• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Niet? Oh gelukkig,' grijns ik. Ik grinnik als hij me terug slaat.
    'Dus wat gaan we vandaag allemaal doen?' vraag ik aan hem als hij de brief leest, ik lees over zijn schouder mee.
    'Ow, dat is niet veel, maar goed. Het zal vast wel gezellig worden,' zeg ik tegen hem, 'al helemaal als jij gaat zingen,' grijns ik. Ik doe mijn muts af en gooi hem op het bed, daarna doe ik mijn haar in een knot en kijk naar de muts.
    'Oeps sorry,' ik kruip over het bed naar mijn muts toe, maar als ik van het bed af wil stappen val ik met een plof op de grond.
    'Geweldig!´ brom ik, ´de eerste dag en ik lig alweer op de grond, ik zei toch dat ik onhandig ben.´


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damian
    ''Klinkt goed!'' Antwoordde ik. Die bands kende ik allemaal wel. Het waren bands waar ik vroeg ook naar luisterde, ja, met nadruk op vroeger. Het enige lied wat ik nog luisterde van de bands die ze net genoemd had was Miserable at Best van Mayday Parade. zo'n mooi lied.. '' Ik luister vaak naar blues, rock, ook punk, maar dan wel de old school punk zoals The Ramones en zo. En ik schrijf meer singer-songwriter dingen. Gewoon, de simpele dingen. Een gitaar als begeleiding, wat zang, that's it. Ik ben niet zo'n goede schrijver hoor. Ik vind het gewoon leuk.''

    Alex
    Camille was inderdaad een onhandig meisje, dat had hij wel door. Hij had de brief nog in zijn handen toen hij plotseling een hard geluid achter hem hoorde. Ze was gevallen. Ik begon te lachen. '' Wat doe jij nou?'' Ik liep naar haar toe en trok haar overeind. Haar muts was weer op de grond gevallen en ik raapte hem voor haar op voordat ze weer om zou vallen. '' Ik geloof het graag.'' Zei ik terwijl om me heen keek. '' Het is hier best klein. We hebben feitenlijk gezien helemaal geen privacy. We hebben deze slaapkamer/woonkamer en een badkamertje...''


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    "Dankja, Rock isinderdaad ook wel erg leuk. Maar laten we het erop houden dat pop het gewoon niet is." Zei ik. Ik hield echt iet van pop. Wel van punk goespop, maar dat waren pop liedjes die tot punk leidjes waren omgetoverd. Ik vondhet echt geniaal en ik begreep ook eindelijk waarom al die meiden die ik kende allemaal van JB hielden en One Direction. Ze waren niet vreselijk, maar ik begreep niet dat je hun muziek goed kon vinden. Zo begreep ik wel meer niet, maar ja. "Als je iets leuk vind doe je het meestal net zo lang en vaak totdat je er goed in bent, dus je bent er vast wel goed in." Zei ik bedenkelijk. Ik kee even naar mijn nagels nadenkend over wat ik hem zou vragen. "Umh, op wat voor soort meisjes val jij eigenlijk?" Voreg ik in gedachte. Ik moest en zou iemand hier gaan koppelen. Dat was mijn levensroeping, de enige reden dat ik bestond, zodat ik mensen kon koppelen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    ´Ik viel van het bed af,´ zeg ik dood serieus.
    ´Dank je,´ zeg ik als hij mijn muts op raapt, ik haal mijn hand een beetje beschaamd door mijn haar. Ik en mijn onhandigheid, zucht.
    ´Tja, met al die camera´s heb je sowieso niet veel privacy,´ zeg ik en ik ga op de rand van het bed zitten. Ik kijk hem aan.
    ´Heb jij dit vaker gedaan?' vraag ik, 'daarmee bedoel ik meedoen aan zo'n talenten jacht, ik nog nooit en ik ga waarschijnlijk heel hard af. Ik val waarschijnlijk van het podium af of zo,' ik grinnik zachtjes.
    'Dan krijg ik vast al snel de bijnaam kleine drukke kluns, zoals mijn vrienden me noemen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damian
    Toen ze zei dat ze een beetje anti-pop was gaf hij haar spontaan een high five. Goedzo. Eindelijk een meisje die het met hem eens was. Toen ze hem weer een vraag stelde zuchtte hij. Dat was een goede vraag, op wat voor meiden viel hij eigenlijk? Dat verschilde zo erg. '' Hmm.. da's een moeilijke..'' Zei ik zachtjes terwijl ik uit het raam keek. '' Meiden die zichzelf zijn. Die het geen flikker boeit wat andere van haar zouden denken, waarvan je zeker weet dat ze nooit vreemd zou gaan, waar niet alles om seks en uiterlijk gaat, en iemand die zich niet irriteert aan mijn teken-fetish.'' Zei ik toen. Ja, zo moest ik het ongeveer uitleggen. Ik had een keer een vriendin gehad, Charlotte. Dat was op de middelbare school, ze was een schat. Tot dat ze vreemding, fucking bitch. Om het nog leuker te maken, ze ging vreemd met mijn beste vriend. Ik zuchtte en keek toen naar Melinda. '' En jij? Of naja, jongens dan? Of ben je lesbisch? Niet dat je er zo uitziet. maar het kan toch!? '' Ik was weer lekker falend bezig. '' Laat maar. Je snapt me punt.''


