• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (xD)

    ( Ik ben even tandenpoetsen en dan ben ik terug, 5minuten! ;D )

    ( En leuke foto!)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Indeed. ^^ Het komt er zo aan. :'D]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Thank you! (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ben er weer! And, OK. And your welcome. :Y)]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles
    In m'n gedachten lachte ik zachtjes om de opmerking van Louis, waarna ik vol lust naar het meisje voor me keek. Ik ging wat dichter bij haar zitten en drukte m'n lippen dwingend op de hare. Mijn trong drong haar mond binnen, zonder dat ze daar toestemming voor gegeven had. Ondertussen gleden mijn handen over haar naakte lichaam, terwijl Louis haar stevig vast had. Ik kneep hard in haar borsten, waar m'n handen bleven liggen. Even later had ik er genoeg van en schoof ik weer wat achteruit. Ik ontdeed me snel van m'n kleren en een minuutje later lag ik ook naakt op het bed. "En nu," zei ik grijnzend, "mag je beginnen met me te pijpen." Ik hoopte dat ze slim genoeg zou zijn m'n bevel op te volgen, want anders zou Louis gelijk krijgen.

    [Sorry dat ik weinig post, maar ik heb examens en die gaan nu echt even voor. ;3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ik ga haar toch maar niet slim laten zijn.. XD]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Voor ik het weet drukt de jongen dan ook zijn lippen dwingend op de mijne, maar ik houd mijn lippen stijf op elkaar. Dan voel ik ook nog zijn tong mijn mond binnendringen, maar ik kan er niks tegen doen. Maar toch zet ik mijn handen tegen zijn borst aan en probeer hem weg te duwen, van me af, maar hij is natuurlijk een stuk sterker, waardoor ik nog steeds machteloos ben. Ondertussen voel ik dan ook nog zijn handen over mijn hele lichaam glijden en sluit dan toch maar mijn ogen. Maar als hij dan hard in mijn borsten krijgt kreun ik, niet van genot of iets, maar pijnlijk. Dit alles was absoluut niet fijn. Ik voel dan zijn handen op mijn borsten blijven rusten. Maar blijkbaar heeft hij er dan na een tijdje genoeg van en stopt hij en ik kijk naar Harry terwijl hij opstaat en als hij zich dan begint uit te kleden wend ik snel mijn blik af en bijt hard op mijn lip. Als ik dan het bed hoor kraken neem ik aan dat hij weer op het bes is gaan liggen en kijk kort zijn kant op en het eerste wat me opvalt is dat hij naakt is en ik kijk hem even aan en kijk dan weer strak voor me uit. Als ik dan zijn woorden hoor, dezelfde woorden die ook eerst uit Louis' mond kwamen slik en kijk hem even geschokt aan. Hij ging dit niet menen, en ook nog de grijns op zijn gezicht maakt het nog erger, ik had al moeite genoeg om het bij Louis te doen die me bijna al moest dwingen laat staan bij Harry en ken de hele jongen niet, tsja, Louis ook niet heel goed, maar wel iets, dus no way! Ik kijk hem even kort aan en dan naar Louis en dan voor me uit en houd mijn lippen stijf op elkaar.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Harry had zich al uitgekleed en lag nu op het bed. Isabella zat nog steeds op mijn schoot maar maakte niet veel aanstalten om Harry te gaan pijpen. Misschien moest ik haar maar is een handje helpen. 'Ga je het niet uit jezelf doen?' Siste ik. 'Dan ga ik je gewoon helpen, ik doe het met alle liefde.' Volgens mij had Isabella gedacht dat ik helemaal niet zo erg was, maar dan had ze het helemaal verkeerd gehad, altijd bij de eerste keer van een meisje was ik poeslief, ik moest er toch voor zorgen dat ze er zelf nog een beetje plezier van hebben. Ik keek even Harry aan, voordat ik mijn blik op Isabella richtte. Ik duwde haar van mijn schoot af, ging op mijn knieën achter haar zitten, pakte vervolgens haar vast bij haar haren en duwde haar hoofd richting Harry's kleine vriend. 'En nu doe je wat hij zegt, bitch! Anders zwaait er wat!' Ik duwde haar gezicht zo wat tegen Harry's kleine vriend aan, precies goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik schrik als ik plots Louis achter me hoor schreeuwen. Helpen? Nou nee danke, dat kan nooit iets goeds betekenen. Ik had niet gedacht dat hij zo zou zijn, eerst was hij zo aardig, maar nu... Een heel ander persoon. Hij duwt me dan ruw van zijn schoot af en ik merk hoe hij achter me gaat zitten en dan plots mijn haar stevig beet vast en een korte schreeuw verlaat mijn mond. Als hij zo aan mijn haren trekt is niet bepaald een dijn gevoel. Hij duwt mijn hoofd dan richting zijn kleine vriend tot hij bijna tegen mijn gezicht komt en walg weer even. Ik hoor Louis weer schreeuwen en slik en kijk naar het gevaarte voor me en kijk dan de jongen Harry even aan. Ik wist dat als ik het nu niet deed ik een groot probleem had. Ik kijk nog een keer naar zijn kleine vriend en sluit dan mijn ogen, proberend er niet aan te denken wat ik nu ga doen en neem hem dan in mijn mond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Bluehope went Seaver?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Harry Styles
    Louis deed precies wat ik hoopte dat hij zou doen. Hij zorgde er door het meisje van zich af te duwen en haar bij haar haren vast te nemen voor dat ze bijna niets anders kon dan me pijpen. Haar lippen waren nog enkele centimeters verwijderd van mijn penis, maar ze leek nog steeds in gevecht met zichzelf. Ze keek me nog even angstig aan, maar nam hem uiteindelijk toch in haar mond. Een heerlijk gevoel trok door m'n lichaam, maar ik had nog lang niet genoeg gehad. Ik blikte even naar Louis en er ontstond een grijns op m'n gezicht. Wat had ik weer eens een geweldig plan. Ik liet m'n lippen bewegen, maar er kwam geen geluid uit, was de bedoeling was. Nu maar hopen dat Louis kon liplezen en begreep wat ik bedoelde. Ik had namelijk het plan dat hij haar ondertussen van achteren zou nemen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:37 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Shit, jij hebt ook al gereageerd. xd
    Ik pas 'm even aan. ;3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ik wacht wel even op Louis met reageren. :| Jullie hebben volgensmij al helemaal uitgestippeld wat jullie allemaal van plan zijn! Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Louis -Lieke- is gaan slapen. ;3
    En nee hoor, dit kwam plots in me op, lol.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ik had het al door. En ik kan wel reageren, maar dan wordt het wel een hele korte reactie.. XD ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik begrijp het haha, laat maar zo. Ik ga toch slapen. (:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.