• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    [Oké ik ga nu, tot morgen/vandaag. xx]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik glimlach en denk terug aan mijn familie. Die zitten waarschijnlijk vol spanning te wachten op de eerste uitzending, iets waar ik totaal geen zin in heb.
    'Heb je honger?' vraag ik aan hem en voor dat ik antwoord krijg spring ik van het bed af en loop naar mijn kast. Ik trek de la open en haal er een pak koekjes uit.
    'Ik wel,' zeg ik met een grijns, 'sorry ik ben vaak hongerig en ik verontschuldig me ook vaak. Sorry daarvoor,' ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.
    'Dat bedoel ik, ik ben echt raar.'

    [Welterusten (: x]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 0:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik keek even naar mijn handen. "Gewoon schattig." Zei ik moeilijk en keek hem even aan. Ik vond het leuk hoe hij ook echt luisterde naar wat ik hem vertelde. Gewoon hier op een bed zittend, luisterend naar en meisje wat hij eigenlijk niet kende. Toch leek hij zo geïnteresseerd. "Ach ja, hij was geweldig. Ik vond hemheel aardig, ik was alleen niet verliefd verliefd.En hij was dat blijkbaar ook niet, al geloofdeik hem wel toen hij..." Ik maakte mijn zin niet af. Inplaats daarvan keek ik even moeilijk voor me uit en slikte. "Nou ja, anyway, het was niet geweldig om er op zo een manier achter te komen oe het allemaal zit. En daarom zouden er meer jongens zoals jij op de wereld moeten zijn. Ik bedoel je heb geen één uiterlijk kenmerk genoemd." Zeg ik ergens wel een beetje verbaad, maar ook vrolijk. "Wel jammer, dat de meeste meiden dat niet waarderen, voorl het niet 'alleen maar sex' gedeelte. Terwijl ze zelf altijd klagen dat ze een lieve jongen willen" Breng ik verward uit.

    (Slaaplekker^^)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 0:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Morgen..]

    Jaymina Dé La Garté

    Ik zuchtte en liep de trap op - naar mijn kamer en mijn kamergenote. Of genoot. Nee liever een kamergenote. Ik had geen zin om met jongens in één kamer te zitten. Zo'n mens ben ik niet. Mijn hand omhulde de deurklink en ik deed het rustig open. Tot ik een licht gesnurk hoorde. Zo te horen van een ... Meisje? Nawh , het kan ook best van een jongen zijn eigenlijk. Rustig zocht ik de slaapkamer. Tot ik die vond , zag ik er een jongen op liggen slapen en ik kreunde ellendig. Maar één tweepersoonsbed?! Ik kreunde nog een keer ellendig. Mijn nachtmerrie is al begonnen. Ik besloot zelf om mezelf er niet druk om te maken en klom op het bed. Ik was doodop door die reis. Zuchtend sloot ik mijn ogen. Ze gingen weer wagenwijd open. Die gedachte dat ik misschien beroemd word! Dat zou gewoon een droom zijn en ik ga het misschien waarmaken. Ja , het is inderdaad wat moeilijker dan je had gedacht - maar het is een poging waard. Wie niet heeft geschoten , schiet altijd mis. Of iets dergelijks in die richting. Ik grinnikte even.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 7:12 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Had niet in de gaten dat we al begonnen zijn.:'D
    Ik reageer na school en maak mijn persoontje dan af. :3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [Had niet in de gaten dat we al begonnen zijn.:'D
    Ik reageer na school en maak mijn persoontje dan af. :3]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 17:13 ]


    •*• Lululu •*•

    -

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 11:05 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Zara Aurora Madeline Jones
    Ik keek verbaasd om me heen als ik uitstap, en fluit even zacht tussen mijn tanden. Dit was anders dan ik had verwacht. Meteen valt het kleine meisje me op, wat een stukje verderop staat. Ze lijkt me een jaar of 3, en haar ogen staan verdrietig. Ze heeft aan elke kant van haar hoofd een staartje zitten. Ik loop naar haar toe, en buk om op ooghoogte met haar de komen. 'Wat is er, meisje?' vraag ik aan haar. 'Knuffel kwijt.' Ze pakt me bij mijn arm en ik voel hoe koud ze is. Fijn, weer een. Ik knik naar haar en loop naar de oude, veromfaaide knuffeleend die verderop ligt en geef hem aan haar. Ze loopt weg, en ik zucht. Hier zaten ze dus ook. Nou ja, des te beter ik me hier kon bewijzen. Geen geesten, geen carriere. Ik loop het huis binnen en hijs mijn tas nog even extra goed over mijn schouder. 'Hallo?'

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 16:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gwen
    'Een appel hé.' lachte ik. 'Gezond.' Ik pakte de chocolaatjes uit het kastje waar hij net had ingekeken en ging op het keukeneiland zitten. Ik swingde een beetje heen en weer met m'n benen terwijl ik genoot van de chocolaatjes. Ook al vulde het niet echt en had ik nog steeds honger. 'Wil je er ook één?' vroeg ik terwijl ik de doos naar hem uitstak.


    'Baby, you're perfect for me.'

    [ Mijn topics ]

    Lyna Dewi Niaeth

    Ik had lang gewacht voordat ik mijn kamer ging checken. Ik wilde al die drukte ontlopen. Mijn gitaarkoffer hing stevig om mijn schouder. Ik liep langzaam de trap op en zag waar ik moest zijn. Ik liep de kamer binnen. Mijn kamergenoot was er nog niet. Mooi. Ik pakte mijn tas uit en keek rond. Het was opzich een mooie kamer. Ik ging op bed zitten en pakte mijn gitaarkoffer van de grond. Ik opende de koffer. Ik glimlachte. Mijn enige vriend op Jethro na. Ik pakte eerbiedig mijn gitaar en begon te spelen. Gewoon wat liedjes van Heather Dale en Avril Lavigne. Ik hoorde alleen maar mijn gitaarspel. Ik keek naar de foto van Jethro die op mijn nachtkastje stond. Ik miste hem, maar ik zou me hier wel thuis kunnen gaan voelen.


    I will keep watch.

    [Munther is nu toch Cisco?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Max

    Ik werd wakker en zag naast mij op bed een meisje zitten. Ik zuchtte eens, dus toch een meisje? Achja, misschien was dat helemaal niet zo erg. Ze leek door te hebben dat ik wakker was en ik stelde mezelf voor: "Hallo ik ben Max" glimlachte ik.


    Allting handlar om relativitet

    Ja ik ben nu Cisco :D ik was Munther ^^


    Allting handlar om relativitet

    [Iemand voor Aurora ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Stuur iemand naar Felicia, ze is lonely :(]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.