• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Mijn kleine vriend glijd uit haar mond, en ze proest even, en veegt haar mond af, omdat ik zonder aankondiging was klaar gekomen had die arme meid alles door moeten slikken. Ik grinnik zachtjes en kijk haar aan. 'Nou, was dit zo erg?' Met mijn vinger volg ik de contouren van haar gezicht, en glij langzaam over haar lippen heen, richting haar zuigzoen, die er toch maar mooi even staat. Isabella wend haar hoofd af, om vervolgens snel weer terug te kijken, ze bijt op haar lip en kijkt me afwachtend aan. Ik kruip iets dichter naar haar toe, en druk zachtjes mijn lippen tegen die van haar aan, ik duw haar wat naar achter, zodat ze helemaal op het bed ligt, en ga op haar liggen, met mijn ellebogen blijf ik boven haar hangen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    'Nou, was dit zo erg?' hoor ik hem dan zeggen en ik sla even mijn ogen neer en schud dan toch maar mijn hoofd en kijk hem aan. Met zijn vinger volgt hij de contouren van mijn gezicht, over mijn lippen en eindigt bij de zuigzoen die hij in mijn nek had gezet, die er zeker duidelijk zichtbaar zit. Hij kruipt dan iets dichter naar me toe en ik voel weer zijn lippen zacht op de mijne en zoen hem nu maar gewoon meteen gewillig terug. Hij duwt me dan weer achterover zodat ik nu languit op het bed lig en ik kijk hem even aan en laat mijn armen rond zijn nek glijden en bijt dan zacht in zijn onderlip terwijl Louis boven me hangt


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ze schud langzaam met haar hoofd, en kijkt me aan. Wat mij laat glimlachen, gelukkig vond ze het niet zo heel erg. Deze keer zoent ze me gelijk gewillig terug, zonder enige tegenspraak, het lijkt zelfs alsof het even heel fijn vind. Haar armen laat ze rond mijn nek glijden, en zacht bijt ze in mijn onderlip. Ik grijnsde tegen haar lippen aan, hier hield ik wel van, als zelf wat actie ging ondernemen. Des te beter maakte het dat voor haar. Ik open mijn mond, en ga op zoek naar haar tong, vervolgens draaien ze rustig, kuch, om elkaar heen. Met mijn handen vind ik weer een weg naar Isabella's borsten, waar ik zachtte kneepjes in geef.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik voel hem grijnzen tegen mijn lippen, blijkbaar vindt gij het wel leuk als ik zelf ook het initiatief neem. Ik laat dan mijn vingers zijn haar in glijden. Ik open mijn mond en voel al snel zijn tong mijn mond in glijden, opzoek naar mijn tong, waarna ze ruw rondjes rond elkaar heen draaien. Ik voel dan zijn handen ook weer omlaag glijden en dan langzaam kneepjes gevend in mijn borsten en ik kreun even, maar dit wordt gesmoord door onze lippen. Ik laat dan mijn handen uit zijn haar glijden en laat ze gewoon rusten in zijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ze laat haar vingers langzaam in haar glijden. Isabella kreunt zachtjes wanneer ik in haar borsten knijp, uiteindelijk laat ze haar handen weer uit haar glijden, om ze vervolgens terug in mijn nek te leggen. Ik maak me even los van onze kus, en duw met mijn been, zachtjes haar benen uit elkaar. Ik glimlachte lief naar haar. 'Nu moet je -je vooral ontspannen, alles komt goed...' Ik drukte nog een vlinderlicht kusje op haar lippen, waarna ik zachtjes bij haar naar binnen stoot.
    [Ugh, sorry voor korte stukje. ;3 Ik ga slapen...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Na een tijdje maakt hij zich los van onze kus en ik weer dag dit het moment is dat het gaat gebeuren. Hij duwt met mijn been mijn benen wat uit elkaar en plaats zich er daarna tussen. Ik kijk hem aan en ik zie de lieve blik weer in zijn ogen en glimlach even. Ik knik dan na wat hij zegt en ontspan me en adem even goed in en uit. Dit is het moment dat het echt gaat gebeuren, de ontmaagding. Ik kijk hem aan bijt op mijn lip en mijn armen zijn nog steeds rond zijn nek geslagen. Hij drukt dan een vlinderkusje op mijn lippen en voel hem dan zachtjes naar binnen stoten en kreun, alleen nu niet van genot, maar meer omdat het pijn doet, maar ze zeggen altijd dat -dat maar even is en al snel plaats maakt voor genot, wat ik dan ook hoop.

    [Ik ga ook nu slapen, weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ze bijt zacht op haar lip, haar armen voel ik nog steeds om mijn nek heen. Zachtjes kreunt ze, in haar ogen zie ik dat dit van de pijn is, niet van het genot, hopelijk voor haar kwam het sneller. 'Ontspan,' mompel ik zacht, waarna ik steeds een klein beter harder stoot. Ik wil haar natuurlijk niets forceren, maar een beetje pijn kan geen kwaad, dat heeft iedereen bij de eerste keer, alleen moest ik het er dan voor haar niet ergen op maken, wat ik uiteraard wel deed. Zacht drukte ik mijn lippen op die van haar.
    [Goodnight!]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk hoe hij steeds wat harder door stoot en uiteindelijk na een tijdje maakt de pijn gelukkig plaats voor genot en ik kreun weer en kijk Louis aan en nu is de opwinding wel duidelijk te zien in mijn ogen. Het duurde gek genoeg wel een tijdje voordat het genot echt kwam en de pijn weg ging, maarja, het is nu gelukkig goed. Ik laat mijn armen dan uit zijn nek glijden en laat nu mijn vingertoppen langs zijn borstkas glijden en omlaag langs zijn buik, over zijn hele lichaam. Zijn zachte woordjes, zijn lippen die hij zacht op de mijne drukt, gek genoeg helpt het wel allemaal. Het zorgt dat ik me ontspan, er meer van geniet, rustig word en dat ik meer durf te doen. Ik sluit even mijn ogen en kreun dan zacht tegen zijn lippen aan.

    [Ik ga nu echt slapen! ;3]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Na een tijdje merk ik wel dat Isabella er van gaat genieten, wat mij ook een prettiger gevoel geeft om iets harder door te stoten. Wacht... wat? Zei ik nou prettiger? Dat mocht ik absoluut niet denken, gelijk verbande ik de gedachte uit mijn hoofd. Weg, weg, weg. Hopelijk. Ze laat haar armen van mijn nek richting mijn borstkas glijden, omlaag langs mijn buik, over mijn hele lichaam. Een kleine kreun verlaat mijn lippen. Met de minuut merk ik hoe fijner het Isabella het vind, ik stoot nog ietjes hardar, waarna ze haar ogen sluit en zacht tegen mijn lippen aan kreunt. Ik grijns, dit was precies hoe ik het wilde hebben, ze vond het fijn, dat was het betere werk.
    [Ik zou ook moeten slapen nu, lol.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik laat zijn lippen los en kijk hem even aan en mijn ademhaling is inmiddels ook flink versneld, waardoor ik dus ook mijn lippen van de Zijne moest halen. Ik hoor hem dan ook kreunen en grijns even en laat mijn vingertoppen nog steeds strelend langs zijn huid gaan, overal. Ik volg even met mijn blik mijn vingers en kijk hem dan weer met een speelse blik aan en bijt kort op zijn onderlip. Geen idee waar dit allemaal zo plots vandaan kwam. Als hij nog ietsjes harder gaat kreun ik weer en sluit even mijn ogen die ik al snel weer open en opwinding is in mijn ogen te zien. 'Harder Louis, harder.' kreun ik dan zacht na een tijdje en ik heb mijn vingers als verplaats naar zijn rug, zijn schouderbladen en zet dan zacht mijn nagels in zijn huid en kreun wet kort.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Haar handen voel ik over mijn hele lichaam, het lijkt alsof er geen einde aan komt, met een speelse blik kijkt ze me aan, en bijt op mijn onderlip. Een kleine kreun verlaat mijn mond, altijd als een meisje dat deed werd ik opgewonden, dat zag er gewoon zo sexy uit. Ik zoek met mijn ogen, die van haar, als ik die gevonden heb zie ik dat er opwinding te zien is. Ik grijns, dit was precies mijn bedoeling geweest, volgens mij vond ze het helemaal niet zo erg. 'Harder Louis, harder.' Kreunt ze zacht, terwijl haar vingers zich verplatsen naar mijn rug, schouderbladen, en vervolgens drukte ze haar nagels in mijn huid. Ik volg haar bevelen op, en een schreeuw verlaat mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik hoor hem even kort kreunen en grijns weer. Als hij dan de opwinding in mijn ogen ziet, zie ik hem kort grijnzen en bijt weer kort op mijn lip. Hij heeft me precies waar hij me hebben wilt. Mijn nagels heb ik nog steeds in zijn rug staan, gewoon proberend een soort houvast te hebben. Als ik dan kreun dat hij harden moet gaan volgt hij al snel mijn bevelen op en gaat sneller en ik sluit mijn ogen en zet even mijn nagels nog iets harder in zijn vel en kreun en als dan ook een schreeuw Louis mond verlaat open ik mijn ogen weer en kijk hem met een lichte speelse grijns aan, terwijl ik mijn nagels weer wat uit zijn huid haal, ze niet meer hard in zijn huid staan en ik blijf hem aankijken terwijl mijn ademhaling steeds zwaarder en sneller wordt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik merkte dat Isabella er steeds meer van begon te genieten, wat voor mij natuurlijk ook prettiger te werk was, dat is het sowieso wel als een meisje gewoon meewerkte. Ze sluit haar ogen, waarna ik steeds harder in haar stoot en drukt haar nagels nog harder in mij vel, volgens mij had ik daar morgen wat mooie afdrukjes staan. Isabella opent haar ogen weer, en kijkt me opnieuw met een speelse grijns aan. Een kreun verlaat mijn lippen, terwijl ze me blijft aankijken, haar ademhaling word steeds zwaarder en sneller. 'Hm, oh god, ye-es,' kreun ik, waarna ik klaar kom.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk hoe hij steeds sneller en harder gaat en kreunen verlaten mijn mond en mijn ogen sluit ik weer en ik bijt hard op mijn lip om me gewoon een beetje probeer in te houden. Ik hoor Louis ook kreunen weer kreunen en grijns even. 'Hm, oh god, ye-es,' hoor ik hem er dan achteraan kreunen en merk dan hoe hij weer klaarkomt en ik zelf ook. 'Louis.' kreun ik dan zijn naam en open mijn ogen weer en kom langzaam op adem en mijn borstkas gaat nog als een razende op en neer. Ik kijk hem aan en druk kort een kusje op zijn lippen. Eigenlijk was dit nog best wel fijn, een gevoel dat ik nog nooit gevoeld heb.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ook Isabella komt klaar, waarna ze mijn naam had geroepen. Ze opent haar ogen weer, en haar ademhaling is niet te stoppen, ze kijkt me aan en drukte een klein kusje op haar lippen. Ik glimlach naar haar, en laat mezelf langzaam uit haar glijden, voordat ik mezelf naast haar liet vallen. 'Hmm, vond je het erg?' Mompel ik zachtjes, waarna ik mijn ogen sluit. Eigenlijk was ik al best wel moe, de hele inspanning van net, het "ontvoeren" van Isabella. Normaal gesproken zou ik nog uren door kunnen gaan, maar deze keer wist ik niet wat er met me aan de hand was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you