• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Juliet Fiore
    Hij opende zijn ogen''Nu niet meer."mompelde hij,waarna hij zijn lippen op de mijne drukte.Ik schrok eerst zacht,maar zoende hem dan terug.Ik hoopte eingelijk nu wel dat hij me niet naar die andere kamer ging brengen.En ik vroeg me nu ook af wie zijn andere vrienden waren.Mischien waren ze aardiger of gemeener dan Liam.Zayn kende ik nu al.Ik zette mijn handen naast Liams hoofd,om niet om te vallen en opende mijn mond een klein stukje zdoat hij zelf geen toestemming hoefde te vragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Florianne Alice de Ruiter
    'Nou de verassing is, dat je nu in je nieuwe verblijf plaatst ben.' Ik zag duidelijk dat hij zich amuseerde, terwijl hij naast me ging zitten op het matras. Nu weet ik het wel zeker. Hij heeft gelogen tegen me. Waarom zou ik anders een nieuwe verblijfplaats hebben, bij een jongen die ik amper ken. Ik ben ontvoerd, hij gaat me straks waarschijnlijk verkrachten en vermoorden. Mijn probleem was echt dat ik te naïef ben en te goed vertrouwend in onbekende personen.
    'En waar is die nieuwe verblijfplaats dan helemaal?' Tot mijn eigen verbazing bleef ik uiterst kalm, begon ik niet te flippen of iets dergelijks. Ik voelde alleen wel woede in me omhoog borrelen, maar die was voor de helft ook tegen me zelf gericht, waarom was ik met die gast mee gegaan. Waarom had ik hem vertrouwd. Mijn hand ging uit zichzelf omhoog, richting zijn wang.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall Horan

    'En waar is die nieuwe verblijfplaats dan helemaal?' zegt ze terwijl ze probeert kalm te blijven. Ik wist dat ze boos was, het was ook niet heel moeilijk te zien. Een klein lachje komt uit mijn mond. 'Hier' zeg ik en kijk der aan. 'Als je lief bent mag je af en toe naar mijn kamer en in mijn bed slapen'zeg ik en kijk der aan. 'Ow voor eten en drinken, hoe liever hoe meer, als je niet luistert en niet lief ben, krijg je bijna niks' zeg ik simpel en kijk der aan. 'Ik zou dus maar doen wat ik zeg' mompel ik en kijk der aan. Ineens krijg ik een klap en kijk haar boos aan. 'Bitch!'sis ik boos en pak haar polsen vast. 'Dat is dus al vanaovnd geen eten voor jou' zeg ik boos en pak der polsen wat steviger vast. 'Hoe durf je!'

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 15:14 ]

    [Ze heeft hem een klap gegeven hé?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    Hij opende zijn ogen''Nu niet meer."mompelde hij,waarna hij zijn lippen op de mijne drukte.Ik schrok eerst zacht,maar zoende hem dan terug.Ik hoopte eingelijk nu wel dat hij me niet naar die andere kamer ging brengen.En ik vroeg me nu ook af wie zijn andere vrienden waren.Mischien waren ze aardiger of gemeener dan Liam.Zayn kende ik nu al.Ik zette mijn handen naast Liams hoofd,om niet om te vallen en opende mijn mond een klein stukje zdoat hij zelf geen toestemming hoefde te vragen.


    Liam Payne
    Ik was lichtelijk verbaasd dat ze haar mond al opende. Onze tongen speelde een vurige spelletje. Ik speelde met een stukje haar van Juliet.

    [Oke , dus echt geeeeen inspiratie D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Meeh ik heb ook geen inspi :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Dus nu? xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Onze tongen speelden een spelletje.Zijn handen speelde wat met mijn haar.Na zo'n 10 minuten getongzoend te hebben,laat ik mijn lippen los van de zijne en laat ik mijn hoofd rusten op zijn borstkas.Dit was allemaal zo vreemd.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 16:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Florianne Alice de Ruiter
    'Bitch! Dat is dus al vanavond geen eten voor jouw. Hoe durf je!' Hij had mij polsen vastgepakt in een ijzeren greep, want wat ik ook probeerde, ik kwam niet los. Het deed echt pijn, maar dat probeerde ik niet te tonen, dus beet ik op de binnenkant van mijn wang. Zijn eerdere woorden vliegen door mijn hoofd heen. Hoe liever, hoe meer. Hoe liever, hoe meer. Hoe liever, hoe meer. Ik wilde er niet aan denken wat er viel onder doen wat hij zei, maar ik besloot dat ik misschien maar beter genadig kon zijn. Op het moment dan, later zou ik altijd nog wel zien of ik toch een andere tactiek koos.
    'Sorry! Sorry. Hoe kan ik het goedmaken?' Ik staakte mijn pogingen om los te komen en keek zo genaamd beschaamd naar beneden.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall Horan

    Ik zie dat ze zich groot probeert te houden maar eigenlijk pijn heeft, net goed, ze gaat mij niet zomaar slaan. 'Sorry! Sorry. Hoe kan ik het goedmaken?' zegt ze en kijkt beschaamt naar beneden waarna ik mijn hoofd schud. 'Daar trap ik niet in hoor, maar vooruit ik zou meespelen' zeg ik en laat haar polsen los. 'Waag het niet nog een keer te slaan' sis ik en kijk der aan. 'hmm je wil het goedmaken hé, kus me maar' grijns ik. Dat wou ze niet doen dat wist ik dus daarom vroeg ik het. puur om der te pesten. Ik ga rustig zitten en kijk er aan.

    [Ik Verveel me, Louis reageert weinig...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    230710 schreef:
    Harry Styles
    Ik kreunde en hijgde alsof m'n leven er vanaf hing. Ik trok Camille naar me toe en door die beweging voelde ik me klaarkomen. Terwijl ik mijn lippen op de hare drukte, voelde ik m'n goedje in haar spuiten.


    Camille Aurora Amadou
    Ik voelde hoe een warme gloed zich verspreidde in mijn onderbuik, en tegelijk begon die ook flink te rommelen. 'Ik heb honger.' mompel ik zacht tegen zijn lippen aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Florianne Alice de Ruiter
    'Daar trap ik niet in hoor, maar vooruit ik zou meespelen' antwoord hij, en gelukkig laat hij mijn polsen los. 'Waag het niet nog een keer te slaan' Ik schud alleen van nee, zeg niks, ik wilde niet weten tot waar hij in staat was. 'Hmm je wil het goedmaken hé, kus me maar' Ookal kan ik hem niet zien, ik weet gewoon dat hij nu een grijns op zijn gezicht moet hebben. Verwaande kwast dat ie is! Oké Florianne, gewoon verstand op nul, misschien dat je dan straks met rust word gelaten en je kunt proberen te ontsnappen. Ik sprak me zelf zo goed als mogelijk moed in en probeer met zo min mogelijk emotie omhoog te kijken. Ik kijk vol in de blauwe kijkers van Niall. Geen idee hoe lang geleden, maar in de kroeg waar ik hem beter kon bekijken, had ik nog zitten denken hoe knap hij eigenlijk wel was, en had ik stiekem gehoopt dat er meer zou gebeuren dan alleen maar gezellig een praatje te maken. Toen hij me mee naar buiten had genomen, was dit nog als "verrassing" door mijn hoofd gespookt. Nu zou ik het liefst weg willen rennen van hem. Maar het kon niet, nu moet ik wel. Ik klauw mijn handen in de dekens onder me om me af te leiden, van wat ik nu ga doen. Ik buig langzaam voorover. Dichtbij knijp ik mijn ogen dicht en plant uiteindelijk mijn lippen op die van hem.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall Horan[/b

    Ik zie aan haar dat ze het niet wil, iets wat ik dus al verwacht had en daarom vroeg ik er al om. Gewoon puur om der te pesten, der straf en dit was gewoon een simpele. Ze kreeg wel erger, echt waar. Ze pakt de dekens vast en komt dan met er hoofd dichterbij waardoor ik even grijns. Ze knijpt haar ogen dicht en daarna voel ik haar lippen op de mijne. Ik grijns even tegen haar lippen en kus dan terug. Mijn handen leg ik op haar kont waar ik een zacht kneepje in geef. Ze dacht toch niet echt dat ik genoegen nam met een simpel kusje? Ik lik over haar lippen en wacht tot ze die opent. Als ze dat niet zou doen zou ik hem toch wel naar binnen duwen. Bovendien kon ze ook maar beter meewerken want ze wil niet weten wat er anders gebeurt.

    Florianne Alice de Ruiter
    Ik voel zijn grijns tegen mijn lippen, voor hij terug begint te zoenen. Zijn handen belanden op mijn kont en het kneepje voorspelt niks goeds. Waarom ik? Waarom? Kan het nog erger? Natuurlijk kan het nog erger. Hij gaat met zijn tong over mijn lippen heen, dwingend dat ik mijn mond zou openen. Het liefst zou ik gewoon weigeren, maar ik had geen idee wat hij zou doen. In eerste instantie leek hij zo'n rustige lieve jongen. Hmpf, schijn bedriegt. Mijn hersens zijn koortsachtig opzoek naar iets wat ik kan doen, om hier onderuit te komen, maar ze moeten tot de conclusie komen, dat er niks anders opzit. Klootzak! Maar ik gunde hem niet het plezier, dat ik hem vernietigend aankeek met mijn ogen. Hij zou er toch alleen maar om lachen.
    Voorzichtig open ik mijn mond, zijn zin gevend. Verder deed ik niks.

    [Kunnen jullie misschien even hier kijken?]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:06 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa