niet helemaal weg van het tweepersoon bed. Ik knikte en trok ook mijn koffer achter mij aan. Ik opende hem en bekeek de inhoud eve nen dacht na over hoe ik dat het best in de kast kon stoppen. "Mijn talent..." Zei ik nadenkend en pakte vast een shirtje uit mijn tas. Met een chuin hoofd keek ik ernaar en dacht diep na. Hoe ging ik dit verwoorden. "Umh, ik ben super slim. en heel goed in freerunnen en vechtsporten. Maar meer van judo enzo. Kickboksen zou ik toch iets sterker voor moeten zijn." Besloot ik uiteindelijk te zeggen. Ik vind het een redelijk antwoord. Meestal begon ik ergens te vertellen en na een verhaal van een uur wisten mensen nog niet wat voor talent ik had. "Oh, en mensen dood vervelen." Mompelde ik erachteraan. En stopte nog wat shirtjes in de kast. Mijn boeken zette ik er ook netjes in, die mochten asoluut niet beschadigd raken. Als er iets met een van mijn boeken zou gebeuren zou ik niet weten wat ik moest doen. Daarom ging ik er ltijd zo voorzichtig mogelijk mee om. Ik nam lievr geen risico's. "En wat isjouw talent, behalve tekenen?" Vroeg ik en draaide me half om om haar aan te kunnen kijken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Toedels Dragneel ;3]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik knik.
    'Goed idee,' zeg ik met een glimlach, ik pak mijn shirt aan en leg het in de kast.
    'Ik moet je waarschuwen, ik ben echt een sloddervos, ik zal mijn best doen om de kamer een beetje netjes te houden,' grinnik ik zacht.
    Hij zegt dat hij niet gedwongen is en dat hij danst.
    'Dans, wauw. Ik vind dat zo mooi hea, ik heb daar altijd al bewondering voor gehad. Ik kan het zelf niet hoor, ik denk dat het slim is voor mij om er naar te blijven kijken en niet mee te doen. Ik ben behoorlijk onhandig. Ik speel gitaar en ik zing, ik schrijf wel liedjes maar ik ben niet echt goed,' zeg ik en ik haal mijn schouders op, 'ik vind het gewoon heel erg leuk om te doen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    '' Oh maak je geen zorgen. Ik ben totaal het tegenovergestelde, ik ben hartstikke netjes. Dus al PROBEER je er een rotzooi van te maken, ik zal het tegenhouden.'' Zei ik lachend. Ik moest toegeven dat ze best aardig was, tot nu toe. '' Dat wil ik zien.'' Zei ik toen ze zei dat ze niet kon dansen. ''Krijg ik dat ooit tegoed van je? '' Zei ik als grap. Ik gaf haar nog wat spullen aan en luisterde naar haar. '' Daar gaat het toch om, om plezier. Fuck kwaliteiten, wat maakt het uit of je een gekke idol bent of zo. Liever een douchezanger die er plezier in heeft dan een wereldster die het niets vind, toch?''

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:26 ]


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Terwijl ik mezelf eigenlijk wel voor mij kop kon slaan ging ik gewoon rustig door met mijn koffer uit pakken. Hij zat dus liever stil in een hoekje. Ik kon ook heel stil in een hoekje zitten, maar niet als ik liep te stressen of wat dan ook. Dan kon ik mijn mond gewoon niet houden. Ik pakte mijn boek met bladmuziek en lag het bovenin, zdat ik het altijd gemakkelijk kon vinden. Mijn gitaar zette ik naast de kast. Mijn vest deed ik uit en lag ik over mijn koffer die ik onderin de kast zette. "Het spijt me echt, soms raak ik gestrest en dan kan ik mijn mond niet houden en zeg ik alles wat ik denk." Zei ik moeilijk en ging ook op het bed zitten. Ik trok mijn zwarte tunic iets omhoog en besloot om op mijn knieën te gaan zitten. Naast Damian, maar wel met mijn gezicht naar hem toe. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, aangezien ik bang was dat ik weer zou gaan ratelen. Ik was meestal heel goed in vrienden maken, maar hij was dus en beetje anders. Nou ja, een beetje, een beetje boel. Ik kon de mensen in de andere kamers horen. Ergens had ik een ander kamergenootje gewild, een die meer praatte, maar dit was ook prima. Hij leek me aardig. "Dus, wat is jouw talent?"


    We've lived in the shadows for far too long.