• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Andrew

    'Dat vindt ik lief,' zegt Danny en ik grinnik. 'Ik ben gewoon lief' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Ik houd ook van jou' zegt Danny en ik glimlach even. Het bleef leuk o te horen, hoe vaak hij het ook zij. Danny gaat achter me staan en niet veel later voel ik hoe hij op me rug zit. Ik zucht even, 'Tuurlijk laat me je maar weer dragen hé, dit is de laatste keer vandaag' zeg ik waarschuwend omdat ik toch al doorheb dat die me zo strak vast heeft dat ik hem niet eraf kan krijgen. 'Helemaal naar boven, daar is het lokaal' Zegt Danny en ik grinnik even. 'Ja dat heb je weer mooi gedaan, precies op het moment dat we naar boven moeten hé' zeg ik en begin naar boven te lopen. Als we boven zijn zie ik wat lokalen. 'Welke moet ik hebben?' vraag ik aan Danny

    [Oké, ik ben weer terug^^
    bij wie kan David zich voegen?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Iedereen zit gewoon in een les, dus je moet hem maar even naar een les toveren:)

    Zara, Ian, Isabella en Audrey en Katherine hebben Engels,
    Dan zitten Jayson, Hayden, Jasmine en Austin in 1 les
    Danny en Andrew zitten in dezelfde klas
    En Alejandro, Jade en Allison zitten in dezelfde klas.
    Verder weet ik het niet ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    Austin en hayden komen de klas inlopen. 'hey jullie ook hier bij ons in de klas' roep ik vrolijk. Ze gaan het tafel achter ons zitten, dus ik draai me even om. 'hayden, we gaan weer gewoon in de pauzes trainen, maar ik denk dat je dat al wist. 'austin weet jij trouwens wanneer jullie de eerste wedstrijd spelen? Ik draai me weer naar jayson toe. 'heb jij je ouders al verteld van ons of niet?'

    [Jasmine stelt wel veel vragen haha xD ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hayden Noralie Everett
    Austin komt naast me zitten en ik glimlach. 'Nee natuurlijk vind ik het niet erg,' zeg ik met een glimlach. Jasmine heeft ons gedag gezegd en draait zich dan naar ons om. 'Ik had ook niets anders verwacht Jasmine,' lach ik naar haar als ze zegt dat we weer elke pauze gaan trainen. 'Heb je al nieuwkomers gezien? En er aardig tegen gedaan?' Grinnik ik. Jasmine kan soms nogal.. als Jasmine reageren, om het aardig te verwoordn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin treves

    'Nee natuurlijk vind ik het niet erg,' zegt Hayden en ik grinnik even. 'Gelukkig maar' zeg ik met een glimlach en kijk dan Jasmine aan. 'austin weet jij trouwens wanneer jullie de eerste wedstrijd spelen? ' vraagt Jasmine en ik bijt even twijfelend op mijn lip waarna ik mijn hoofd schud. 'Dat horen we tijdens de eerste training' zeg ik met een glimlach. 'Ja, ik heb het ze al verteld' hoor ik Jayson ondertussen Jasmine der vraag beantwoorden.

    Kayleigh Beale

    Ik had net wat dingen in mijn kluisje gestopt en draaide me vrolijk fluitend om op weg naar Engels. Ik bekeek eht lesrooster in welk lokaal ik het net had. Het za ernaar uit dat ik al te laat ging zijn op mijn eerste schooldag. This is going to be fun. Toen ik voor de deur van het klaslokaal stond, opende ik mijn boekentas en propte mijn rooster ergens tussen mijn kaften en armbandjes. Ik hees het ding weer op mijn ene schouder en liep het lokaal voor engels in. Ik zag een paar mensen zitten die ik al eens op school had zien lopen, maar ik kende hun namen niet. Ik ging alleen aan een bank zitten, ze willen vast niet dat ik naast hun zit. Niet dat ik het erg vond, ik zal me wel aan hun opdringen tijdens de pauzes. Mijn linkerhand verdween in mijn boekentas en haalde een spiegeltjes tevoorschijn. met mijn oogpotlood begon ik het hartje net onder mijn linkeroog bij te tekenen.


    Take me to wonderland

    Coockies schreef:
    [Jasmine stelt wel veel vragen haha xD ]


    (Haha sorry, doet ze niet express)

    Danny

    "Ja dat heb je weer mooi gedaan, precies op het moment dat we naar boven moeten hé. Welke moet ik hebben?" vraagt Andrew als we boven zijn. Ik laat me van zijn rug glijden en pak mijn tas en duw die in Andrew zijn handen. "Hij is een beetje zwaar," zeg ik en loop voor Andrew uit naar het lokaal.
    "Hier hebben we les," zeg ik met een glimlachje en open de deur. De docent kijkt verstoord naar ons. De halve klas zit al, meestal als de docent de deur dicht heeft wil ze beginnen. Maar ik denk dat hij nog niet zo snel gesloten was. Ik neem plek achterin het lokaal en klop op de stoel naast me voor Andrew.
    "Ze stelt je zo wel voor," grinnik ik tegen hem en ik leun op de tafel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Dit was echt zo saai. Ik kon Spaans, en dat had de leerkracht ook door. Die stomme dude liet mij nooit aan het woord als ik wou ! Deed je eens moeite in de les, was het weer niet goed. "Hoe later we beginnen hoe later we naar huis mogen" zuchtte ik terug, op haar zeurende opmerking van daarnet. Hoe hard ik zelf ook wilde dat de school later zou beginnen, ik wou wel vroeg naar huis als dat kon. Ik bladerde door mijn boek en vulde alles in wat ik wist. Oh, ik had alles geleerd voor dit jaar, lang leve mezelf. De leerkracht gaf oefeningen op, maar ik bleef gezellig voor me uitkijken, "Fernandez, als je klaar bent met die oefeningen mag je verder naar de rest" "Weet ik, maar ik heb ze al gedaan, wat verwacht je nu eigenlijk ?". Ik zuchtte en likte over mijn lippen, waarna ik opstond en alles bij elkaar nam. Zonder nog iets te zeggen liep ik het lokaal uit, geen zin meer in de les die geen les te noemen was. Nu kon ik teminste de directeur nog eens ontmoeten, vriendelijke man volgens mij.

    verkeerde topic..XD

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 19:44 ]


    •*• Lululu •*•

    David Johnsen

    Het vroege opstaan heeft geen zin gehad, ik ben toch bijna te laat op school gekomen. Snel loop ik het gebouw in waarna ik het geluid van mijn muziek wat harder zet. Mijn voeten jeuken, ik heb zin om te sporten. Ik ben best wel goed in alle sporten en ik sta altijd open voor iets nieuws. Na school ga ik zeker nog wat bewegen. Als ik steeds dichter bij het lokaal kom begin ik steeds langzamer te lopen, ik heb er geen zin in. Ik haal nog even diep adem waarna ik naar binnen loop. Ik plof neer om een stoel en verdiep me even op mijn gsm, de bel is nog niet gegaan. Ik ebn in het juiste lokaal, maar welke les dit is de grootste vraag.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jasmine eberson

    Ik begin hard te lachen om haydens antwoord. 'ja ik heb een nieuw meisje ontmoet, audrey heet ze, en daar heb ik heel aardig tegen gedaan, ik heb haar uitgenodigd om in de pauze bij ons te komen kijken, ze zou een goede aanwinst zijn, aangezien ze in italie bij het beste team heeft gespeeld' ik zeg het meestal niet graag, ik weet van me zelf dat ik altijd vrij kritisch ben, maar ik heb van jaysin geleerd om mensen een eerlijke kans te geven. 'het klinkt raar hoor maar ik wil mezelf echt veranderen, misschien ga ik morgen wel zonder make-up nasr school en niet in mijn cheerleader pakje'


    Zara Elisabeth McFly.

    "Dat is mijn stijl gewoon" zei ik glimlachend, toen hij zei dat ik er braaf uitzag. Wel ja, dat, plus het feit dat je dan minder snel bekeken werd als schuldige alhoewel je het wel echt gedaan had. Ik tikte met mijn stylo op een regelmatig tempo op de bank waardoor ik de meeste mensen hier irriteerde. Wel, welkom in mijn wereld, jullie irriteerden mij ook. Ik zuchtte en keek op de klok, "Iemand moet me uitleggen waarom 5 minuten in de ochtend altijd zo kort zijn, en 5 minuten in de les niet voorbij lijken te gaan" zuchtte ik mompelend. Het was meer bedoeld voor mezelf, ik begreep het namelijk echt niet. Ik nam een kladblok boven, voor notities, kuch kuch, en begon er wat random tekeningen in te maken. Niet dat ik kon tekenen, fotografie en muziek was meer iets voor mij, maar ik verveelde me gewoon en ik ging hier geen liedjes zitten schrijven hoor.