    Hi. This makes no sence.

    Alex
    '' Dat is waar, privacy is ver te zoeken hier. '' Ik zuchtte en ging weer op het bed zitten. '' Dit is ook mijn eerste keer, ik kijk wel hoe ver ik kom. Ik doe gewoon mijn best, meer kan ik niet doen. '' Ik keek naar het plafond en toen naar de lamp. Zo'n saaie ronde weetjewel? Die gewoon eraan vast geschroefd zit. Ik zuchtte, de kamer leek net een hotel kamer, het was niet heel gezellig. '' Waar kom je vandaan?'' Vroeg ik toen.


    Hi. This makes no sence.

    Gwen
    Glimlachend liep ik achter hem aan de trap af. 'Nou, wat zoeken we eerst? Keuken, achtertuin?' vroeg hij. M'n maag gaf het antwoord al toen die knorde. Ik lachte. 'De keuken dan maar. Misschien hebben ze wel iets te snacken.' zei ik. Ik liep de keuken in. Toen ik gister in bed lag en nadacht over dit huis had ik eigenlijk gedacht dat het zo'n oud huis was maar dat was helemaal niet zo. Alles was juist heel modern. Zelfs de keuken. Ik draaide me om naar Dan. 'Dus, we mogen vast wel wat te snacken pakken toch?' vroeg ik.


    'Baby, you're perfect for me.'

    [Ik antwoord jullie (Lizor en BlueHope dus) nog een keer en dan ga ik slapen. Moet morgen om half zeven op blegh. Ben morgen tussendoor misschien nog even online en anders rond 6 uur xx]


    Hi. This makes no sence.

    [Ik ga nu ook slapen. Moet helaas ook half 7 op.... Ik weet hoe je je voelt haha! xx]


    'Baby, you're perfect for me.'

