• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    [Wanneer komt de uitslag van de kookwedstrijd? :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Matthew
    'Nou uhm.. Ik ben dus Felicia, ik ben 20 jaar en mijn grootste droom is om een beroemde zangeres te worden. Ik heb nog een jonger zusje van 16 en mijn vader is zakenman.' begon ze te vertellen. Ik luisterde aandachtend naar haar. Het viel me op dat ze niks zei over haar moeder.'Nu jij'zei ze zachtjes.
    ' Ik ben Matthew, single, ik ben 19 jaartjes oud em mijn passie is natuurlijk dansen zoals je al wist. Ik dans al sinds ik klein ben, en ik zal het zeker nog jaren doen. ik ben helaas enigskind en mijn vader doet iets on interessants waarvan ik de naam steeds vergeet'begon ik.'Verder hou ik van piano spelen, en lol maken met mijn vrienden.'ging ik verder.Ik wist niet meer wat te antwoorden en keek of er ergens een klok was, die ik helaas niet vond.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 17:14 ]


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    ' Ik ben Matthew, single, ik ben 19 jaartjes oud em mijn passie is natuurlijk dansen zoals je al wist. Ik dans al sinds ik klein ben, en ik zal het zeker nog jaren doen. ik ben helaas enigskind en mijn vader doet iets on interessants waarvan ik de naam steeds vergeet. Verder hou ik van piano spelen, en lol maken met mijn vrienden.'
    'Kwart voor 7.' zei ik grijnzend toen hij de kamer rond keek, zoekend naar een klok. 'Dus je kan en dansen, en je kan ook nog eens piano spelen.' zei ik verbaasd. Ik vond het altijd knap als mensen heel goed waren in 2 dingen. Ik kon alleen een beetje zingen, verder was ik nergens echt getalenteerd in.
    'En, heb je al kennis gemaakt met je nieuwe kamergenoot?' vroeg ik. Echt, ik zou graag gewild hebben dat ik zijn nieuwe kamergenoot was in plaats van Sarah. Ik had net met Sarah in een team gezeten, en ze was super mooi en droeg dure kleren. Ik kon nooit tegen haar op.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    'Kwart voor 7.' zei Felicia grijzend. Dan waren ze wel een beetje laat met de cijfers!
    'En heb je al kennis gemaakt met je nieuwe kamergenoot?'vroeg ze toen nieuwsgierig.'Nee, ik weet geeneens wie het nou is. Summer is plots vertrokken, ik heb haar geeneens weghoren gaan.Ken jij haar? Is ze aardig?'vroeg ik.'Hoe gaat het nou eigenlijk met Jay?'vroeg ik een tikkeltje jaloers.'Moeten ik even met hem gaan praten dat als hij ook maar met één vinger aan je komt, hij met mij te maken krijg?'beantwoorde ik terwijl ik voelde dat mijn wnagen rood werden.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Ik ken haar ja, en volgens mij is ze wel aardig.' zei ik nogal kortaf. Ik wou er verder niet over uitweiden, hij zou vanzelf wel zien dat ze prachtig en aardig was. 'Hoe gaat het nou eigenlijk met Jay? Moet ik even met hem gaan praten dat als hij ook maar met één vinger aan je komt, hij met mij te maken krijgt?' vroeg hij en ik zag hoe zijn wangen langzaamaan rood werden.
    'Ik heb hem niet meer gesproken, volgens mij zit hij een beetje te veel vast aan zijn vriendinnetje.' zei ik grinnikend. Hij had haar volgens mij al een kettinkje gegeven om maar aan te tonen dat ze samen waren. Beetje overdreven als je het mij vroeg.
    'Maar nog steeds wil ik van die kamer af.' gaf ik blozend toe. De reden was niet om Jay, maar dat was omdat ik bij Matthew wilde zijn, al hoefde hij dat nog niet te weten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    'Ik ken haar ja, en volgens mij is ze best wel aardig'antwoorde ze. Ik hoopte het ik had namelijk geen zin om met een chagerijnig mormel op de kamer te zitten. Het viel me wel op dat veel jongens samen met meisjes op de kamers zaten. Nou ja, ik had er geen probleem mee, als ze maar een beetje aardig waren en sociaal vond ik alles best. Ik vroeg iets over Jay.'Ik heb hem niet meer gesproken, volgens mij zit hij een beetje te veel vast aan zijn vriendinnetje'antwoorde ze grijnzend.'Heeft hij nu al een vriendinnetje?'vroeg ik grijnzend.'Na één dag?'vervolgde ik grijnzend. Dat ging snel.Je leerde elkaar nog niet goed kennen, en binnen een dag ben je opeens geen single meer. Ik hield er van om de mensen eerst goed te leren kennen. Ik had nogmaar één vriendinnetje gehad een paar jaar geleden, maar ze ging vreemd. Ik heb nooit meer iets van haar gehoord.'Maar nog steeds wil ik van die kamer af.' gaf ze blozend toe. Ik snapte haar wel. Als ik met zo'n griezel op de kamer lag zou ik daar ook niet willen zijn. En bah, stel je voor. Ze komt net binnen terwijl hij druk bezig is met zijnn vriendinnetje. Te druk. Bah, ik moet er niet aan denken.'Dat snap ik, ik wou dat ik iets voor je kon doen'antwoorde ik. Ik vroeg me af wat haar groepje had gekookt.'Wat hebben jullei daarstraks gemaakt?'vroeg ik.


    •*• Lululu •*•

    wilt iemand me a.u.b uitleggen waar we zijn?


    live your life, it is beautiful as it is!

    MissClove schreef:
    wilt iemand me a.u.b uitleggen waar we zijn?

    (we wachten op de uitslag van de kookopdracht)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    (we wachten op de uitslag van de kookopdracht)

    dankje(Y)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Felicia Kiara Mancini
    'Iets Grieks. Max z'n idee. Gelukkig had hij een idee, want ik kan absoluut niet koken, dus ik was ook superblij dat ik de taken die hij me had gegeven goed uitgevoerd had.' antwoordde ik vrolijk. 'En wat hadden jullie gemaakt?' vroeg ik. Ik wist al wat Matthew gemaakt had, ik had de hele tijd naar hem lopen gluren, maar het zou zo raar overkomen als ik hij erachter zou komen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jay
    Nadat we de kook opdracht hadden gedaan mochten we naar onze kamers.
    ik liep naar m'n kamer en deed de deur open.Ik liep naar m'n tas en zocht m'n Ipod touche en zetten Your song op en luisterde aandachtig.
    dit is m'n favorieten nummer. Het ontspant je.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Curlies schreef:
    [Wanneer komt de uitslag van de kookwedstrijd? :Y) ]

    Matthew
    ' Grieks, wat leuk'antwoorde ik spontaan. Ik had best veel ervaring met koken maar grieks had ik nog nooit geprobeert.'Wat hebben jullie gemaakt?'vroeg ze aan me..'Wij hebben een beetje van alles gemaakt'antwoorde ik.'We hebben iets met kip, pasta en als dessert een ijstaart'ging ik verder.Ik wreef in mijn ogen. Ik was erg moe, en nog niet helemaal wakker. Het was al zes uur geweest, ik was ondertussen wel benieuwd naar de uitslag.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Slaapkop.' plaag ik hem zachtjes als hij in zijn ogen wrijft. Hij ziet er duidelijk moe uit, en zijn ogen staan dof, alsof hij ieder moment weer in slaap kan vallen. Ik ook, ik had honger, en ik wilde de uitslag weten, en het liefste had ik net nog veel langer geslapen met Matthew.
    Ik zuchtte even en leunde daarna dichter naar Matthew. Mijn hoofd legde ik op zijn schouder. Het maakte me echt niet uit wat mensen er van zouden denken op dit moment.
    'Matt, mag ik weten wat er toen straks was?' vroeg ik zachtjes zonder ook maar een centimeter te bewegen, mijn hoofd op zijn schouder, zodat hij me niet aan hoefde te kijken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [kan iemand even kort samenvatten wat er gebeurt is?

    Is er trouwens nog iemand zonder kamergenoot?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 19:19 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    [kan iemand even kort samenvatten wat er gebeurt is?]

    we wachten op de uitslag van de kookwedstrijd


    live your life, it is beautiful as it is!