• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Mijn ademhaling isminmiddels weer rustig geworden en Louis glijdt uit me en laat zich dan naast me neervallen en ik draai mijn hoofd een kwartslag waardoor ik hem kan aankijken. 'Nee.' zeg ik dan eerlijk als hij vraagt of ik het erg vond. 'Het was alleen anders dan ik me voorgesteld had.' mompel ik dan. 'Maar het was fijn.' zeg ik er dan zacht achteraan en kijk dan weer voor me, naar het plafon en bijt op mijn lip. Louis zag er moe uit, dus die zal vast wel zo inslaap vallen of iets. En dan komt er een plan in mijn hoofd en ik kijk even vlug naar de jongen naast me en dan weer terug voor me uit. Misschien zou het kunnen lukken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Isabella draait haar hoofd een kwartslag in mijn richting, waarna ze me aankijkt. 'Nee.' Zegt ze dan. Ik glimlach naar haar, met nog steeds mijn ogen gesloten. 'Ik zei het je toch.' Ik luister naar haar andere woorden en knik iets. 'Dat is vaak bij iedereen zo, en dat is fijn.' Expres hield ik mijn ogen nog even gesloten, Isabella dacht natuurlijk dat ik in slaap zou vallen, zo gebeurde het iedere keer met een meisje. Die waren er gewoon te dom en te naief voor. Natuurlijk lieten wij ze niet ontsnappen, ze wilde niet weten wat haar dadelijk te wachten stond, dan vond ze het waarschijnlijk iets minder fijn dan daarnet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Met een harde zucht kwam ik klaar in Camille's mond, ik duwde haar van me af, en bekeek grijnzend haar lichaam, ik had het niet slecht gedaan. 'Ik ben even weg, je veroerd je niet, als ik merk dat je iets gedaan hebt wanneer ik terug ben, dan zwaait er wat!' Als extra wees ik nog even met mijn vinger in haar richting, trok mijn boxer en t-shirt aan en liep de kamer uit. Ik had een hele mooie afspraak met Louis' gemaakt. Hij had verteld dat hij de eerste kamer in dit huis zou pakken, waarneer ik ervoor stond opende ik zonder te kloppen de deur, en precies zoals afgesproken lag Louis met zijn ogen dicht op bed. Terwijl zijn meisje ernaast lag, best wel tevreden, wat me nogal verbaasde. Ik sloot de deur achter me, en liep richting Louis' meisje. Ik duwde tegen Louis' schouder aan. 'Je hebt zeker geen verkeerde keuze gemaakt.' Met een vieze grijns op mijn gezicht bekeek ik uitgebreid het lichaam van Louis' meisje. Ik duwde haar ruw bij Louis op schoot, en ging ook op het bed zitten. 'Al een vaag vermoeden wat er gaat gebeuren?' Ik duwde mijn lippen tegen die van haar, waarna ik haar weer aankeek. Ze had geen idee, geen idee...

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:07 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [OMG O.o Maar ik ga nu weg , voorstelling! x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Florianne De Ruiter
    'Nou eigenlijk helemaal niks, ik wou je gewoon pesten omdat je me geslagen had.' Asshole. 'Maar als je meer wil' ging hij verder en maakte een wenkbrauwwiebel, gevolgd door een lach. Best een sexy lach. 'Nee hoor, maar als Harry de kamer inkomt voor je weet je genoeg.' Echt een eikel. Geen flauw idee waarom ik hier was, maar blijkbaar wilde hij geen sex. Want dan was het al lang gebeurd, leek me of in ieder geval had hij me wel gedwongen. Ik stond op, meer om even uit zijn buurt te zijn en wat meer te kunnen nadenken. Met mijn rug naar hem toe keek ik naar de grijze saaie muur. Ik mocht dit niet meer laten gebeuren, dat ik me liet leiden door mijn angst. Angst voor pijn. Ik ging me verzette. Dan maar geen eten. Ik had nu crackers gehad, daar kon ik nog wel even op leven, vooral als ik nog een pakje weg wist te moffelen in mijn zak. Niet dat ik een erg grote zak had. Eigenlijk had ik niet zoveel aan. Daar baalde ik wel heel erg van nu. Een shortje, een topje met een wijde hals, zodat een schouder er uitstak en m'n korte laarsjes. Niet de ideale outfit in een huis vol jongens, want blijkbaar waren er meer dan Niall en de jongen die ik bij binnenkomst had gezien. Maar daar ging ik niet al te veel aandacht aan schenken.
    Ik werd opgeschrikt door een plotseling gezang. Ik zag dat het Niall is, diep in gedachten verzonken. Het klonk aardig goed. Zeg gerust super mooi. Zachtjes mompelde ik de lyrics mee. Abrupt maakte hij er een einde aan en keek me aan.
    'Wil je wat doen?' Verbaasd keek ik hem aan. Vroeg hij nu wat ik wil doen? Het liefst naar buiten ergens heen gaan, zodat ik kon zorgen dat ik wegkom. Maar ik denk niet dat, dat zal lukken. Hmm, maar wat dan.
    'Mag ik wat vragen stellen?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ OMG LIEKE. DAT HEB JE WEER EENS PRACHTIG GESCHREVEN.
    Voor iedereen; dat was ik niet lol, maar de allerliefste Lieke die met een grandioos plan kwam. ^^]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    [ OMG LIEKE. DAT HEB JE WEER EENS PRACHTIG GESCHREVEN.
    Voor iedereen; dat was ik niet lol, maar de allerliefste Lieke die met een grandioos plan kwam. ^^]


