• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (We spammen het topic wel een beetje te vol met onnodige berichten... Kunnen we die dingen niet beter in een gastenboek of pb bespreken? ;$)


    [true ^^ mee eens xd]


    It hurts because it mattered † - John Green

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Dit gesprek zet me eigenlijk wel aan het denken en laat me ook weer verschillende dingen inzien. Dingen waardoor ik ook weer een beetje terugga naar de tijd van voor One Direction bestond en nog gewoon onherkenbaar was.
    Als ze zegt dat ze mijn opmerking volledig begrijpt kijk ik haar weer aan. 'Normaal zou ik het fijn vinden als mensen me begrijpen, maar op dit moment niet. Dat betekent dat je hetzelfde meemaakt of mee heb gemaakt' zeg ik zacht.
    Ondertussen heb ik al door dat ze precies het tegenovergestelde is dan mij, maar dit keer vind ik het niet erg. Het liefst zou ik haar helpen om weer een beetje vertrouwen te krijgen en dat word misschien dan ook wel weer een volgend doel.
    Ze glimlacht onwillekeurig en knikt na mijn volgende woorden en zelf luister ik naar wat ze zegt. 'Het maak niet uit..En ik ben blij dat dat nu niet het geval is' zeg ik met een glimlach. Het vreemde is dat het op een of andere manier gelijk al vertrouwt voelt. Het komt niet heel veel vaker voor bij mij en heb het dan ook pas een paar keer meegemaakt.
    Ik bijt op mijn lip om niet in de lach te schieten als haar mond openvalt en in een snelle beweging opstaat. Zelf ga ik op de leuning van de stoel zitten om haar weer recht in haar ogen aan te kijken.
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht voor ik antwoord door dat ze eventjes uit haar rol valt en me een kleine glimlach schenkt. 'Sinds het moment dat je misschien niet meer de grote ster bent en misschien ook nog wel door je gedrag' antwoord ik en negeer de mensen die zich naar haar toedraaien en verbaasd aankijken. Ze doet wel alsof het haar niets doet, maar vanbinnen weet ik wel hoe ze haar voelt. Het komt gewoon door mijn eigen gebeurtenissen.


    ( Beetje aangepast aangezien het niet helemaal klopte (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik keek haar fronsend aan. De jongens van One Direction.. Nee , jongens! Ik zuchtte. ''Jij moet ook niet al te zelfverzekerd zijn.'' mompelde ik. Leuk , daar komt mijn arrogante kant. ''Alsof jij er ook zo goed uitziet.'' Ik snoof even.
    ''Bitch , please.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Sorry, late reactie. :'))

    Jenessa Roselynn Valentine.

    "Normaal zou ik het fijn vinden als mensen me begrijpen, maar op dit moment niet. Dat betekent dat je hetzelfde meemaakt of mee heb gemaakt." zei Louis zacht, waarop ik op mijn lip beet en zijn opmerking verder negeerde. Ik wilde nu niet instorten hier, ik had nog een auditie...
    Ik merkte dat Louis totaal niet zo stil is als mij, maar misschien is dat juist goed. Twee tegenpolen trekken elkaar sneller aan. Yin en Yang bijvoorbeeld...
    "Sinds het moment dat je misschien niet meer de grote ster bent en misschien ook nog wel door je gedrag." zei Louis terwijl ik rechtop stond en hem fronsend aankeek. "Hoe durf je me zo diep te beledigen?!"
    Ik zuchtte even en keek Louis twijfelend aan. "Wanneer moet ik eigenlijk auditie doen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez
    Ik keek haar fronsend aan. De jongens van One Direction.. Nee , jongens! Ik zuchtte. ''Jij moet ook niet al te zelfverzekerd zijn.'' mompelde ik. Leuk , daar komt mijn arrogante kant. ''Alsof jij er ook zo goed uitziet.'' Ik snoof even.
    ''Bitch , please.''


    [AgentP?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik besluit mijn mond er verder over dicht te houden. Het is niet het beste moment om het erover te hebben en het is ook geen makkelijk onderwerp. We hebben beide nog genoeg dingen te doen en dat zou niet werken als we er verder op in zouden gaan.
    Ik vind het ondertussen best wel gezellig en vind Jenessa ook al aardig. Het is anders dan normaal gezien ze precies het omgekeerde is van mij.
    'Ik durf je zo diep te beledigen door gewoon te zeggen waar het op staat' zeg ik en kijk haar zo serieus mogelijk aan.
    Ik kijk even op mijn mobiel en bijt op mijn lip. 'Vervolgens sta ik op en kijk haar weer aan. Het antwoord op die vraag is nu, dus als je mee wilt lopen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luna Kim Stevens

    Ik keek haar even aan. Oke, het is dus zo'n type. Zo'n arrogant kind die alleen maar aan zichzelf denkt.
    ''Beter dan jij in ieder geval.'' kaatste ik terug. Ik was nu echt totaal iet de Luna die mensen normaal kende.
    Ik had dus echt zooo gen zin om met haar in een film te spelen. Ik negeerde haar verder en draaide met mijn rug naar haar toe.


    Do what people say you can't.

    (Whaha! Bitchfight daar! xd)

    Jenessa Roselynn Valentine.

    "Ik durf je zo diep te beledigen door gewoon te zeggen waar het opstaat." zei Louis zo serieus mogelijk, waardoor ik heel even de neiging heb om te klappen. Wat? Zijn acteerkunsten waren redelijk goed.
    Ik trok een arrogant gezicht en zoog mijn lippen naar binnen zodat er nog maar een, dunne, smalle streep zichtbaar was. Mijn ogen fonkelden volgens mij van gespeelde woede.
    "Het antwoord op die vraag is nu, dus als je mee wilt lopen." zei Louis op mijn vraag, waardoor ik me weer ontspande en vrijwel meteen weer nerveus begon te voelen.
    "Oh, oké..." mompelde ik, waarna ik hem het script teruggaf en afwachtte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mackenzie Lou Arretez
    ''We zien wel wie beter is.'' mompelde ik. Ze keerde haar rug naar me toe. ''Beter'' zei ik glimlachend. Ja sorry hoor. Ik kan er niets aan doen dat ik stemmingswisselingen heb én ook nog ook gewoon arrogant ben. ''Trouwens , je ziet eruit alsof je net uit het kindertehuis komt.'' zei ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik bijt op mijn lip om niet in de lach te schieten als ik zie dat ze de neiging heeft om me een klap te geven. Het is soms een voordeel om te zien wat mensen denken of voelen. De ogen spreken boekdelen.
    Haar acteerkunsten zijn echt goed en als je het mij vraagt gaat ze met gemak door en krijgt ze een rol in de film. Het enige probleem is dat ik niet het enige jurylid ben en de andere vier het ook met me eens moeten zijn.
    'Het komt echt wel goed en doe gewoon wat je net ook deed. Als je mijn hulp nog kan gebruiken zometeen dan hoor ik het graag' zeg ik zacht en pak het script weer aan om het vervolgens in mijn zak te stoppen. Daarna rustig loop ik in de richting van waar ik daarstraks nog vandaan kwam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {yeaahh haha xd}

    Luna Kim Stevens

    Aaarrgg!! Ik werd gek van dat kind. ''Sorry?!'' Alleen mijn hoofd draaide in een ruk om. Ik haalde heel snel diep adem en blies hem uit. ''Je kan ook niet even normaal doen he?!'' riep ik. Ik kon me totaal niet schelen dat iedereen het hoorde.


    Do what people say you can't.

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez
    ''We zien wel wie beter is.'' mompelde ik. Ze keerde haar rug naar me toe. ''Beter'' zei ik glimlachend. Ja sorry hoor. Ik kan er niets aan doen dat ik stemmingswisselingen heb én ook nog ook gewoon arrogant ben. ''Trouwens , je ziet eruit alsof je net uit het kindertehuis komt.'' zei ik.


    [haha wow die Mackenzie en Luna mogen elkaar echt niet xd]


    It hurts because it mattered † - John Green

    [Ik kan het gewoon niet laten^^]

    Mackenzie Lou Arretez
    Ze werd kwaad. Boem , mijn doel is bereikt al op dag één! ''Nope , jij kan niet normaal doen blijkbaar.'' zei ik kalm terug. Ik grijnsde sarcastisch en wachtte op een antwoord. ''Sorry hoor , maar ben je echt niet te ondervoed voor deze auditie? Het is wel voor ja.. Hoe zal ik dat zeggen , voor rijke mensjes.'' Ik glimlachte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jenessa Roselynn Valentine.

    "Het komt echt wel goed en doe gewoon wat je net ook deed. Als je mijn hulp nog kan gebruiken zometeen dan hoor ik het graag." zei Louis zacht, waarop ik knikte en eventjes kuchte. God, ik werd nu al zenuwachtig.
    Zo snel als ik kon deed ik mijn haar weer zoals ik het gewoonlijk had. Aan twee kanten, niet aan één. Ik beet eventjes op mijn lip en liep achter Louis aan, hopend dat de andere juryleden me ook mochten.
    We gingen een soort van theater binnen, onderweg kwamen we nog twee meisjes tegen die aan het bekvechten waren. Gezellig, maar normaal... Ik was die catfights van meisjes wel gewend. Bitches en tutjes, ja, vrij normaal.
    Ik liet mijn blik snel langs de drie jongens glijden die al aan een of andere lange tafel zaten. Een jongen met krullende haren, een jongen met een getinte huid en een ander die vrij rustig was. Twee stoelen waren leeg. Eentje voor Louis en dan was er vast en zeker nog een ander jurylid.
    Ik beet nerveus op mijn lip en liep het podium op, waar ik netjes in het midden ging staan en mijn schouders los schudde. Kom op, Nessa... Je kan dit wel.

    (Als ik iets moet veranderen, zeg het even. :3 En alle jongens kunnen nu reageren.)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 15:43 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    Jenessa Roselynn Valentine.

    "Het komt echt wel goed en doe gewoon wat je net ook deed. Als je mijn hulp nog kan gebruiken zometeen dan hoor ik het graag." zei Louis zacht, waarop ik knikte en eventjes kuchte. God, ik werd nu al zenuwachtig.
    Zo snel als ik kon deed ik mijn haar weer zoals ik het gewoonlijk had. Aan twee kanten, niet aan één. Ik beet eventjes op mijn lip en liep achter Louis aan, hopend dat de andere juryleden me ook mochten.
    We gingen een soort van theater binnen, onderweg kwamen we nog twee meisjes tegen die aan het bekvechten waren. Gezellig, maar normaal... Ik was die catfights van meisjes wel gewend. Bitches en tutjes, ja, vrij normaal.
    Ik liet mijn blik snel langs de drie jongens glijden die al aan een of andere lange tafel zaten. Een jongen met krullende haren, een jongen met een getinte huid en een ander die vrij rustig was. Twee stoelen waren leeg. Eentje voor Louis en dan was er vast en zeker nog een ander jurylid.
    Ik beet nerveus op mijn lip en liep het podium op, waar ik netjes in het midden ging staan en mijn schouders los schudde. Kom op, Nessa... Je kan dit wel.


    [hihi ik moet ook wachten op Niall xd ik kan pas veder schrijven als xNialldos was schrijft (: leuk stukje !]


    It hurts because it mattered † - John Green