• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk haar met een glimlachje aan en haal mijn schouders op. 'Omdat ik niet echt nou ja.... populair ben en als jij in het cheerleader team komt ben jij dat wel...' Ik kijk Audrey aan en glimlach even zwakjes. Ik speel een beetje onzeker met mijn handen en kijk naar het bord. Ik slik moeizaam en sla mijn ogen neer. Ik pak mijn pen op en begin aan de opdrachten. 'Maar eerste pauze leidt ik je dus rond en tweede pauze breng ik je naar Jasmine.' Ik kijk Adurey even aan. 'Heb je er problemen mee als Austin ook meeloopt?' Ik kijk Audrey vragend aan en glimlach evn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat heb ik gemist en wie wilt met Aiden praten/ Katherine praten/ Met Jade praten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Katherine zit in Engels les toch? Je kan er misschien op reageren dat Zara en Ian uit de les zijn weggelopen en die docent nu helemaal panisch is. Ook kan je doen alsof Audrey en Isabella voor Katherine zitten. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Katherine Jolie Maer
    Ik kijk op als ian het meisje meetrekt. Tuurlijk vriendin misschien al 1000? De leraar loopt helemaal over de rode het lokaal uit om ze terug te halen en ik zie Een onbekend meisje samen met Isabella voor me zitten. Het onbekende meisje kende ik niet maar aan haar bouw te zien wou Jasmine haar bij de cheers. Isabella mocht ik in iedergeval wel aangezien ze altijd wel aardig was. 'Heey Isabella. Hoe was je vakantie? En die van jou?' Vraag ik vriendelijk aan het onbekende meisje terwijl ik ze aankijk. Ik vergeet me bijna voor te stellen. 'Ik ben trouwens Katherine. Maar iedereen noemt me Jolie of Kat.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik met mijn hand door mijn knalrode haar ging. Ondertussen loopt de leraar weer naar binnen en kijkt ons allemaal aan. 'Is mijn les zo saai. Waarom gaan jullie niet allemaal weg.' Zegt hij prikkelbaar. Sommige staan op mar de leraar begint te schreeuwen. 'Zitten jullie.' Zegt hij neidig terwijl hij met zijn gezicht naad het bord begint te schrijven over de lesstof.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 16:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Audrey is een nieuweling ;) Ik reageer straks als Naoomz met Audrey reageert. Ik moet nu ook even leren :( morgen laatste toetsdag yeah :) Hahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het is idd AUDREY en ze is nieuw, dus ik denk niet dat ze haar kent... XD Dus ik zal wel even eerst alleen op Isabella reageren...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk haar met een glimlachje aan en haal mijn schouders op. 'Omdat ik niet echt nou ja.... populair ben en als jij in het cheerleader team komt ben jij dat wel...' Ik kijk Audrey aan en glimlach even zwakjes. Ik speel een beetje onzeker met mijn handen en kijk naar het bord. Ik slik moeizaam en sla mijn ogen neer. Ik pak mijn pen op en begin aan de opdrachten. 'Maar eerste pauze leidt ik je dus rond en tweede pauze breng ik je naar Jasmine.' Ik kijk Adurey even aan. 'Heb je er problemen mee als Austin ook meeloopt?' Ik kijk Audrey vragend aan en glimlach evn.


    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    'Zou ik je daarom laten vallen? Dat slaat nergens op, ze nemen die groepjes hier volgensmij wel erg serieus..' zeg ik dan, maar het laatste mompelend. 'En wie zegt 1. dat ik er wel bij ga, ik moet eerst nog gaan kijken en 2. en wie zegt dat ik dan populair word.' zeg ik dan en grinnik even. En als Isabella dan aan de opdrachten begint begin ik ook maar, maar al snel ben ik klaar, tsja, ik ben slimmer dan veel mensen denken. ls ik dan Isabella hoor praten kijk ik haar aan en knik dan. Even schieten mijn gedachten naar mijn vriend in Italië, inmiddels mijn ex en ik zucht even en knik dan weer. 'Turlijk mag hij mee.' mompel ik dan en kijk dan verveeld voor me uit, aangezien als ik als een van de eerste klaar ben en de rest nog bezig is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Mayfield

    'Mam, moet dit echt?' Vraag ik smekend aan mijn moeder als ik mijn nieuwe school zie. Eerst zat ik op de dorpsschool, maar ik was er te slim voor. En ik hackte het computersysteem steeds om mijn vrienden goede cijfers te geven. Ik heb al geprobeerd of dat ik deze site kan hacken, maar dat duurt nog wel een tijdje. 'Ja, je bent geschorst,' Zegt ze, en dat is ook zo. Ik ben geschorst omdat ze er achter kwamen. Ik loop het gebouw in en ben bang dat iedereen naar me zit te kijken. Ik ben ook wel een nerd, dus ren ik naar de bieb. Er is niemand behalve één jongen. Ik zie dat hij naast een computer zit. Ik ren naar de computer toe, maar bots tegen de jongen op. 'Sorry, ik ben trouwens Lucas, noem me maar Luke,' Stel ik mezelf voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Iemand voor Dan?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Tegen wie praat Lucas?] Nvm tegen Darrel xD]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 16:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HurtedHeart schreef:
    Katherine Jolie Maer
    Ik kijk op als ian het meisje meetrekt. Tuurlijk vriendin misschien al 1000? De leraar loopt helemaal over de rode het lokaal uit om ze terug te halen en ik zie Een onbekend meisje samen met Isabella voor me zitten. Het onbekende meisje kende ik niet maar aan haar bouw te zien wou Jasmine haar bij de cheers. Isabella mocht ik in iedergeval wel aangezien ze altijd wel aardig was. 'Heey Isabella. Hoe was je vakantie? En die van jou?' Vraag ik vriendelijk aan het onbekende meisje terwijl ik ze aankijk. Ik vergeet me bijna voor te stellen. 'Ik ben trouwens Katherine. Maar iedereen noemt me Jolie of Kat.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik met mijn hand door mijn knalrode haar ging. Ondertussen loopt de leraar weer naar binnen en kijkt ons allemaal aan. 'Is mijn les zo saai. Waarom gaan jullie niet allemaal weg.' Zegt hij prikkelbaar. Sommige staan op mar de leraar begint te schreeuwen. 'Zitten jullie.' Zegt hij neidig terwijl hij met zijn gezicht naad het bord begint te schrijven over de lesstof.

    [Aangepast]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Danny

    "Zozo is mijn vriendje een echte badboy," vraagt Andrew en ik voel zijn lippen weer op de mijne. Ik begin te lachend. Niet veel later voel ik dat de docent mij van Andrew zijn schoot af trekt.
    "Oh neeeeeeeh, Andreeeeeew!" roep ik dramatisch en ik pak zijn hand, dan glijd die net als in een film uit de mijne. Nu wil ik mezelf terug hebben naar Andrew en ik begin tegengas te geven met mijn voeten. "Danny!" roept de docent en hij pakt me bij mijn middel, waarna hij me optilt. "Laat me los!" schreeuw ik en ik hoor de klas weer helemaal dubbel liggen. Ik sla wild om mij heen maar het heeft geen nu. Voor ik het weet sta ik op de gang. "En nu?" vraag ik dan met een grijns. "Nu sta ik op de gang, wat moet ik doen?" ik leun tegen de muur aan en kijk de docent aan.
    "Danny..." zucht de docent en kijkt me aan. "Wat is dat toch met jou? Het ene moment ben je een super aardige jongen, en het andere moment een rotkind. Als ik het even zo moet zeggen," Ik haal mijn schouders op., "Ga je tas halen en verdwijn." "Alleen als Andrew mee mag," zeg ik en ik kijk de docent aan.
    "Andrew mag mee," zegt hij dan. Ik open de deur van het lokaal en loop naar binnen. Daar pak ik mijn boeken in mijn tas en kijk Andrew aan. "Je mag mee, kom je?" ik kijk hem vragend aan.

    Darrel

    Ik sta nog altijd te wachten op Darla, wanneer ze eindelijk reageerd. Maar het gebeurd niet, ik heb de hoop al bijna opgegeven. Ineens botst er een jongen tegen mij op en val ik achterover, precies in een stoel. Geluk bij een ongeluk, zal ik het maar noemen.
    "Sorry, ik ben trouwens Lucas, noem me maar Luke," Ik kijk naar de jongen en glimlach even lichtjes. "Darrel," zeg ik dan en ga overeind staan, vervolgens steek ik mijn hand naar hem uit. "Nieuweling?" vraag ik dan met oprechte interesse. Ik heb hem nog nooit gezien in ieder geval. Dus hij zal wel nieuw zijn.

    [Hoe ziet Lucas eruit? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    'ja klopt daar moet ik je gelijk in geven, ik wou niet gelijk te hard overkomen, maar het is gewoon zo, het niveau is hier vast anders, ze kan niet maar zo in het team komen, ik denk dat ze 17 is ongeveer, ze is heel lang en slank, en heeft allemaal krullen' ik kijk even naar jayson. 'vraag maar aan jayson hoor, ik kan best zonder make-up kon ik op vakantie ook, ik heb zelfs in een tent gelegen, en jayson heeft me leren surfen, niet dat ik het goed kon maar goed' glimlach ik naar jayson.


    Hayden Noralie Everett
    Ze geeft me er wel gelijk om en ik glimlach naar haar en kijk dan even naar de jongens. Ze zullen het toch niet te bitchy vinden klinken? En anders dan is het pech. 'Hm, lang en slank met allemaal krullen. Dan hoop ik maar dat ze vandaag een elastiek bij haar heeft want die krullen kunnen natuurlijk niet los hangen.' Als het om cheerleaden aan komt wil ik dat alles gewoon perfect verloopt. Dit is echt mijn ding, niet verplicht door mijn moeder. Althans, mijn moeder wil natuurlijk wel dat ik populair ben en shit, maar dit is iets wat ik uit mezelf gedaan heb. Ik kijk naar Jayson. 'En Jayson? Spreekt ze de waarheid?' Vraag ik lachend aan hem. Ik kan het me echt niet voorstellen. 'Heeft ze überhaupt wel iets anders in haar kast hangen dan een cheerleaderpakje?' Ik pest Jasmine nu alleen maar een beetje, natuurlijk meen ik dit niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Brown

    'Oh neeeeeeeh, Andreeeeeew!'roept Danny dramatisch als de docent hem van mijn schoot afhaalt en daarna doet hij net alsof het een film is. Ik grinnik even en kijk Danny na. Veel kon ik er nu toch niet tegen doen. Danny wordt opgetild door de docent en hij begint wild op zich heen te slaan, het is misschien lullig maar het ziet er gewoon heel grappig uit waardoor ik begin te lachen, net als de rest van de klas. De docent heeft Danny de klas uit en afwachtend kijk ik naar de deur. Ik schud lachend mijn hoofd als die even later weer in de klas komt. Mocht die nou echt blijven? Hij begint zijn tas in te pakken en ik snap gelijk dat hij gewoon de les uit moet. ' Je mag mee, kom je?' vraagt Danny en ik bijt even op mijn lip. Daarna haal ik mijn schouders op en pak snel mijn tas in. Ik gooi hem over mijn schouder en schuif mijn stoel aan. 'Kom' zeg ik en trek Danny mee. 'Doei' zeg ik en loop daarna de klas uit. 'je bent ook echt gek ook hé' zeg ik als we buiten staan.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik haal mijn schouders op en maak gewoon simpel mijn opgaves af. Zo te zien is Audrey al klaar. Ik draai me om als ik een stem hoor. Ik glimlach naar Katherina. 'Hooi Kat,' glimlach ik vriendelijk. 'Mijne was leuk. Ik heb een hele leuke vakantie gehad,' grijns ik en denk terug aan de vakantie. Anders zouden Austin en ik misschien wel helemaal niks hebben gehad. Dankzij de vakantie wel. Ik kijk naar Audrey en dan naar Kat. 'En de jouwe,' vraag ik haar en glimlach even. Ik bijt op mijn lip en ga even met een hand door mijn haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne