• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Mijn hart bonsde in mijn keel, en ik was toch wel een beetje bang voor hoe het zou zijn. 'Doet het pijn?' floepte ik er uit. Deze kinderlijke vraag was toch wel het toppunt van schaamte. Ik keek hem onzeker aan en beet voor de zoveelste keer op mijn lip. Kom op, Camille. Je kunt dit. Maak hem blij, zorg dat je genoeg te eten en te drinken krijgt, zorg dat de andere jongens je ook mogen.


    Harry Styles
    De vraag of het pijn deed kwam voor mij best onverwacht, toch na alles wat ze net had gedaan. Ik besloot eerlijk te zijn, ze kon toch niet meer terugkrabbelen. "Soms, niet bij iedereen is het de eerste keer pijnloos, maar na een tijdje wordt het beter tot het uiteindelijk heerlijk voelt." Ondertussen liet ik mijn hand over haar bovenbeen glijden en langzaam trok ik haar slipje naar omlaag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Mijn]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou
    Ik knik en voel dat hij langzaam mijn slipje omlaag trekt. Als die uit is gooit hij hem weg, en ik draai ons zo dat hij boven me kwam te hangen. Ik drukte nog kort mijn lippen op de zijne en legde mijn armen naast me neer. Ik was er klaar voor. Ik moest zeggen dat al zijn aanrakingen tot nu toe heel fijn waren geweest, en ik was ook nat genoeg voor hem, hopelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik volg het gesprek van Liam en Isabella en zonder wat te zeggen geef hij haar een klap in haar gezicht. Toch verschijnt er een lichtelijk verbaasd blik in mijn ogen, maar gewoon omdat ik dit niet verwacht had. Als ze me aankijkt slaat mijn gedrag voor de zoveelste keer om. Nou ja omslaan. Dit heeft iets te maken met iets heel anders. Het is dat we hier nog wel een tijd en iedere keer dit gedrag zal ook wel weer eens verkeerd gaan. 'Weet je wat' begin ik en ga op de bank zitten. 'Kom zitten en luister eens naar mijn voorstel.' Later zou ze er altijd nog wel achter komen wat ik bedoel met je krijg hier spijt van.


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk om als Louis dan eindelijk weer eens iets zegt. Hij had zich de hele tijd maar stil gehouden. 'Weet je wat.' zegt hij dan en kijk hem aan. Wat heeft hij nu weer te zegen. 'Kom zitten en luister eens naar mijn voorstel.' ik kijk hem aan en ga dan toch twijfelend naast hem zitten. 'Voorstel?' mompel ik dan twijfelend en kijk hem aan en kijk dan weer naar mijn vastgebonden polsen die op mijn schoot liggen en bijt dan op mijn lip. Mijn wang was waarschijnlijk nog steeds rood en het brandde als een gek, de jongen sloeg echt hard.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [mt]

    (Mijn topics)
    Juliet Fiore
    Hij drukte zijn lippen opnieuw op de mijne en ik liet het maar gebeuren,ik voelde dat hij me optilde en uit reflex legde ik mijn armen in zijn nek,om niet te vallen.Hij zette me op het bed dat veel zachter was dan de mijne.Ik hoorde jammer genoeg wel het gekreun uit de andere kamer.Bah,viespeuken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics^^ )


    We've lived in the shadows for far too long.

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Ik knik en voel dat hij langzaam mijn slipje omlaag trekt. Als die uit is gooit hij hem weg, en ik draai ons zo dat hij boven me kwam te hangen. Ik drukte nog kort mijn lippen op de zijne en legde mijn armen naast me neer. Ik was er klaar voor. Ik moest zeggen dat al zijn aanrakingen tot nu toe heel fijn waren geweest, en ik was ook nat genoeg voor hem, hopelijk.


    Harry Styles
    Toen ik merkte dat ze nogal gespannen was, besloot ik haar eerst wat geruster te stellen. M'n hand gleed tussen haar benen, waarna ik voorzichtig een vinger bij haar naar binnen bracht. Ik begon rondjes te draaien, terwijl ik haar reactie peilde.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    Ik sloot mijn ogen en mijn mond stond lichtelijk open van genot. Mijn handen zetten zich vast in het laken, en langzaam breng ik mijn hoofd naar zijn oor. 'Ik wil je.' fluister ik hees, en ik zie dat kippenvel zich over mijn en zijn lichaam verspreidt. Zacht bijt ik in zijn oorlel, terwijl ik de vinger nog steeds in me voel bewegen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik dacht wel dat ze nu nat genoeg was en haalde m'n vinger weer uit haar. Ik spreidde haar benen nog een stukje en ging daarna op haar liggen. Ik voelde dat m'n erectie tegen haar benen drukte en fluisterde zwoel in haar oor; "Ik doe het." Ik drukte nog snel m'n lippen op de hare voor ik langzaam bij haar naar binnen gleed.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    Ik voelde hem tegen mijn benen drukken, en vervolgens gleed hij langzaam naar binnen. Een pijnscheut trok door mijn buik en ik beet hard op mijn lip. Ja, dat deed wel pijn. Ik proefde een metaalachtige smaak in mijn mond, en besefte dat ik zo hard had gebeten dat ik bloedde. 'Okay, laat nu dat heerlijke gevoel maar komen dan.' mompel ik zacht.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Ik zag dat ze pijn had en wachtte daarom even met stoten. Ik drukte een paar kusjes op haar borsten om haar van de pijn af te leiden. Toen het weer beter ging, begon ik langzaam te stoten. Een paar kreunen rolden over m'n lippen en ik ging alsmaar harder.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    'Oh god.' kreunde ik. Toen mijn lichaam zijn ritme had gevonden bewoog ik met hem mee, en het voelde steeds beter. 'Harry.' kreunde ik, en ik zette mijn nagels in zijn rug. 'Oh god, Harry' kreunde ik, steeds vaker.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    (Mijn topics)
    Juliet Fiore
    Hij drukte zijn lippen opnieuw op de mijne en ik liet het maar gebeuren,ik voelde dat hij me optilde en uit reflex legde ik mijn armen in zijn nek,om niet te vallen.Hij zette me op het bed dat veel zachter was dan de mijne.Ik hoorde jammer genoeg wel het gekreun uit de andere kamer.Bah,viespeuken.


    Liam Payne
    God , ik hoorde weer gekreun vanuit de andere kamer. Bleh. Nu begon het goor te worden. Ik ging boven Juliet hangen en veegde wat haren uit haar gezicht en glimlachte. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer op de hare en vroeg op toegang.


    I don't want you to die, I want you to suffer.