    Camille
    'Ik kom uit The Big City,' zeg ik en ik speel wat met mijn truitje, 'ik kom uit New York (ik verzin maar wat, want ik heb geen idee waar het zich af speelt x'D), iets te groot wat mij betreft. Ik ben alle drukte en weinig privacy wel gewend, maar ik vind het nog steeds niet echt fijn.'
    Ik kijk hem aan, hij is best knap. Ik heb er nog niet eerder op gelet, maar hij ziet er echt uit als zo'n jongen waar ieder meisje op valt dus al zou ik het willen hij vind mij never nooit leuk. Niet dat dat belangrijk is of zo.
    'Waar kom jij vandaan?' vraag ik dan aan hem, ik kijk ondertussen het kamertje rond. Deze kamer heeft nodig wat opfleuring nodig... het is behoorlijk saai.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik liet me lachend achterover op het bed vallen. Ik on voor heel even niet meer bijkomen. Ik deed me best om te stoppen met lachen en keek hem schuldig aan. "Sorry, het spijt me echt, maar dat was zo verschrikkelijk schattig en grappig." Zei ik met ene glimlach. Ik haalde even ijn haar uit mijn gezicht en zuchtte. "Ik val op jongens. Op de verkeerde jongens." Zei ik zacht en ging weer recht op zitten. "Umh, jongens die ik echt oprecht leuk vind zijn jongens die zichzelf en mij trouw blijven. Jongens die niet liegen, of niet te vaak en niet te grote leugens. Jongens die passie hebben voor iets anders dan al die standaard jongens dingen zoals sex, voetbal en bier. Jongens die romatisch kunnnen zijn, die naar mij luisteren als ik ze iets wil vertellen. Die mijn favoriete kleur ook echt onthouden. Qua uiterlijk alleen dat hun broek niet op hun knieën hangt." Zei ik half lachend half op mijn lip bijtend. "Maar ik heb ook wel iets met een jongen gehadgewoon puur om mijn populariteit te behouden, dat hield twee weken stand." Het verbaasde me wat ik zo snel al over mezelf vertelde, maar het voelde ook wel goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    harryslove schreef:
    [Ik ga nu ook slapen. Moet helaas ook half 7 op.... Ik weet hoe je je voelt haha! xx]

    [Me to ;d ik reageer ook nog een keer (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [haha daarom. Welterusteee (; x]


    Hi. This makes no sence.

    (Slaap lekker Harryslove en Tania^^)

    Dan
    Ik moest zacht lagen toen haar maag knorde en liep achter haar aan naar de keuken. e vroeg of we wat lekkers mochten pakken en ik haalde mijn schouders op. "Vast wel, ik bedoel ze kunnen ons moeilijk uithongeren." Zei ik en trok een katsje open. Ik kee even wat er in zat en draaide me om naar een fruitschaal. "Ik pak een appel." Zei ik vastbesloten en palte ook echt een appel. Ik hield hem even inder de kraan en nam een hap.Het smaakte lekker en ik had niet veel gegeten, dus smaakte het nong net iets beter. "Daar lagen choco-dingetjes, die mag je denk ik wel pakken." Zei ik met volle mond en slikte snel. "Sorry. Mag niet met volle mond praatte." Zei ik en rolde met mijn ogen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    New york, verteld ze aan mij. Zozo, da's ver weg. Nouja, op dit moment niet want het was een amerikaanse talentenjacht. '' Ik ben half Russisch, ik weet het, je zou het niet zeggen. Mijn moeder is Canadees, mijn vader is Russisch. Ik ben opgegroeid in Krasnodar maar ben altijd tweetalig opgevoed. Verder ben ik best vaak naar Canada gegaan en nu woon ik er ook.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek. Camille was een apart type, dat zou me normaal gesproken vreselijk storen, hoe lullig dat ook was, maar nu vermaakte het me juist. ze was grappig, leuk.

    Damian
    Toen ze begon te lachen fronste ik met een lach op mijn gezicht. Wat deed ze nou weer? '' Schattig? Hoezo schattig?'' Vroeg ik. Toen ging ze weer verder met praten, ik luisterde aandachtig. Toen ik luisterde vond ik het best ironisch dat ze mij ''schattig'' noemde terwijl ze zelfs als een soort cupcake rondliep. Dat klonk waarschijnlijk heel onaardig maar zo bedoelde ik het niet, cupcakes waren chill, dus zij ook. Toen zei ze dat ze met een jongen had om de populariteit. Dat had ik echt niet verwacht. ik kniktte. '' Zo zie je maar dat je je vrienden niet kan kopen.'' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Hi. This makes no sence.