• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    ERIC:
    We hebben een mededeling. Er zijn vier deelnemers gediskwalificeerd. Lyna en Kokoro zijn uberhaupt nooit op komen dagen. Summer en Noah hebben zich teruggetrokken uit de strijd. De kamergenoten van Summer en Noah, Matthew en Sarah dus, komen nu bij elkaar op de kamer. Er komt nog één extra deelnemer. We gaan hem of haar later introduceren aan jullie. Geniet van jullie vrije tijd!


    Hi. This makes no sence.

    Alex:
    '' Ja, volgens mij is elke kamer een jongen en een meisje. Ik vind het ook best apart maarjah, gelukkig mag ik mijn kamergenoot, en zij mag mij volgens mij ook wel dus het zit wel goed bij ons. Hoe vind jij het?'' Vroeg ik haar. Ze praatte verder. Toen ze zij dat ze russisch/brits was viel mijn mond open. Ik was ook russisch/brits! Mijn vader kwam uit Chelyabinks, mijn moeder uit Oxford. Mijn moeder was voor haar studie naar Rusland gegaan en kwam mijn vader tegen. Toen ik acht was verhuisde we terug naar Oxford. Dat was dus ook de plek waar ik nu woonde. Ik sprak russisch en Engels. Russisch was mijn eerste taal. '' Serieus?'' Zei ik gefascineerd. '' Ik ook! En als je russisch wilt leren wil ik je wel helpen!? Het is mijn eerste taal. WEER EEN REDE VOOR EEN HIGH FIVE'' Zei ik enthousiast terwijl ik haar de high five gaf.

    Damian
    '' Vind je?'' Vroeg ik haar verbaasd. Ik vond haar enthousiastme erg motiverend. Ik lachtte en nam de map aan van haar. '' Dankjewel. Ik vind dat echt lief van je.. Ik hoop dat ik win maar ik ga niet de concurrent uithangen.'' Ik glimlachtte en zette de map terug in de kast. '' Als je wilt wil ik wel eens iets voor je tekenen of zo, ik doe het graag.''


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Vrolijk gaf ik hem nog een high five. "*jeto tak zdopovo*!" Bracht ik vrolijk uit. Ik vond het ook echt cool. Niet te gelovn dat er nog een halfbrits half Russisch iemand in dit huis zat. Ik sprak maar een klein beetje russisch, maar daar kon hij verandering in brengen. Ik sloeg mijn armen over elkaar tegen de kou en dacht even na. "Mijn kamer genootje en een tweepersoons bed. Ik vind het awkward. Vooral omdat ik vanwege bepaalde gebeurtenissen liever niet naast een jongen in bed lig, maar Damian valt echt nog wel mee." Ja, dat was een goed antwoord, ik mocht Damian wel en was niet bang, maar vond het nog steeds niet heel fijn.

    (Even zo vsn ** Omdat je quizlet de russische characters niet pakt en ik het dus met het engelse alpabet moet doen )

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    hahah lol ik zie alleen maar uitroeptekens en cijfertjes x3
    Alex:
    Ik begon te lachen toen ze dat zei. '' Wel vaag om een brit/rus tegen te komen. Dat is sowieso al een supervage combi, ik ken echt niemand die deze combi heeft, nouja, min jou dan. Dus heel vaag om dan iemand zo te leren kennen!'' Ik luisterde naar haar antwoord en knikte. '' Ik snap het. Ik heb er niet echt moeite mee, maarja, ik denk dat dat voor een jongen ook makkelijker is dan voor een meisje. '' Ik nam een laatste haaltje van mijn sigaret en drukte hem toen uit.


    Hi. This makes no sence.

    (Q moet het Russische Alfabet toe gaan staan)

    Melinda
    Ik lachte en knikte even. "Mijn vader kwam naar Cambridge. Zei dat hij nooit meer terug naar Rusland zou gaan." Ik zuhtte even en haalde mijn schouders op. "Ik weet niet, volges mij kan het voor een jongen ook heel moeilijk zijn." Ik beet even op mijn lip. Oke, het was moeilijk want ik moest Damian nu dus echt vertrouwen, maar Damian was leuk, dus het maakte niet zo heel veel uit. Hij was leuk leuk, maar om nou te zeggen dat ik verliefd was. hij geloofde wel in liefd op het eerste gezicht, maar ik wist nou niet of ik dat deed. Ik bedoel, ik wist geeneens hoe verliefd zijn zou moeten voelen, hoe kon ik er over oordelen of ik het was? Ik keek even op naar alex. zou hij door hebben dat ik zo diep aan het adenken was? "Dus jij gaat mij russusch leren?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    "Nee dankje, ik drink niet" sloeg ik het aanbod vriendelijk af. " Dus je komt uit Londen? Ik kom uit België, dat is heel wat saaier dan Londen!" Ik wist niet goed meer wat te zeggen.


    Allting handlar om relativitet

    Inderdaad!

