• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik knik.
    'Ik win toch niet, dus wat mij betreft mag je best je best doen om te winnen,' zeg ik met een glimlach, 'en wil je echt een keer iets voor me tekenen? Dat zou heel leuk zijn.'
    Ik kijk hem aan en kijk dan de kamer rond, het is precies de zelfde kamer als ik heb. Net zo saai.
    'Waarom hang je niet wat tekeningen op, dan wordt de kamer wat minder kaal,' zeg ik met een glimlach.

    [Lol... Camille en Damian, Alex en Melinda... kamergenootjes wissel x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    sarah
    hij leek bewondering te hebben voor mijn beroep. ik glimlachtte en nam een slok wiin. toen hij zei dat alleen niet iedereen zijn type was vouwde ik mijn handen en hlimlachtte ik vermaakt. ik hield van kleine roddels. “zoals? geef eens een voorbeeld? maak je geen zorgen. ik vertel niets door“


    Hi. This makes no sence.

    Lol precies xd

    [damian[/b]
    “tuurlijk wil ik wat voor je tekenen. zeg maar wat, dan schrijf ik het op. en dat is een goed idee..“ zeg ik enthousiast. ik sta op en loop naar de kast. “Moet je wat drinken?“ vroeg ik haar. ik had allemaal flessen cola meegesmoklelt en die stonden nu in de kast.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Gohja, ik ken de namen nog niet goed, maar het lijkt wel of sommigen hier zijn om te flirten" probeerde ik mijn mening uit te leggen.


    Allting handlar om relativitet

    Sarah
    ik hield mijn schouders op , ik voelde me nu best wel aangesprokrn. “ja. dat kan“ zei ik met een grijns op mijn gezicht. Ik nam nog een slok en zette mijn glas neer. “dus...wat doe je eigenlijk hier?“


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Sarah reageerde wat raar op mijn uitleg, ik hoopte maar dat ik niet op haar tenen had getrapt. "Ik was het huis wat aan het verkennen en kwam gewoon toevallig deze kamer binnen," legde ik uit, "toen ik al de boeken zag, zocht ik een goed boek om te lezen."
    "En wat doe jij hier dan?" vroeg ik haar terug.


    Allting handlar om relativitet

    [mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Dit topic gaat veel te snel voor mij :'D]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Felicia Kiara Mancini
    'Nou uhm.. Ik ben dus Felicia, ik ben 20 jaar en mijn grootste droom is om een beroemde zangeres te worden. Ik heb nog een jonger zusje van 16 en mijn vader is zakenman.' zei ik glimlachend tegen Matthew. Mijn moeder kon ik niet meer voorstellen, een paar jaar terug was ze overleden aan borstkanker en ik miste haar zo erg.
    'Nu jij.' zei ik snel om van onderwerp te veranderen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Camille
    'Ik weet niet, wat wil je tekenen... veras me maar,' zeg ik met een glimlach. Damian vraagt of ik wat te drinken wil. Ik knik.
    'Lekker,' zeg ik met een glimlach. Ik ga op het bed zitten en kijk hem aan, het gaat best goed. Ik maak al behoorlijk wat vrienden en de mensen hier zijn aardig. Ik hoop dat ze niet te veel denken aan de wedstrijd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (wilt iemand pleas een samenvatting maken over wat er is gebeurt?(lol))


    live your life, it is beautiful as it is!

    sarah
    ik speel met mijn glas en knik. “ik snap het. ik ben hier om tot rust te komen.. de wedstrijd laat me erg stressen en tot nu toe heb ik geen vrienden. “ Ik zucht en kijk max aan.

    damiam
    maakt me niets uit“ zeg ik enthousiast terwijl ik drinken inschenk. “ ik hoop dat je tevreden bent mwt cola“ zeg ik terwijl ik terugloop naar haar. ik geef haar het glas aan en kom naast haar zitten.


    Hi. This makes no sence.

    Max


    "Acht, dat zal wel gauw komen zeker?" probeerde ik haar gerust te stellen. "Ik ben niet iemand die snel vrienden maakt omdat ik nogal verlegen ben, maar het lukt ons wel". Ik keek haar bemoedigend aan.


    Allting handlar om relativitet

    Camille
    'Cola is goed,' zeg ik met een glimlach en ik pak het glas aan.
    'Hmm... misschien kan je mij tekenen,' zeg ik voor de grap, 'met een gitaar, of maak ik het nu te onmogelijk. Nou ja, jij kan dat vast wel, maar bij mij zou het een streepjes poppetje worden met een rond hoofd en een gitaar... tja, tekenen is niet echt weggelegd voor mij. Net zoals dansen trouwens, daar kan ik ook niks van, ik ben veel te onhandig, ik kan amper lopen zonder te vallen. Moet je je voorstellen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.