    [Hihihi, thank you. <3 Je moet alleen nog even dat woordje veranderen voor mij. ^^ Ik was daarstraks te lui om terug op je profiel te gaan. :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    NOI schreef:
    (...)

    [Hihihi, thank you. <3 Je moet alleen nog even dat woordje veranderen voor mij. ^^ Ik was daarstraks te lui om terug op je profiel te gaan. :3]


    [Done. C: ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    [Done. C: ]


    [Yay. Braaf. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DreamWishes schreef:


    [Die post van Harry, heb ik geschreven, via Melissa's account, haha.']


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [OMG! Ik snap het al! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:


    [Omdat ik al 3 dagen aan het wcahten ben op ene reactie had NOI -Lieke dus- het idee om een trio te beginnen. :')
    En omdat ik dringend weg moest toen ze dat bedacht heeft, heeft zij even ingebroken in mijn account en zo gereageerd in de naam van Harry. c: ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ja, ik schreef dat voor ik de reactie las, maar toen ik het gelezen had begreep ik het meteen. Whaha! Jullie zijn erg! XD Dit gaat ze niet leuk vinden!]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Nog steeds lig ik op het bed en net als ik rechtop wil gaan zitten hoor ik de deur open gaan en kijk ik verschrikt om en komt er een andere jongen met ook een bos krullen zonder pardon de kamer binnen en ik slik even.. Ik lig hier tevens ook nog steeds naakt en probeer wanhopig mijn lichaam een beetje te bedekken met mijn armen, wat natuurlijk toch geen zin heeft. Hij sluit de deur weer achter zich en loopt dan naar me toe en ik kruip wat naar achter en kijk hem angstig aan, wat is hij van plan?! Hij duwt dan tegen Louis' schouder aan zodat hij zijn ogen weer opent en ik kijk even naar Louis en dan weer terug naar de jongen en bijt op mijn lip, hij zal wel zeker een van Louis' zijn vrienden zijn. Na de woorden woorden van de jongen schud ik even mijn hoofd, walgelijk. Als hij dan ook nog met een vieze grijns uitgebreid mijn lichaam bekijkt wend ik mijn hoofd snel af. Voor ik het weet duwt hij me dan ruw bij Louis op schoot en ik schud even ongelovig mijn hoofd na zijn woorden en slik weer, ik heb geen idee wat ze willen gaan doen, of wat hij van plan is. Hij gaat dan ook op bed zitten en ik voel dan al snel zijn lippen tegen de mijne en schrik even van zijn plotseling actie en zet mijn handen tegen zijn borstkas en probeer hem met al mijn kracht van me af te duwen. Ik had al een vaag vermoeden wat voor kant dit zou opgaan. Ik zie hem me dan weer aankijken en kijk de jongen ook aan. 'Jullie gaan dit niet doen..' mompel ik dan zacht, ongelovig, bijna angstig en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 15:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En toen was het ook stil... XD]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 15:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp