• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ja, ik dacht ook al laat maar, ik ga ook slapen. Weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Natuurlijk had ik begrepen wat Harry bedoelde, wij begrepen elkaar als niemand anders dat deed. Sommige mensen dachten vaak dat we gay waren en een relatie hebben, maar we zijn zo hetero als het maar kan. Daar valt niets aan te twijfelen. Ik kroop wat dichter bij Isabella, en keek heel even schuin langs haar heen. Maar voor mijn gevoel deed ze het niet snel genoeg. Ik duwde mijn hand op haar hoofd, en gaf haar een zetje. 'Sneller,' siste ik. 'Harry word anders heel boos, en dat wil jij niet meemaken...' Daar kon ik haar altijd nog mee bang maken, ze wilde absoluut geen kwade Harry zien. Ik plaatste mijn handen op haar billen en kneep er even in, vervolgens liet ik ze via haar rug richting haar borsten glijden. Stevig pakte ik ze vast, voor wat meer hou vast. Ik schoof met mijn knie haar benen wat verder uit elkaar, en dan zonder iets te zeggen stoot ik hard in haar, mijn handen knijpen nog wat steviger in haar borsten. Dit is geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Blijkbaar ging ik voor Louis' gevoel niet snel geoeg en hij duwt zijn hand op mijn hoofd en geeft me een zetje om sneller te gaan, waardoor ik net op het randje zit van kokhalzen, maar het gelukkig nog kan inhouden. Ik hoor hem weer dingen naar me sissen en open even kort mijn ogen en kijk met wazige ogen voor me uit, maar sluit ze dan snel weer en ga iets sneller, niet veel, iets, gewoon om nog op een manier te kunnen tegenwerken, me niet helemaal te hoeven overgeven. Dan voel ik Louis' handen op mijn billen en voel hem erin knijpen en knijp dan ook mijn ogen dicht. Hoe ik het eerst fijn vond om zijn handen op mijn lichaam te voelen, hoe vreselijk ik het nu vind. Ik voel dan zijn handen via mijn rug omhoog glijden en dan stoppen bij mijn borsten die hij stevig en pijnlijk vast pakt. Veel geluid kon ik nu niet maken aangezien ik nog steeds Harry's lid in mijn mond heb. Als ik dan merk hoe hij met zijn knieën mijn benen uitelkaar schuift frons ik even, hij zou toch niet?! De paniek slaat al toe, maar voor ik kan tegenwerken of iets kan doen is het al te laat en voel ik hem hard in mij stoten en mijn open ik meteen en ze worden groot en een soort kreetje verliet mijn mond, maar werd gedemd door Harry's lid en een traan van de schrik en pijn loopt langs mijn wang. Dit deed verschrikkelijk pijn, vooral omdat ik zelf nog niet opgewonden ben en niet nat genoeg was, eigenlijk helemaal nog niet, omdat ik hier absoluut niet van kan genieten en het met grote tegenzin doe. Ik voel zijn handen dan nog harder in mijn borsten knijpen en een andere traan loopt langs mijn wang van de pijn, maar ik houd me wel stil, ondanks de hevige pijn en steken in mijn onderbuik en zijn handen die pijnlijk hard in mijn borsten knijpen en van Harry, gewoon van wat ik moet doen bij hem, anders zou hij weet ik veel wat doen, Louis dreigt in iedergeval de hele tijd met dat ik hem niet boos moet maken, maar kan het eigenlijk nog erger dan dit...

    [Niet heel goed, maarja...]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 16:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NOI -> Slade.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Anything to do for Camille?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ze kan nog reageren op dat Harry weg ging.. ;D]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 18:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wil verder. ): Meh.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Je kan nog reageren met Louis opzich, maar anders moeten we wachten op Melissa, ik kan nu ook niet reageren.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan word het zo'n twee zinnen berichtje, en dat wil ik eigenlijk niet. ;d]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ja, begrijp ik. Ze is nu wel on + we moeten nieuw topic.. :3]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Louis had me gelukkig direct begrepen -hoe kon het ook anders- en had, nadat hij Isabella nog wat aangespoord had sneller te gaan, zonder waarschuwing bij haar naar binnen gestoten. Ik had heel even gemerkt dat ze pijn had, door haar ritme dat even veranderde, maar had er me niets van aangetrokken. Het genot dat ze me bezorgde deed me al de rest vergeten. Ik zag Louis genieten en besefte dat het niet lang meer zou duren voor ik zelf zou klaar komen. Ik plaatste m'n hand op Isabella's hoofd en drukte haar een stukje omlaag, terwijl ik m'n onderlichaam net naar boven duwde. Het viel me op dat verschillende tranen uit haar ooghoeken ontsnapten, maar nog steeds maakte ik geen aanstalten om te stoppen. Ze moest er maar aan wennen, het zou vast niet de enige keer zijn dat we dit zouden doen. Even later trok een er een zalig gevoel door me heen, waarna ik m'n goedje uit me voelde spuiten, recht in Isabella's mond. "Doorslikken," siste ik waarschuwend.

    [Sorry, ik moet echt heel veel leren. ;3 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Eten.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik voel hoe Harry zijn hand op mijn achterhoofd legt en me omlaag duwt en hij net op hetzelfde moment met zijn heupen omhoog gaat en weer komen de kokhals neigingen. Ik voel dan al snel het gloedje mijn mond inspuiten en slik alles toch maar netjes door, niet dat ik veel anders kan. Ik laat dan zijn lid uit mijn mond glijden en proest ween en veeg dan ruw mijn tranen weg en kijk Harry aan en bijt op mijn lip en voel ook Louis nog pijnlijk hard doorstoten, maar ik hou me nu groot en negeer de pijn. Ik wil niet weten wat ze nu nog met me willen doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Nadat Harry vol klaar was gekomen in Isabella's mond, en ze het braaf door had geslikt, wat ik niet echt had verwacht, liet ze opgelucht zijn kleine vriend uit haar mond glijden. Ik knijp even harder in haar borsten, ik hoop voor haar dat Harry het niet gehoord had. Steeds harder stootte ik in haar, en na een tijdje leek het wel alsof ze aan het bloeden was, dat zou waarschijnlijk komen omdat dit er nogal ruw aan toe ging en haar eerste keer vrij "liefdevol" was, voor wat dat in onze taal betekende. Haar borsten had ik volgens mij al bijna fijn geknepen, en met een luide schreeuw kwam ik klaar. Ik trok me uit haar en duwde haar plat op het bed, besteedde even geen aandacht aan haar en gaf Harry een veelbetekende blik.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    stay safe because I like being alive at the same time as you