• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Jamey
    Ik loop van het treinstation af, ik mag toch nog meedoen! Er zijn mensen niet op komen dagen, en daarom kon ik nog meedoen. Ik stap in een taxi, en de taxichauffeur is ontzettend chagrijnig. De hele weg doe ik of een spelletje, of luister ik naar de taxichauffeur. Als ik er eindelijk ben, heb ik geen idee waar ik heen moet. Ik besluit gewoon ruw naar binnen te lopen. Als ik de deur open doe, raak ik een jongen. 'Sorry, ik wist niet dat je daar zat...' Mompel ik, en ik geef hem een hand zodat hij op kan staan. 'Ik ben trouwens James, iedereen noemt me Jamey,' Stel ik mezelf voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Kiara Mancini
    'Jouw slaapkamer?' stelde hij voor en ik knikte langzaam. Ik hoopte dat Jay daar niet was, want dan zou hij het nog niet vertellen. Ik hield zijn hand vast en liep voor hem de trap op. Ik liep rechtsaf naar de kamer van mij en Jay en duwde de deurklink naar beneden. Ik liet Matthew zijn hand los en liep de kamer in waar ik snel mijn pyjama setje van het bed af griste en in de kast gooide.
    'Welkom in mijn paleisje.' zei ik grinnikend toen ik op mijn eigen bed ging zitten met mijn rug tegen het hoofdeind en mijn knieën opgetrokken onder mijn lichaam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chris
    al duizendkeer ben ik overneiuw begonnen met het schrijven van de eerste zin. Iedere keer kwam er iets beters in mij op. Ik zuchtte diep en haalde mijn hand door mijn haar. Ik wist het gewoon even niet meer. Ik kee even op. Er kwam nog een jongen aan, Hij was nogal laat en was vrij.. hoe zal ik het zeggen? Nou ja, laat maar. Hij opdende de deur en raakte mijn elleboog. een klein schokje ging door mij heen en ik wreef even over mijn elleboog. Hij zi sorry en hield mij overeind. Ik ging zuchtend weer zitten. Had ik ooit gezeg dat ik op wile staan? "ik ben chris. en nee, dat komt niet van Christian." Zei ik vrolijk. "Je bent een beetje laat he?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Matthew
    Ze knikte en ze trok me mee. Ze leidde ma naar haar slaapkamer, waar ze voorzichtig de deur opende. Gelukkig was Jay er niet, dat had vast problemen gevraagt. Ze pakte snel een setje kleren van haar bed, dat ze snel in de kast gooide. ' Welkom in mijn paleisje' grinikte ze zachtjes. Ze ging op haar bed zitten met haar rug tegen het hoofdeinde. Na wat tweifelen plofde ik neer naast haar. Ik werd plotseling serieus, ze verwachte wat van me. Ik schraapte mijn keel en begon te vertellen.' Zoals je heel misschien daarstraks hebt gehoord heb ik niks over mijn moeder gezegd. Die heb ik namelijk niet meer. Tien jaar geleden brang mijn moeder me naar mijn piano uitvoering , mijn vader was weer eens gaan drinken en was me vergeten. Toen mijn moeder me gedropt had ging ze kijken waar mijn vader bleef' begon ik voorzichtig.
    ( ik post misschien straks het vervolg, anders morgen :/)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Matthew
    Ze knikte en ze trok me mee. Ze leidde ma naar haar slaapkamer, waar ze voorzichtig de deur opende. Gelukkig was Jay er niet, dat had vast problemen gevraagt. Ze pakte snel een setje kleren van haar bed, dat ze snel in de kast gooide. ' Welkom in mijn paleisje' grinikte ze zachtjes. Ze ging op haar bed zitten met haar rug tegen het hoofdeinde. Na wat tweifelen plofde ik neer naast haar. Ik werd plotseling serieus, ze verwachte wat van me. Ik schraapte mijn keel en begon te vertellen.' Zoals je heel misschien daarstraks hebt gehoord heb ik niks over mijn moeder gezegd. Die heb ik namelijk niet meer. Tien jaar geleden brang mijn moeder me naar mijn piano uitvoering , mijn vader was weer eens gaan drinken en was me vergeten. Toen mijn moeder me gedropt had ging ze kijken waar mijn vader bleef' begon ik voorzichtig.
    ( ik post misschien straks het vervolg, anders morgen :/)


    Jay was er wel(doeg)
    Hij was muziek aan het luisteren


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jay
    Ik zag Felicia en die ene jongen binnen lopen. Ik zag ze wel maar negeerde ze. Ik de hele tijd hetzelfde liedje aan het luisteren.
    Op een geve moment pakte ik m'n knuffel en ging er mee knuffelen. Het was een versleten blauwe hond. De hond was van m'n dode zusje geweest.
    Dit is een van de weinige dingen die ik nog van haar heb. Ik had nog een kettinkje die ze altijd om had heb ik gekregen.
    Het is een zilver kettinkje met een Muziek nootje als hangertje. Muziek was een van onze dingen die we het meeste deden.
    Ze kon prachtig zingen. En het liedje wat ik de hele tijd luister is haar favorieten nummer.
    Ik kijk naar het kettinkje van haar dat om m´n hals hangt.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Matthew
    Terwijl ik aan het vertellen was, keek ik de kamer rond. Opeens zag ik een bobbel in het andere bed, met een paar haren die eronderuit staken.Moest dit nou? juist nu, op dit moment. Ik zuchtte geiritteerd en keek naar Felicia. ' Kijk eens wie we hier hebben' zei ik tegen haar. ' Kon laten we anders naar mijn oude kamer gaan, daar zal niemand zijn' zuchte ik. Ik pakte haar hand en sleurde haar mee. waarom moest iemand het nou altijd verpesten?


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Echt, ik kon Jay wel vervloeken op dit moment, waarom moest er altijd iemand het moment verpesten.
    In Matthew's oude kamer ging ik weer hetzelfde zitten als net op mijn bed en ik wachtte totdat hij naast me kwam zitten en verder ging met zijn verhaal.
    Wat hij net al had gezegd had al veel indruk op me gemaakt, hij had zijn moeder dus ook niet meer..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    eric:
    iedereen moet naar de eetzaal komen. de uitslag is bekend x


    Hi. This makes no sence.

    Lizor schreef:
    Camille
    'Cola is goed,' zeg ik met een glimlach en ik pak het glas aan.
    'Hmm... misschien kan je mij tekenen,' zeg ik voor de grap, 'met een gitaar, of maak ik het nu te onmogelijk. Nou ja, jij kan dat vast wel, maar bij mij zou het een streepjes poppetje worden met een rond hoofd en een gitaar... tja, tekenen is niet echt weggelegd voor mij. Net zoals dansen trouwens, daar kan ik ook niks van, ik ben veel te onhandig, ik kan amper lopen zonder te vallen. Moet je je voorstellen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eric
    Hallo allemaal! We hebben een paar mededelingen. Een paar mensen zijn het spel uitgezet, ze zijn vrijwillig gestopt of door bepaalde redenen gediskwalificeerd. Hierdoor is er plek bij gekomen voor één gelukkige medemens. Dames en heren, dit is Jamey, hij heeft ook een challenge gehad, alleen, en hij is geslaagt en doet vanaf nu mee met de strijd! Vang hem alsjeblieft een beetje op en zorg dat hij zich ook op zijn gemak voelt. We gaan door naar de uitslag... Het team van Jay, Jessica en Lyna is als laatste geindigt met drie punten. Lyna heeft sowieso de strijd verlaten. Het team van Felicia, Noah, Max en Sarah zijn vierde geworden met 5 punten! Al is Noah dus ook weg... Op drie is geindigt... Het team van Camille, Alex, Gwen en Dan, met zes punten! Ik ga nu meteen vertellen wie als eerst is geindigt. Nummer twee snapt het zelf wel... De eerste prijs van TIEN punten gaat naar... Damian, Jaymina, Melinda en Matthew! Dat betekend dat de acht punten naar Chris,David en Caitlynn gaan! Gefeliciteerd allemaal! Jullie hebben nu een paar dagen vrije tijd voor we verder gaan met de opnamens van show 2. Als er mededelingen zijn horen jullie dat van mij! Have fun.


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    Ik kon haar nog niet eens de cola aangeven toen ik de intercom hoorde overgaan. We moesten naar de dinerzaal komen. Ik zuchtte en zette het glas neer. '' Dan krijg je deze tegoed van me, oke?'' Ik liep met haar naar de deur en deed hem open. '' kom je?'' vroeg ik haar. Ik deed de deur dicht en liep samen met Camille naar beneden. Toen we beneden kwamen wist ik dat het tijd was om de puntenuitslag te horen, ik was vet zenuwachtig.

    Alex
    Precies op het moment dat zij vroeg of we naar binnen konden gaan hoorde we Eric die zij dat we naar binnen moesten. Ik hees haar van het bankje en trok haar mee naar binnen. '' DE UITSLAAASAAAAAG1!!!!!'' Zei ik enthousiast, een beetje...erg enthousiast eigenlijk. Ik liep snel naar de zaal en trok Melinda mee. In de zaal pakte ik haar hand en kneep hem bijna fijn. '' Succes!'' Zei ik zachtjes. Ik keek naar het podium en wachtte op Eric.

    Sarah
    Ik keek verschrikt op toen ik de intercom hoorde. Ik keek naar Max en stond toen op. '' Tuurlijk lukt het ons, tenminste, ik hoop het... Het lijkt me slim om nu maar eens te gaan, ze gaan de uitslag bekend maken.'' Ik pakte mijn glas en lege fles en liep naar de deur. '' Ik zie je straks wel'' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik liep naar beneden en ging tussen de menigte staan. Toen Eric begon te praten zag ik dat hij iemand naast hem had staan. Wie was dat? Snel maakte Eric het duidelijk, een nieuwe kandidaat. Dat was voor mij om eindelijk vrienden te maken. Na de speech liep ik meteen naar de nieuwkomer en stak ik mijn hand uit. '' Hey, ik ben Sarah. Alles goed?''


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina
    Met trillende benen pak ik een glas cola en wacht op de uitslag. Ik wilde zo graag dat we wonnen. We hadden natuurlijk onze best gedaan en hopelijk viel de ijstaart in de smaak.. Maar dat is nou precies wat ik wil horen. Dat we goed geëindigd zijn! Ik zucht en plof op de bank neer. Natuurlijk ben ik weer een loner..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Jaymina
    Met trillende benen pak ik een glas cola en wacht op de uitslag. Ik wilde zo graag dat we wonnen. We hadden natuurlijk onze best gedaan en hopelijk viel de ijstaart in de smaak.. Maar dat is nou precies wat ik wil horen. Dat we goed geëindigd zijn! Ik zucht en plof op de bank neer. Natuurlijk ben ik weer een loner..[


    Zal Jay naar Mina kome

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 15:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jamey

    "Ja, ik mocht komen omdat er een paar niet op kwamen dagen. Maar het wordt sowieso leuk hier," Zeg ik, en ik glimlach. Het is waarschijnlijk helemaal niet leuk. Zoals alles waar ik aan mee doe, maar niemand weet hier wie ik ben en waarom ik nooit ben doorgebroken. Ook hij niet, gelukkig.


    Spoiler alert: you will save yourself