• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Styles
    Toen ik zag dat de pijn volledig verdwenen was, begon ik het tempo op te drijven en stootte steeds dieper in haar. Het gevoel dat ze me bezorgde was geweldig. Na een tijdje draaide ik ons om, zodat zij nu bovenaan lag en ze me moest berijden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    Hij draaide ons om, en ik voelde hem helemaal in me komen. Ik begon hem te berijden, en een fantastisch gevoel nam mijn lichaam over. 'Oh, Harry!' kreun ik luid. Ik wip nog sneller op en neer, en het voelt echt hemels aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Juliet Fiore
    Ik zag aan Liam's gezicht dat hij het geluid ook niet bepaald 'gezellig' vond.Hij kwam boven mij hangen ,waardoog ik me achterover liet vallen op het bed.Hij streelde wat verdwaalde haren uit mijn gezicht en hij glimlachte.Ik glimlachte waterig en voelde weer zacht zijn lippen op de mijne.Na even aarzelen kusjte ik hem zachtjes terug en opende ik licht mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Mijn tong speelde een spelletje met de hare. Ik draaide ons even om en ze hing nu boven mij. Het was een beetje vaag , maar alsnog. Zonder dat onze lippen uit elkaar gingen , zoenden we terug.

    [Inspiloos D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Ik voelde dat het niet lang meer zou duren voor ik zou komen en bewoog m'n lichaam zo veel mogelijk mee met het hare. M'n handen gleden omhoog naar haar borsten waar ik in kneep. Het kon nu niet lang meer duren voor Camille het zou uitschreeuwen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    Ik voelde dat ik al was gekomen, maar ik ging door. Harry kneep in mijn borsten. 'Harry!' g\ilde ik. Oh, wat voelde dit geweldig, wat voelde dit heerlijk.

    [sorryy voor kortheid, moet eten.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Nialll?]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:18 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Curlies schreef:
    Liam Payne
    Mijn tong speelde een spelletje met de hare. Ik draaide ons even om en ze hing nu boven mij. Het was een beetje vaag , maar alsnog. Zonder dat onze lippen uit elkaar gingen , zoenden we terug.

    [Inspiloos D: ]


    Juliet Fiore
    Onze tongen speelden een spelletje met elkaar,hij kon echt goed zoenen.Hij draaide ons even om zodat ik op hem lag.Na een tijdje rommelde mijn maag weer en haalde ik mijn lipen van de zijne af en keek ik em met smekende oogjes aan."Liam,mag ik wat te eten ?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson

    Ik Kijk haar aan als ze dan toch twijfelend naast me gaat zitten. 'Ja een voorstel, want we zitten hier nog wel even en we moeten er dus maar het beste van maken' antwoord ik en maak haar polsen los. Dat touw zou ondertussen ook ondertussen ook wel irriteren en daarbij is het niet handig ook. 'Laat me eerst uitpraten voor je wat doet.' Na naar haar wang gekeken te hebben, sta ik op een loop naar de keuken om er wat voor te zoeken. 'Zoals je ook weet is zo dat je moet luisteren naar ons' zeg ik ondertussen. 'En dat tegenwerken werkt dus ook niet' vervolg ik. 'Dat is dus ook een van de redenen'

    ( Moet eerst even eten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik kreunde en hijgde alsof m'n leven er vanaf hing. Ik trok Camille naar me toe en door die beweging voelde ik me klaarkomen. Terwijl ik mijn lippen op de hare drukte, voelde ik m'n goedje in haar spuiten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    Ik knikte en stond op. Er waren hier geen ramen dus ontsnappen was moeilijk. ''Wacht hier.'' Ik deed de deur weer van het slot en deed hem dicht. Wel deed ik het van buiten op slot. Ze kon nergens heen. Ik liep de trap af en zocht naar wat eten , met Niall in dit huis was het niet moeilijk. Ik pakte uiteindelijk een paar crackers en een pakje sap. Of wat het dan ook was. Snel liep ik de trap weer op. Ik gaf het eten aan Juliet en glimlachte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij knikte en ik ging van hem af zodat hij kon opstaan.''Wacht hier.'' zei hij en ging uit de kamer,maar deed ze weer opslot.Ik zuchtte. Door hun gekreun wist ik al dat de jongen vast Harry noemde.Na een tijdje was hun gekreun gestopt en hoorde ik het slot weer opengaan en kwam Liam weer binnen.Hij haf me een zakje krackers en een pak sap."Dankje."zei ik en glimlachte zachtjes waarna ik de zak opendeed en een cracer op at,en nog een ,en nog een.Tot de zak bijna op was."Wil je ook 1?"vroeg ik hem dan.Gewoon uit gewoonte,anders had ik de zak helemaal zelf opgegeten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [waar moet ik op reageren?[]

    Liam Payne
    Ik grinnikte en knikte. Ik nam de cracker aan en stopte het in mijn mond. Voor de zoveelste keer ging ik languit op het bed liggen en trok Juliet met me mee. Ik keek in haar ogen en kon het niet laten om haar bij me te trekken. Glimlachend veegde ik de kruimels van haar gezicht en lippen af en drukte zachtjes mijn lippen op de hare.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij grinnikte en knikte waarna hij een cracker nam,ik at er ook nog een paar op.Hij ging weer op het bed zitten en legde zich languit,waarna hij mij op hem trok.Ik legde de zak met crakers aan de kant en voelde zijn vingers de kruimels van mijn gezicht vegen.Hij drukte weer zachtjes zijn lippen op de mijne.Ik zoende hem terug.Ik was eingelijk best blij dat hij zacht en teder was en niet zoals daarnet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH