• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    (Sorry, ik kom net nieuw, dus is er nog meer gebeurt?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew
    ' Slaapkop' plaagde ze me. Ze had een speelse grijns op haar gezicht , haar ogen twinkelden zachtjes. Ze zuchte diep en liet zich zakken. Haar hoofd belandde op mijn schouder . ' Matt, mag ik weten wat er daarstraks aan de hand was?' vroeg ze me voorzichtig. Ik verstijfde eventjes, en keek strak voor me uit. Snel keek ik om me heen, de woonkamer was nogal vol. Ik knikte voorzichtig.' Ok, maar liever niet hier' vertelde ik aarzelend. Ik stond op en stak mijn hand uit, terwijl ik treurig naar haar glimlachte.


    •*• Lululu •*•

    [En oh ja , krijgen de winnaars van de kookwedstrijd ook een prijs? Of iets in die richting? :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    0o7 schreef:
    (Sorry, ik kom net nieuw, dus is er nog meer gebeurt?)

    ( Wie speel je?)


    •*• Lululu •*•

    Melinda
    "Komt wel goed, komt wel goed." Herhaalde ik zachtjes, bijna geluidloosen staare even voor mij uit. Dat had hij ook gezegd. Ik geloofde hem, of hadhem geloofd, nuwist ik dat hij loog. "Umh, zullen we naar binnen gaan en heb het echt heel erg koud." Zei ik zo vrolijk mogelijk en sloeg mijn armen even om mezelf heen. Ik kon niet wachten tot we de uitslag van de eerste challenge zouden krijgen, hoopend dat ik zou winnen, ofeigenlijk we, ik en Damian en dan had je nog die andere twee.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Curlies schreef:
    [En oh ja , krijgen de winnaars van de kookwedstrijd ook een prijs? Of iets in die richting? :Y) ]


    ( zullen Jay en Mina naar elkaar toe gaan voor gezelligheid?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    [mijn persoontje staat er nog niet bij]


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    [kan iemand even kort samenvatten wat er gebeurt is?

    Is er trouwens nog iemand zonder kamergenoot?

    wie is jou personage dan? we zijn al lang begonnen.


    live your life, it is beautiful as it is!

    [ik mag nog meedoen (:]


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    [ik mag nog meedoen (:]

    ok maar ik kan niet goed samenvatten:$


    live your life, it is beautiful as it is!

    0o7 schreef:
    [ik mag nog meedoen (:]


    (Wel, je kan nu met Dan of Chris gaan praten, maar ik weet niet bij wie je op de kamer kan)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Waar zijn ze?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Wel chris is ideeën aan het op schrijven net naast de voordeur. en Dan is waarschijnlijk een studie boek aan het doorlezen, ik weet niet waar )


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mallory schreef:
    Matthew
    ' Slaapkop' plaagde ze me. Ze had een speelse grijns op haar gezicht , haar ogen twinkelden zachtjes. Ze zuchte diep en liet zich zakken. Haar hoofd belandde op mijn schouder . ' Matt, mag ik weten wat er daarstraks aan de hand was?' vroeg ze me voorzichtig. Ik verstijfde eventjes, en keek strak voor me uit. Snel keek ik om me heen, de woonkamer was nogal vol. Ik knikte voorzichtig.' Ok, maar liever niet hier' vertelde ik aarzelend. Ik stond op en stak mijn hand uit, terwijl ik treurig naar haar glimlachte.


    Felicia Kiara Mancini
    Ik voelde hoe zijn lichaam verstijfde en hij keek om zich heen voordat hij voorzichtig knikte. 'Ok, maar liever niet hier.' zei hij aarzelend. Hij stond op en stak zijn hand naar me uit en glimlachte nogal treurig naar me. Ik pakte zijn hand vast en stond op van de bank. Het deed me best wel veel om hem zo verdrietig te zien glimlachen. Ik keek hem afwachtend aan van waar hij naartoe wilde. Misschien wilde hij het niet vertellen, maar ik wist dat het goed was om erover te praten als er iets was wat niet goed voelde. 'Waar wil je naartoe?' vroeg ik toen ik hem glimlachend aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze pakte voorzichtig mijn hand vast en stond op. Ze keek om zich heen. 'Waar wil je naartoe?' vroeg ze voorzichtig. Ik keek om me heen. Ik wou ergens naartoe waar het rustig was, waar niemand ons zou kunnen horen.' Jouw slaapkamer?' stelde ik rustig voor.


    •*• Lululu •*•