• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Max

    De andere taakjes waren ook verdeeld. Ik begon aan het hoofdgerecht, Youvetsi. Ik was erg geconcentreerd bezig, dat kon je merken aan mijn 'concentratietrekje', dan beet ik op mijn onderlip. Ik hoopte niet echt op winst, maar als ik kookte, dan was ik altijd geconcentreerd bezig.


    Allting handlar om relativitet

    Matthew
    " Oke als twee mensen met het voorgerecht beginnen, beginnen de andere twee ket de ijstaart" sugeerde Melinda.
    " Ik begin wel met de ijstaart" riep Jaymina.
    " Zal ik je helpen?" vroeg ik aan haar. Ik had nog niet zo vaak een ijstaart gemaakt dus het leek me sel leuk om dat te maken.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:29 ]


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    "Oke , zal ik je helpen?" Vroeg Matthew. Ik knikte. "Vele handen maken licht werk" glimlachte ik. Ik pakte de cake uit. "Met welkesmaak ijs wil je beginnen?" Vroeg ik lachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Matthew
    " Met welke smaak ijs wil je beginnen?" vroeg ze aan me. Ik dacht erover na. Ik was namelijk niet zo'n ijsliefhebber. Chocolade ijs kon ik echt niet hebben, gaf mij maar lekker vanille " Vanille?" sugeerde ik voorzichtig. " De meeste mensen lusten dat wel, welke zouden we kunnen doen voor de tweede laag?" vroeg ik vervogens aan haar


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Ik liep met de tzatziki en de salade die ik had gemaakt naar Max toe.
    'Max! Proef eens!' zei ik toen ik een klein beetje tzatziki op een lepel deed en in zijn mond stopte.
    'Smaakt het een beetje of heb ik het verpest?' vroeg ik een tikkeltje onzeker. Ik vond zelf dat ik het super goed had gedaan, want ik vond het heel lekker smaken, maar ja, Max was degene die er verstand van had en ik niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ( ik val bijna om, kga slapen. Melinda kan Matthew wel een beetje besturen toch? ;)
    Welteusten!)


    •*• Lululu •*•

    Max

    Felicia liet me haar hapjes proeven en vroeg wat onzeker wat ik er van vond. Ik proefde "heeeerlijk Felicia!" zei ik gemeend. Ik gaf haar een knuffel. "Mijn gerecht zit in de oven, dus we kunnen wel wat praten ofzo" stelde ik voor.


    Allting handlar om relativitet

    Jaymina
    "Vanille , klinkt goed. Dus .. Vanille , aardbei, banaan en chocolade?" Stelde ik voor. "Daarna kunnen we het afdekken met glazuur , fondant of marsepein" grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian
    Toen ik hoorde dat Matthew en Jaymina de ijstaart wouden maken keek ik op het lijste met ingredienten. ''Ik begin wel met het voorgerecht!'' riep ik naar het team. Ik keek naar het lijstje en keek wat ik moest doen. '' Noujah, ik doe een poging..'' zei ik zachtjes. Ik pakte wat ik nodig had en begon met koken,.


    Hi. This makes no sence.

    (Ik ga slapen.. Tot morgen dan maar.. Ik heb koppijn -__- )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik ging op het aanrecht zitten, dan was ik tenminste een beetje op gelijke hoogte met Max, want anders moest ik weer de hele tijd naar boven kijken.
    'Dus, vertel eens wat over jezelf. Wat is je talent en waarom doe je hier aan mee?' vroeg ik serieus aan hem.
    Uiteindelijk ging het daar toch om en ik was benieuwd waarom hij aan dit programma mee deed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Melinda
    Ik keek vrolijk naar de rest en begon met het pakken van de ingediënten. Daarna keek ik even naar Damian. Zou ik? Nee. Maar dat zou misschien wel... nee toch niet. "Damian, moet ik jou niet eerst helpen?" Vroeg ik zacht en keek even over mijn schouder. Meteen vervloekte ik mezelf voor het vragen van, maar liet dat niet merken. Gewoon blijven lachen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    ik was druk bezig met mijn poging tot koken, het mislukte vreselijk, tenminste dat dacht ik, ik wist het niet zeker.
    Ineens hoorde ik Melinda mijn naam zeggen. Ik keek op en luisterde naar haar. Toen ze dat zei begon ik te lachen. '' ja eigenlijk wel ja. Want ik denk dat ik het nu al fout doe. '' ik wachtte tot ze naar me toe zou komen en liet haar zien wat ik moest doen.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Ik ben dus Maximilian Forrester, maar iedereen noemt me Max. Ik ben net 22 geworden en ik heb 1 jonger zusje: Aria. Aria is 16 en mijn alles. Ik ben hier omdat mijn vrienden mij hebben ingeschreven. Ik zing en bespeel enkele instrumenten. " vertelde ik alsof ik dat al 100x had opgezegd. Waarom ben jij hier?


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Vrolijk liep ik naar Damian. "Oke, dat valt nog mee." Mompel ik en kijkeven wat hij allemaal heeft. Alle ingrediëntenstonden er, dus dat was al een goed begin. "Oke, ik mak dit schoon, dan kan jij misschien al dit snijden." Zei ik wijzend naar verschillende dingen en pakte twee snijplakjes. "Daarna bakken of eerder braden vind ik dit. En dan makenwe het boord op. Kan met of zonder saus." Zei ik half oplettend half in een andere wereld. Toen ik door had dat ik Damian aan het aanstaren was knipperde ik even. "Oke, we kunnen beginnen denk ik."


    We've lived in the shadows for far too long.