    Alex
    '' Mijn moeder komt uit Oxford, mijn vader uit Chelyabinks. Weetje waar dat licht?'' Vroeg ik haar. Ik luisterde naar haar en knikte. '' Ja dat denk ik wel ja. Ik ken een jongen die letterlijk aangerand is door een meisje. Dat komt volgens mij niet vaak voor maarjah, hij was volledig getraumatiseerd, dus het kan inderdaad ook moeilijk zijn voor jongens ja.'' Toen zij stilviel fronste ik en keek ik haar aan. Precies toen ik er wat van wou zeggen begon ze weer te praten. Ze vroeg of ik haar Russisch ging leren. Ik knikte. ''Tuurlijk, lijkt me supervet! Ik mag jou wel, we moeten vaker chillen, vind je niet?''


    Hi. This makes no sence.

    Sarah
    Ik zette de wijn weer neer, dan maar geen wijn voor Max. Toen hij zij dat hij uit Belgie kwam grijnsde ik. ''Belgie? Das ook origineel, ik ken niemand uit Belgie.'' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik zette mijn glas neer en knikte. '' Ik denk het, ik ben ook nog nooit in Belgie geweest dus..'' Ik schopte mijn schoenen uit. '' Die schoenen maken me gek...'' Zei ik zachtjes. Ik had een donkerrode jurk aan met bijpassende pumps. Ze waren superhoog en zelfs voor mij, een meisje die dagelijks op hakken liep, was dit gekkenwerk. Ik glimlachtte en beet op mij lip. '' Dus, vertel eens wat leuks.''


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    ." Ik wist ongveer waar Chelyabinks lag, maar niet precies. Ik was nooit zo goed ik topografie geweest. "en ik weet ongeveer waat het ligt, je moet het maar een keer aan gaan wijzen, ik weet niet of ze hier een kaart hebben." Zei ik vrolijk en wees automatisch even richting het huis. Toen hij over het aanraden begon slikte ik even. Het was inderdaad vreselijk. maarja, je kwam er na een heletijd wel weer overheen, ongeveer en het kon erger. Veel erger, dat had wist ik te goed.. Tot nu toe had ik nog maar een iemand erover verteld en je raad het al, dat was Damian, Of eigenlijk was ik nog geeneens duidelijk geweest, het was meer vaag en omslatig. Ugh,ik moest niet zoveel nadenken."Ja. Ik mag jou ook wel. En we hebben alle tijd in dit huis."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Ik knikte. '' Het ligt in het zuidwesten, beetje richting Kazachstan.'' Ik maakte een tekeningetje in de lucht. '' Als dit rusland is, ligt hier Chelyabinks.'' Ik wees met mijn vinger en keek haar toen aan. Ze ging weer verder en ik luisterde aandachtig naar haar. '' Inderdaad, we hebben alle tijd, dus dat komt heus wel goed!''

    ----
    kort, ik moet nu pitten D: morgen half zeven op *Sigh* xx


    Hi. This makes no sence.

    (Slaap lekker^^ Ik reageer morgen wel)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max


    Ik bekeek Sarah voor de eerste keer eens helemaal, ze was mooi gekleed. Maar wat een hakken, ik kan geloven dat ze gek werd van die schoenen!
    "Ik kom dus uit België maar mijn moeder is Grieks. Ik heb een zusje Aria en zij is alles voor mij. Mijn ouders hebben een Grieks restaurant en daardoor zijn ze amper thuis, dus mijn zus en ik zijn vaak bij elkaar. Voor de rest heb ik een redelijk normaal leven, aangezien België nogal saai is eigenlijk.. Vertel eens over Londen!"


    Allting handlar om relativitet

    nog wven online via mn telefoon

    sarah
    “hmm London is niet echt speicaal. naja, ik ben er gewoon te weinig om er iets over te vertellen. ik reis de wereld over om modellenwerk ge doen. maar zingen is mijn passue. “ ik glimlach en bekijk Max. Hij was erg knap, niet echt het type waar ik normaal op zou vallen maar hij was even een uitzondering. “ dus, bevalt het je hier een beetje?“


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Wauw model? Super, lijkt me wel leuk, voor een meisje dan. Ik denk wel dat ik het hier tof vind, al lijken niet alle kandidaten me te liggen denk ik.." vertelde ik twijfelend. "Sommigen zijn gewoon niet mijn type van mensen ofzo.." Ik hoopte maar dat Sarah me dit niet kwalijk zou nemen, dat ik dit zei.


    Allting handlar om relativitet

    Matthew
    We liepen rustig naar de woonkamer waar Felicia neer plofde op de bank, terwijl ze met der hand naast haar klopte om duidelijkte maken dat ik daar mocht gaan zitten. Ik plofde naast haar neer en bestudeerde de ruimte. Het zag er erg rustgevend uit, met alle lichte kleuren en de meubels van hout. ' Dus wat wil je doen?' vroeg ze voorzichtig.' Ik weet het niet, misschien en film kijken. Of vertel eens wat over jezelf, het maakt mij niet uit' stelde ik voor.


    •*• Lululu •*•