• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Ik douchte me zo snel ik kon en toen ik de douche uitsprong ontdekte ik dat ik geen handdoek had! Shit, wat nu gedaan? Ik sprong in men boxershort en liep de kamer in. Jaymina bekeek me nogal raar toen ik zeer snel een handdoek uit mijn valies haalde. Ik snelde terug naar de badkamer, droogde me af en kleedde me om.

    "Laten we naar beneden gaan" stelde ik Jaymina voor.


    Allting handlar om relativitet

    Camille
    'Best wel,' zeg ik.
    'Zal ik eten halen voor ons?' vraagt hij, ik knik.
    'Is goed,' zeg ik met een glimlach, ik kijk de zaal rond. Het is al best druk en ik ben ook behoorlijk wakker, normaal val ik haast in slaap tijdens het eten om dat ik niet genoeg slaap.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Chris
    ik wilde net een hapvan mijn tweedebroodje nemen toen er iemand tegen mij begon te praten. Hij zag er ardig uit, misschien een beetjeaanwezig en druk, maar aardig. "Ik ben Chris. Leuk je te ontmoeten." Zei ik vrolijk en nam nog een hap van mijn broodje. Nu had ik ham, wat ik ook erg lekker vond. "Wat vind je van de rest van de mensen hier?" Vroeg ik om het gesprek voor te zetten. Ook omdat ik niet echt iets anders wist.

    Melinda
    Ik lachte even. "Bang voor wat? Voor jou? Misschieneen beetje, maar de rest kan ik toch zeker wel aan." Zei ik zo arrogant mogelijk en stak mijn neus in de lucht. Ik grinnikte zacht. "Nee, ik ben echt nerveus ofzo." Ik deed mijn haar in twee staartjes en keek vrolijk naar Damian. "Nu heb ik honger en wij hebben niet zo heel lang meer." Vrolijk liep ik langs hem de kamer uit naar beneden. Bij de deur vroegik nog 'kom je', daarna was ik naar beneden gelopen de eetkamer in.


    (Iemand voor Mel??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jaymina

    Ik keek hem even raar aan. "Je was je handdoek vergeten" lachte ik uit. Ik strompelde de trap af en viel er bijna af. Nog steeds was ik aan het lachen toen ik bij de eetzaal aankwam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ERIC: Het uur ging voorbij. Het was tijd om te beginnen: Hallo allemaal! Jullie moeten allemaal naar de eetzaal komen, de eerste opdracht gaat van start.

    OPDRACHT EEN:

    De eerste opdracht staat in teken van koken. Jullie hebben net ontbeten maar dat maakt niets uit. Het eten word namelijk niet voor jullie, maar voor ons, de jury. De jury blijft de hele show anoniem. Iedereen krijgt een eigen gerecht. Jullie krijgen punten voor het gerecht en samenwerking als team. Jullie hebben een uur de tijd, dit zijn de teams.

    Felicia & Noah & Max & Sarah
    Damian & Jaymina & Melinda & Matthew
    Camilla & Alex & Gwen & Dan
    Summer & Chris & David & Caitlynn
    Jay & Jessica & Lyna

    Succes.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Met een rode kop kwam ik de eetzaal binnen. Het was gezellig aan tafel. Na het eten klonk de eerste opdracht door het huis. Ik moest gaan koken met Felicia, Noah en Sarah. Ik hoopte maar dat dat goed ging lukken, ik kende hen nog niet zo goed.


    Allting handlar om relativitet

    Felicia Kiara Mancini
    Noah, Max en Sarah dus. Ik kende alleen Noah. En koken? Ik kon helemaal niet koken. Ik kon niet eens een ei maken! Laat staan dat ik een of ander topchef gerecht kan maken.
    ´Max? Sarah? Noah?' riep ik door de eetzaal. Ik moest deze opdracht winnen, of in ieder geval geen laatste worden, want ik wou er nog niet uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Max


    Ik hoorde iemand Sarah, Noah en mijn naam roepen. Dat moest vast Felicia zijn. Ik ging naar haar toe. "Hey, ik ben Max. Ben je blij met deze opdracht? Ik heb alvast heel wat ideetjes!" vertelde ik enthousiast.


    Allting handlar om relativitet

    Felicia Kiara Mancini
    'Oh jij bent dus Max!' zei ik vrolijk tegen de jongen die naar me toe kom. Hij zag er echt niet verkeerd uit, maar lang niet zo goed als Matthew. 'Ik ben Felicia. En ik ben blij dat jij al wat ideetjes hebt, want ik kan nog niet eens een ei koken.' gaf ik blozend toe.
    'Maar vertel eens, wat voor ideetjes heb je?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sarah
    Ik luisterde naar Eric, wat ik overgens echt een lekkerding vond. Toen hij uitgepraat was likte ik mijn lippen en liep ik naar mijn team. Ik had hier geen zin in maar ik ging me zó inzetten. Hoe meer punten, hoe beter. '' Hey.'' Zei ik. Ik zat met Felicia, Max en Noah. Ik wist nog steeds niet of Noah mij vergeven had, whatever, daar zal ik wel achterkomen.De jongen, waarschijnlijk Max begon al enthousiast te praten. Ik vroeg me af of zijn talent koken was.

    Alex
    Ik wou net eten voor ons halen toen ik Eric hoorde praten. Ik zuchtte, shit, te laat voor ontbijt. Ik lette op en keek met wie ik in het team zat. Camille, Gwen en Dan. Gelukkig, ik zat met Camille in het team. Dat was een oplossing voor mij. Ondanks het voor mij niet moeilijk was om contact te maken. Ik keek naar de groep en probeerde uit te zoeken wie de andere waren. Toen ik ze gevonden had zwaaide ik naar ze. '' Hey, ik ben Alex.'' zei ik enthousiast.

    Damian
    TOen we de eetzaal binnenliepen hoorde ik meteen Eric praatte. Ik keek op, was de tijd zo snel voorbij gegaan? Hoe kon dat nou? Ik fronste en bleef staan in de deuropening. Toen hij vertelde in wleke teams we zaten keek in naar Melinda en grijnsde. '' We zitten bij elkaar..'' Zei ik zachtjes. Ik keek weer naar Eric en luisterde naar z'n verhaal. Koken, ik kon écht niet koken. Ik was benieuwd hoe dit afging lopen en liep naar binnen. Ik trok Melinda mee en liep naar het andere deel van mijn team.


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina

    Met een mopperend hoofd liep ik de keuken in. We moesten koken.. Ik hield van eten ja , mar er iets van maken kon ik nou bepaald niet zo goed. Ik zuchtte en leunde op het keukenblad. Wachtend totde anderen kwamen. Ik zat wel met Matthew in het team , zou leuk worden. Hopelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Max

    De anderen waren er ook bij. "Ik dacht aan Eend in sinaasappelsaus, hazenrug met wildsaus of een lekker Grieks gerechtje." stelde ik mijn ideetjes voor. "Neen, mijn talent is niet koken," lachte ik naar Sarah, "maar ik ben vaak alleen thuis met mijn jongere zusje en dan kook ik voor ons twee."

    [Ik weet niet of jullie die gerechtjes kennen in NL? In Belgie worden ze wel gegeten en ik vind ze jummie :D Er mogen ook andere ideeën komen hoor :D ]


    Allting handlar om relativitet

    Camille
    Ik loop achter hem aan.
    'Ik ben Camille,' stel ik me met een glimlach voor, ik kan gelukkig een beetje koken. Ik hoop de andere ook, ik hoef niet perse te winnen, maar de andere willen dat wel dus ik ga gewoon mijn best doen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 21:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sarah:
    Ik had nog nooit gehoord van die gerechten maar het leek wel alsof we er mee konden scoren. '' Ik vind het een goed idee.'' Zei ik terwijl ik naar Max lachtte. Ik keek rond in het deel van de keuken wat we mochten gebruiken. Het was erg netjes. Ik trok een la open en pakte een hak mes eruit. '' Nou, als we ons aan elkaar irriteren heb ik hier een mes.'' Zei ik synisch. Ik legde hem weer terug in de la en keek naar mijn team.


    Hi. This makes no sence.

    Dan
    Als ik binnen kom lopen is iederen er al zo een beetje. Ik blijf mar in de deur opening staan met een andere jongen en luister naar Eric. Ik zuchte even, ik kon vrij gied koken, dus dat moest wel lukken, hoopte ik. Lag ook een beetje aan de rest van mijn team. Camilla, Alex en Gwen. Dat moest lukken, dacht ik, ik kon alleen Gwen, maar toch. Ik ging weer rechtop staan. en ging ik stilletjes ergens zitten. "Hey, ik ben Alex." Zei er een jongen voor me vrolijk. Nou, dat as nummer één. "Ik ben Dan. Aangenaam. Alleen niet dan van Daniel. Gewoon Dan. Hoe gaat het?" Vroeg ik vrolijk.


    Melinda
    Ik lachte vrolijk. Gelukkig zat ik met Damian in een team. Ik weet het niet, maar het voelde gewoon fijn. Vrolijk stond ik op en liep ik richting Damian. "Hoi, ik kan koken,kan jij ook koken?" Vroeg ik enthousiast met een huge glimlach op mijn gezicht. Ik was misschien ene beetje over enthouiast, maar he. Ik hield van koken, het was heel erg leuk om te doen, vondik


    We've lived in the shadows for far too long.