• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    Ik begon wat ruwer te zoenen en keek haar aan. ''Ben je maagd?'' vroeg ik met een schuin hoofd. Ik kon het maar beter weten.

    [Inspiloos again -_-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij begon me ruwer te zoenen en liet toen zijn lippen los van de mijne waarna hij me aankeek.''Ben je maagd?'' vroeg hij plots.Oh ja nu gaan ze zo beginnen ik rolde met mijn ogen en ging van hem af."Nee."zeg ik kortaf.Ik had al het voorgevoel dat dit ging komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    ''Negeer dat maar even'' Ik drukte weer mijn lippen op de hare. Snap me , ik moest haar eerst soepel krijgen. Dan was het makkelijker , ja voor Harry was het makkelijk. Maar ik had een andere techniek. Ik tikte met mijn tong bij haar onderlip en begon intussen ruwer te zoenen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik Kijk haar aan als ze dan toch twijfelend naast me gaat zitten. 'Ja een voorstel, want we zitten hier nog wel even en we moeten er dus maar het beste van maken' antwoord ik en maak haar polsen los. Dat touw zou ondertussen ook ondertussen ook wel irriteren en daarbij is het niet handig ook. 'Laat me eerst uitpraten voor je wat doet.' Na naar haar wang gekeken te hebben, sta ik op een loop naar de keuken om er wat voor te zoeken. 'Zoals je ook weet is zo dat je moet luisteren naar ons' zeg ik ondertussen. 'En dat tegenwerken werkt dus ook niet' vervolg ik. 'Dat is dus ook een van de redenen'

    ( Moet eerst even eten)


    [Damn, internet was net plotseling uitgevallen! :@]

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik even en als hij dan mijn polsen toch weer losmaakt blijf ik toch stil zitten en doe niks. Ik hoef nu niet weer een klap. 'Ik volg geen bevelen op.' sis ik dan en heb weer de neiging hem een klap te verkopen, maar hou me toch nog even in. 'Je kan me niet dwingen te doen wat jullie zeggen!' sis ik dan weer. 'En ik zal blijven tegenwerken zolang ik het kan en dit is geen voorstel dit is een bevel.' zeg ik er dan zuchtend achteraan en kijk dan weer naar mijn polsen en zucht weer. 'Wat wil je met me gaan doen, waarom heb je me hier mee naartoe genomen, er moet toch wel een reden voor zijn.' mompel ik dan en kijk dan toch weer op en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Juliet Fiore
    ''Negeer dat maar even'' zei hij en drukte zijn lippen weer op de mijne.Ik had er geen zin meer in ,maar zoende hem zacht terug.Zijn tong tikte tegen mijn onderlip en ik haf na even aarzelen toch toestemming,waarna hij me ruwer begon te zoenen.Ik klemde mijn handen om zijn schouders om houvast te hebben.Het bleef maar in mijn hoofd spoken ,ik ging een sexspeeltje worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik tilde Juliet op en drukte haar tegen de muur aan. Even bedacht ik me of dit wel normaal was. Een meisje die je amper kent , en gelijk zoenen. Ik haalde mijn schouders op en zoende weer verder. Dit keer wat ruwer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij tilde me weer op zonder,mijn lippen los te laten en hij drukte me tegen de muur aan.Hij begon me ruwen te zoenen.Ik wilde zeggen dat hij moest ophouden,maar het lukte niet.Mijn gedachten draaiden door."L-liam.S-Stop."prevdelde ik tegen zijn lippen aan.Ik had even adem nodig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [LOULOU? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan als ze toch stil blijft zitten en niet doe. Na het horen van haar volgende woorden haal ik mijn schouders op. 'Het is voor je eigen bestwil en ook als je eten en drinken wilt' zeg ik en zoek verder naar iets. Ondertussen neem ik een slok van het drinken dat ik net uit de koelkast had gepakt. 'Zoals je net als hoorde betekent gaat dat ten koste van je maaltijd en 'daarbij worden straffen ook erger' zeg ik en knik dan. 'Je doet maar, maar je maakt het voor jezelf moeilijk en wie had het erover dat dit het voorstel was..maar als je het zo ziet kan ik er niets meer over zeggen' zeg ik en draai me om. 'Waarom zou ik daar antwoord op geven als jij ook zo reageert?' vraag ik als ik haar aankijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. Ik haalde mijn lippen van die van Juliet's af. Zonder iets te zeggen ga ik de deur uit en doe die op slot. Ik wilde wat te eten en te drinken. Fluitend pakte ik wat brood en smeerde er wat jam op. Ik plofte neer op de bank en slingerde mijn voeten op de salontafel. Amuserend keek ik naar het tafereel bij het meisje en Louis terwijl ik mijn broodje eet.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 20:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij zuchtte en rolde met zijn ogen,wwarna hij me los liet en deur uit ging zonder nog iets te zeggen.Ik zuchtte ook en plofte me terug op het bed,waarna ik het restje van de crakers op at en wat van het sap dronk.Mischien.Ik onderzocht even het bed en kastje,er was niet echt iets te vinden behalve een pakje condooms.Fijn Dacht ik sarcastish en stak het weer terug.Daarna plofte ik me teug op het bed.Het was zo zacht dat ik inslaap viel in zijn bed.Ik was echt doodop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan als ze toch stil blijft zitten en niet doe. Na het horen van haar volgende woorden haal ik mijn schouders op. 'Het is voor je eigen bestwil en ook als je eten en drinken wilt' zeg ik en zoek verder naar iets. Ondertussen neem ik een slok van het drinken dat ik net uit de koelkast had gepakt. 'Zoals je net als hoorde betekent gaat dat ten koste van je maaltijd en 'daarbij worden straffen ook erger' zeg ik en knik dan. 'Je doet maar, maar je maakt het voor jezelf moeilijk en wie had het erover dat dit het voorstel was..maar als je het zo ziet kan ik er niets meer over zeggen' zeg ik en draai me om. 'Waarom zou ik daar antwoord op geven als jij ook zo reageert?' vraag ik als ik haar aankijk.


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Tuurlijk laat me maar verhongeren.' mompel ik dan en rol met mijn ogen en zucht geïrriteerd. 'Dan heb je ook veel aan me.' mompel ik dan en wend mijn hoofd weer af. 'En je dreigt al de hele tijd met je straffen, dus stop er gewoon mee, erg geloofwaardig is het niet meer.' zucht ik dan. 'Tuurlijk.' zeg ik dan. 'En wie is degene die hier ontvoerd is, ik heb op zijn minst recht om te weten waarom.' zeg ik dan toch wat bozer. 'Ik heb hier niet voor gekozen, Oke. En ik heb geen idee wat je me nu wilt voorstellen, maar het kan zeker niks goeds zijn.' zeg ik dan en kijk hem aan recht in zijn ogen en wend dan mijn blik af. Als dan ook nog de jongen van toen straks d kamer in komt en zich een broodje smeert en neer ploft op de bank naast me kijk ik hem kort aan en schuif dan wat de andere kant op, zo ver mogelijk van hem vandaan. Mijn wang wad nog steeds rood van zijn klap en doet pijn. Ik kijk hem weer kort aan en wend dan mijn blik ook weer af van hem en Louis.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 20:26 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Curlies schreef:
    Liam Payne
    Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. Ik haalde mijn lippen van die van Juliet's af. Zonder iets te zeggen ga ik de deur uit en doe die op slot. Ik wilde wat te eten en te drinken. Fluitend pakte ik wat brood en smeerde er wat jam op. Ik plofte neer op de bank en slingerde mijn voeten op de salontafel.


    [Je weet toch dat Isabella en Louis daar ook zijn en Isabella ook op de bank zit... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Je weet toch dat Isabella en Louis daar ook zijn en Isabella ook op de bank zit... XD]


    [Oh god. *facepalm* Ik ga het wel even aanpassen.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Oh god. *facepalm* Ik ga het wel even aanpassen.]


    [Ik heb mijn reactie er ook wat op aangepast! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp