• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis William Tomlinson

    'Ik laat je niet verhongeren, want dat doe je helemaal zelf' zeg ik en snap eigenlijk niet waarom ik nog probeer om hier wat goed te doen. Toch overal krijg je commentaar op. 'Nog meer dan je zult denken, dus maak je daar maar niet druk om' zeg ik dan en kijk naar Liam die fluitend zijn brood smeert. ik schud lachend mijn hoofd voor ik mijn blik weer op Isabella richt. 'Ik wacht gewoon tot het juiste moment, want dan kunnen de straffen ook gelijk erger zijn en met het gedrag van jou zal er geen eind komen aan straffen geven. Maar misschien is het juist een voordeel dat het niet geloofwaardig meer overkomt' zeg ik en knik dan. 'Inderdaad en zo zit het wel on elkaar, want je zult snel genoeg alles te weten komen.' Ik trek een bedenkelijk gezicht. 'Misschien niet of misschien wel. En waarom denk je dat het niets goeds zou zijn..misschien is het wel een geweldig voorstel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Ik laat je niet verhongeren, want dat doe je helemaal zelf' zeg ik en snap eigenlijk niet waarom ik nog probeer om hier wat goed te doen. Toch overal krijg je commentaar op. 'Nog meer dan je zult denken, dus maak je daar maar niet druk om' zeg ik dan en kijk naar Liam die fluitend zijn brood smeert. ik schud lachend mijn hoofd voor ik mijn blik weer op Isabella richt. 'Ik wacht gewoon tot het juiste moment, want dan kunnen de straffen ook gelijk erger zijn en met het gedrag van jou zal er geen eind komen aan straffen geven. Maar misschien is het juist een voordeel dat het niet geloofwaardig meer overkomt' zeg ik en knik dan. 'Inderdaad en zo zit het wel on elkaar, want je zult snel genoeg alles te weten komen.' Ik trek een bedenkelijk gezicht. 'Misschien niet of misschien wel. En waarom denk je dat het niets goeds zou zijn..misschien is het wel een geweldig voorstel.'


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Tuurlijk, het is allemaal mijn schuld, ik doe het mezelf aan.' en schud mijn hoofd. 'Wat wil je dan doen, wat moet me zo bang maken dat ik je zou gehoorzamen.' sis ik dan. 'Tuurlijk.' mompel ik dan weer. 'Vertel het me gewoon, je vertelt me de hele tijd hetzelfde, maar er komt niks van!' sis ik dan en kijk hem boos aan. 'En wat kan er zo geweldig zijn aan dat voorstel, ik kan me echt niks geweldigst voorstellen, ik ben ontvoerd zit hier vast, goh, want kan er dan geweldig zijn?' mompel ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wist echt niks beters.... ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En toen was het stil... *Awkward Silence*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    [waar moet ik op reageren?[]


    [Hierop:]

    SateGoddess schreef:

    Florianne Alice de Ruiter
    'Rustig, ik wil niet doof worden.' Ik draai met mijn ogen. 'Ik heb niks gedaan, maar volgens mij kan je niet zo goed tegen drank want je viel ineens inslaap.' Daar heeft hij gelijk in, maar ik geloof hem niet. Het was maar één biertje. Één biertje. Dat is veels te weinig om van neer te gaan, zelfs voor mij. Niall pakt me van zijn rug af en zet me op de grond neer. 'Ik denk dus dat je wel moe bent, omdat je net ook al sliep dus daarom kan je hier slapen.' Oké, ik ben naïef geweest, maar ik was best goed in kleine dingen aan elkaar te koppelen. Het onbekende meisje net dat ik had zien tieren tegen een andere jongen, het in slaap vallen van mezelf en ... En wat eigenlijk nog meer? Ik besef dat er eigenlijk niet eens zoveel dingen zijn, waar ik mijn nieuwe bevindingen op beruste. Misschien kan ik echt niet goed tegen alcohol zoals Niall beweert en was het ruzietje van de twee in de huiskamergeval ding helemaal niet raar. Nu begin ik dus aan mezelf te twijfelen en ik wist het allemaal niet. Verward ga ik terugzitten op het bed, niet helemaal wetend wat ik moet zeggen.
    'En de verassing?'

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 22:55 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    230710 schreef:
    Harry Styles
    Ik voelde dat het niet lang meer zou duren voor ik zou komen en bewoog m'n lichaam zo veel mogelijk mee met het hare. M'n handen gleden omhoog naar haar borsten waar ik in kneep. Het kon nu niet lang meer duren voor Camille het zou uitschreeuwen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 12:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    Ik zie wat twijfeling in haar ogen, ze snapte er niks meer van dat was wel duidelijk. Zo leuk om der een beetje gek te maken. Na een tijdje zie ik de twijfeling toch een klein beetje weggaan en dat ze me iets meer vertrouwd. Een lichte grijns komt op mijn gezicht. Ze was echt zo naïef, ik had dus wel het juiste meisje uitgekozen. Die van Lou was gelijk helemaal aan het schreeuwen en zo.'En de verassing?'vraagt ze waardoor ik even lach. 'Nou de verassing is, dat je nu in je nieuwe verblijf plaatst bent' zeg ik en grinnik even. Zo nu wist ze dat ook, is kijken wat haar reactie was. Ondertussen plof ik rustig op het matras en kijk haar aan. Waarschijnlijk ging ze nu gillen en dat soort dingen doen maar ja.

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    Hij zuchtte en rolde met zijn ogen,waarna hij me los liet en deur uit ging zonder nog iets te zeggen.Ik zuchtte ook en plofte me terug op het bed,waarna ik het restje van de crakers op at en wat van het sap dronk.Mischien.Ik onderzocht even het bed en kastje,er was niet echt iets te vinden behalve een pakje condooms.Fijn Dacht ik sarcastish en stak het weer terug.Daarna plofte ik me teug op het bed.Het was zo zacht dat ik inslaap viel in zijn bed.Ik was echt doodop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Tuurlijk, het is allemaal mijn schuld, ik doe het mezelf aan.' en schud mijn hoofd. 'Wat wil je dan doen, wat moet me zo bang maken dat ik je zou gehoorzamen.' sis ik dan. 'Tuurlijk.' mompel ik dan weer. 'Vertel het me gewoon, je vertelt me de hele tijd hetzelfde, maar er komt niks van!' sis ik dan en kijk hem boos aan. 'En wat kan er zo geweldig zijn aan dat voorstel, ik kan me echt niks geweldigst voorstellen, ik ben ontvoerd zit hier vast, goh, want kan er dan geweldig zijn?' mompel ik dan.


    [Louis?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Ik zuchtte toen ik naar hun discussie keek en luisterde. De laatste hap van mijn broodje was al op en ik liep weer de trap op naar mijn kamer. Juliet lag te slapen en eigenlijk was ik ook moe. Ik ging rustig in het bed liggen en deed mijn armen om haar heen. Dit ging ze toch niet erg vinden.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:45 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik weet niet echt hoe ik nu moet reacheren :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Een beetje aangepast.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Ik voelde het bed wat inzakken en voelde daarna 2 sterke armen om me geen.Ik werd langzaam wakker en draaide me om in zijn armen,dit was eingelijk best wel vreemd.Hij lag al te slapen.Hij was best schattig als hij sliep.Grr,Juliet denk daar niet aan."Euhm,Liam?Slaap je al?"vroeg ik stil.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    ''Liam? Slaap je al?'' hoorde ik een stem. Ik opende gelijk mijn ogen en keek recht in het gezicht van Juliet. ''Nu niet meer.'' mompelde ik. Haar gezicht hing nu boven me. Zonder te aarzelen drukte ik mijn lippen op de hare. Ja , wat , ik had het even nodig..


    I don't want you to die, I want you to suffer.