• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Gwen
    Ik zag hoe hij diep nadacht toen ik hem vroeg naar zijn talent. Toen hij het allemaal had verteld glimlachte ik even. 'Mijn broer kickbokst ook. Ik heb wel is met hem meegedaan. Alhoewel ik niet zo hard kan slaan.' lachte ik. 'En je verveeld me niet hoor.' Ik zette mijn boeken in de kast en zag dat hij ook enorm veel boeken had. 'En wat is jou talent, behalve tekenen?' vroeg hij. Hij draaide zich half om om me aan te kijken en ik deed hetzelfde. 'Uhm... tekenen ja, en ik kan best wel goed schrijven.' zei ik. 'Ik zie dat jij ook van boeken houd.' Ik wees naar de boeken die hij net in zijn kast had gezet.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:24 ]


    'Baby, you're perfect for me.'

    Damian:

    '' Dat maakt niet uit. Het is soms ook wel fijn om wat geluid om je heen te hebben. Alleen maar stilte is ook zo saai. '' Zei ik met een glimlach. Melinda kwam naast mij zitten, we waren allebei stil. Ik wou wel met haar praten maar ik was bang dat ze mij irritant zou vinden. Dat was mijn angst, dat mensen mij niet mochten. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik vroeger erg gepest was en ik altijd onzeker was. Ik wou gewoon vrienden maken zonder enige problemen maar dat ging gewoon moeilijk. '' Ik teken. Zo realistisch mogenlijk. En jij?''


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Ik zal het echt proberen,' zeg ik lachend, 'en ik wil best een keer voor je dansen, als jij dan voor me zingt,' grijns ik en ik prik hem in zijn zij.
    Ik pak de spullen aan en leg ze in mijn kast terwijl hij zijn mening geeft.
    'Ik ben het helemaal met je eens,' knik ik instemmend, 'het gaat mij eigenlijk nooit om de competitie, meer om het plezier,' zeg ik en ik haal mijn schouders op.
    Ik pak al mijn klappers met bladmuziek en zelfgeschreven muziek en stop die in een laatje.
    'Ik ben trouwens wel heel erg netjes met mijn gitaar,' zeg ik, 'dus daar zou je geen problemen mee moeten hebben, maar als je in een keer de kamer vloer bezaaid ziet liggen met proppen papier dan ben ik weer eens aan het schrijven geweest.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dan
    Ik knikte en keek even naar haar boeken. "Ik houd van lezen, ik lees ook echt alles. Daarom ben ik zo slim geworden." Zei ik met een kleine glimlach en ging op het bed zitten. Ik voelde me ergens en beetje ongemakkelijk, maar dat zou vanzelf wel weggaan. Een beetje moeilijk wreef ik over mijn arm. Ik vond het apart at ze zo snel iets over haar familie verelde, maar dat zou wel aan mij liggen. Ik dacht nou eenmaal een beetje anders over dingen en had het niet zo snel over mijn familie. "Ik zie er erg naar uit om is een keer iets te lezen wat jij gechreven heb. als dat mag." Zei ik ik en lachte. Ik keek even naar de draken tattoo op mijn arm. Ik was blij dat niet de eerste opmerking die ze had gemaakt over mijn tattoo ging, de meeste mensen deden dat wel, iets wat ik vreselijk irritant vond. "Wat vind jij van dit huis?" Vroeg ik terwijl ik uit het raam keek. Ik schopte mijn schoenen uit en trok mijn voeten op, zo zat ik wat fijner. Ik zat altijd fijner met mijn voeten op een bank, of op een bed, ik wist ook niet waarom.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Melinda
    Ik lachte even toen hij zei dat het fijn was om geluid om zich heen te hebben, dat was al gerust stellend. "Ik praat nog geeneens het meest, ik heb vriendinnen en vrienden die nog veel meer praten. Al zijn de meeste niet zulke goede vrienden." Mijn stem werd steeds zachter en steeds minder enthousiast. Ik sloot mijn ogen en zuchtte weer even. "Wil je dan is een keer een tekening van mij maken? Dat zou ik echt heel erg waarderen," Begon ik. "En ik zing, en begeleid mezelf op gitaar of Piano, verder kan ik een klein beetje dansen." Ik haalde mijn schouders op en liet mijn vinger over de roos op mijn pols glijden. Alles voelde zo onwennig, elke beweging die ik maakte voelde raar. Het voelde ook raar om niet omrind door een hele groep te zijn, aangezien we altijd met en hele grote groep waren, het voelde ergens zo.. alleen. Ik werd er bijna onzeker van. "Dus wat zijn je hobbies?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gwen
    'Ik houd ook van lezen. Maar dan wel over onderwerpen waar ik van houd.' zei ik. M'n koffer was eindelijk uitgepakt en ik volgde Dan's voorbeeld door op het bed te gaan zitten. Ik kon wel zien dat hij zich ongemakkelijk voelde maar zo voelde ik me ook wel een beetje. Een klein beetje. Toen hij zei dat hij er naar uit keek om iets van mij te lezen lachte ik even. 'Tuurlijk mag dat.' zei ik. Ik ging met m'n hand door m'n haar. 'Ik heb nog niet veel van het huis gezien, dus ik moet nog maar even gaan rondkijken dalijk. Ik wil ook wel weten wie er nog meer in dit huis zitten.' Ik keek even naar zijn arm waar hij net over wreef en merkte een tattoo op van een draak. 'Coole tattoo.' zei ik nog.


    'Baby, you're perfect for me.'

    Dan
    Ik keek even naar het plafon toe nze toch over de tattoo begon, maar ze zei alleen maar coole tatto, dus het was wel goed. Ik knikte even, daar had ze een punt, ik had alleen nog beneden endeze kamer gezien, dus kon nog niet veel van het huis zeggen. Ik begon een beetje ongemakkelijk en keek opzij. "Dankje. Ik vind hem ook erg leuk, maar daarom heb ik hem ook laten zetten." Zei ik en stond op. Ik keek een beetje van het bednaar het raam, naar de deur en weer terug. Ik wilde naar buiten, maar ik wulde ook heel graag he huis even zien. "Ga je mee het huis bekijken?" Vroeg ik al een stuk relaxder en keek Gwen evne aan. Ze had mooie ogen, maar da kwam omdat... Weet je, laat maar, daar zat een hele reden achter waar ik even niet over na wilde denken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    Ik ging naar de kamer toe. Ik hoopte maar dat ik met een toffe kamergenoot zou liggen. Toen ik de kamer betrad was er nog niemand. Ik keek de kamer rond en zocht naar een tweede bed, maar jammer genoeg was er enkel een tweepersoonsbed. Nou, dan maar hopen dat mijn kamergenoot een jongen was. Ik liet me doodmoe op het bed vallen en viel al gauw in slaap van de lange reis.


    Allting handlar om relativitet

    Alex
    '' Ik? zingen?'' Zei hij bespottend. ''Als je doof wilt worden zal ik het voor je doen. Succes gegarandeerd'' Ik ga weer door met spullen aangeven en luister naar haar. Ik knik, goed om te horen dat er ook nog iemand is die niet wilt vechten voor dit spel of zo. Toen ze weer verder praatte keek hij op. '' Ja, ik snap het. Ik zorg er altijd voor dat alles netjes is. Ik oefen veel met dansen en dat gaat niet echt in een rommelige kamer.'' Zei ik lachend. Haar koffer was leeg. Ik deed hem dicht en schoof hem onder het bed. '' Een bed, best apart vind je niet?''

    Damian:
    Toen ze vroeg of ik een tekening van haar wou maken keek ik enthousiast op. Vroeg ze dat nou echt? Geweldig! Zodra er iemand over tekenen begon veranderde ik in een ander persoon. Ik werd heel enthousiast en open en ik kon uren doorpraten over tekenen en schilderijen. '' Supergraag! Dan zou ik je zo...'' Ik pakte haar bij haar kaak en draaide haar hoofd richting het raam. '' Nee wacht... iets meer omhoog...ja, zo. En dan je haar meer zo, waardoor er meer schaduwen vallen en dan een donker iets aan, maar wel blote schouders, ook voor de lichtval.'' Toen ik doorhad dat ik weer een beetje overenthousiast werd stopte ik met praten. ''Sorry'' zei ik lachend. Toen ze vroeg naar mijn hobbies hield ik mijn schouders op. '' Tekenen, fotograferen, schilderen, muziek luisteren, muziek schrijven etc. en jij?''


    Hi. This makes no sence.

    Gwen
    Hij keek naar het plafond toen ik begon over zijn tattoo. Zou hij er niet graag over praten? Toch bedankte hij me. Ik knikte toen hij vroeg of ik mee ging om het huis te bekijken. 'Ja is goed.' zei ik. Ik liep voor hem de deur uit en keek weer even de gang rond waar ik net ook doorheen liep om bij de kamer te komen. Links was de trap en rechts zat een deur waar ik niet van wist waar hij heen leidde. Er waren nog meer deuren in deze gang en waarschijnlijk waren dat de kamers van de andere kandidaten. Ik was benieuwd wie we tegen zouden komen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 23:11 ]


    'Baby, you're perfect for me.'

    Camille
    Ik grinnik, 'als je wil dat ik ga dansen zul je moeten zingen en nogmaals ik zal echt mijn best doen om het schoon te houden voor je.'
    Ik haal mijn schouders op.
    'Tja... ik weet niet wat ze hier mee willen bereiken maar we zullen het er maar mee moeten doen,' zeg ik tegen hem. Ik laat me met een plof op het bed vallen.
    'Hmm het ligt in ieder geval goed,' zeg ik. Ik pak een kussen en sla het tegen zijn hoofd aan.
    'En de kussens doen het ook goed,' grinnik ik zachtjes, ik leg het kussen onder mijn hoofd en sluit kort mijn ogen.
    'Ik ben benieuwd naar de eerste opdracht.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    "Geeft niet. Het is juist leuk als je zo enthousiast bent. Alles met blote schouders moet je wel rekening houden met mijn tattoo." Zei ik met een kleine glimlach. Mijn haar deed ik weer goed, of tenminste zoals ik het wilde hebben. De twinkeling in zijn ogen toen hij over het tekeken begon was geweldig geweest. Hij was zo anders, zoniet stil. Ik ging anders zitten omdat mijn knieën pijn begonnen te doen en lachte. " Dan kan ik ook altijd nog een leidje van je zingen. Mijn hobbies zijn zingen, gitaar spelen, uitgaan, ik maak ook heel graag foto's, ik zwem graag en verder ben ik de laatste tijd veel bzeig met een project van ons. We hebben een lijst gemaakt van dingen die we willen doen en die gaan we dan ook doen." Zei ik vrolijk en haalde mijn schouders op. Ik voelde mij meteen al een stuk fijner, vooral omdat hij niet één of andere creep was die mij heel erg bang maakte, maar gewoon een aardige jongen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dan
    Ik liep vrolijk de kamer uit en keek een beetje rond. Ik vond het wel een beetje warm in dit huis, maar dat kon ook aan mij liggen, aangezien ok nogal raar was en het snel warm had. Ik liep langzaamde trap weer af en zuchtte zacht. Eric sond er nie meer, dus ik kon ook niet vragen hoe het huis er van binnen een beetje uitzag. "Nou, wat zoeken we eerst? Keuken, achtertuin?"
    Vroeg ik een beetje in gedachte verzonken en bekeen alles om me heen goed. Ik kon hier dus echt wel een tijdje blijven, daar zou ik echt geen problemen mee hebben. Alles was mooi en het zafg er gewoon heel gastvrij uit, waardoor ik me welkom voelde. En ik kreeg ook heel veel zin in de eerste opdracht, gewoon omda ik me nu al een stuk fijner voelde.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex

    '' Ah joh, het zal wel. Je hoeft je geen zorgen te maken of zo, ik ga je heus niet verkrachten. En trouwens, is goed. Het is een deal. Ik zal een keer voor je zingen, dan ga jij dansen.'' Zei ik lachend. Toen ik zuchtend mijn ogen dichtdeed voelde ik plotseling een klap in mijn gezicht, een kussen. Ik ging vlug overeind zitten en begon te lachen. Snel sloeg ik haar terug. '' Inderdaad! Die werken wel goed ja!'' Toen ze weer begon te praten keek ik haar aan en knikte ik als antwoord. ''Ja, ik ook. Ik ben echt benieuwd.'' Ik stond op en pakte de brief op die ik naast de kast had neergelegd. Ze hadden een dagschema opgeschreven. Vandaag zouden we nog niets gaan doen. Over een uur zouden we met z'n alle gaan dineren en vanavond met z'n alle chillen in de bar die we hadden in het huis, om elkaar te leren kennen.

    Damian

    Toen ze haar tattoeage betrok bij het gesprek werd ik alleen nog maar enthousiaster. Tattoeages waren zou mooi om te tekenen. '' Oh nee, nee, die wil ik dan juist in beeld hebben. Tattoeages zijn geweldig! '' Zei ik. Ik bekeek Melinda, als ik haar zou mogen tekenen zou dat echt super zijn. Ze was erg mooi en haar gezicht had de perfecte vorm om zo in een keer na te kunnen tekenen. Ik luisterde naar haar en toen ze uitgepraat was knikte ik. '' Klinkt leuk. Naar wat voor muziek luister je?'' vroeg ik toen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 23:23 ]


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik werd alleen maar vrolijker van zijn enthousiasme en het feit dat hij meer ging praten. Ikwas al bang dat het heelstil zou worden en ik de heletijd vanalles probeerde om maar een gesprek te krijgen. "Gelukkig,want ik houd echt van mijn tattoos." Zei ik. De twinkeling in zijn ogen was weer terug en het zag er toch wel heel schattig uit, moest ik eerlijk toegeven. "Umh, ik luister bijna alle muziek, maar punk is mijn favoriet. En de bands Mayday Parade, AA, All Time Low, The Maine, Eyes set to kill, zo kan ik nog wel even doorgaan." Zei ik en haalde mijn schouders weer op. "Ik heb ook zo een 869 nummers op mijn mobiel staan, dus ja. Wat voor muziek schrijf jij?" Vroeg ik en ging nu direct naast hem zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.