• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xClove schreef:
    Iknow, maar ik weet niet echt hoe ik daar op moet reageren (:


    Schrijf gewoon wat haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ik ga tv kijken. ;3 Reageer straks wel weer. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Juliet Fiore
    Zijn hoogtepunt ,kwam er ook aan en hij kreunde luid,waarna hij nog even door stoote en dan uit mij ging.''Wees eerlijk , genoot je ervan?''vroeg hij me hijgend.Ik knikte lichtjes,terwijl ik weer op adem probeerde te komen.Ik moest toegeven dat dit,de beste keer was dat ik heb gehad


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Okidoki! ;D]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik zie hoe hij geruststellend naar me glimlacht, wat me wat zekerder maakt. Als ik dan zijn broek heb uitgetrokken verlaat een zucht van opluchting zijn mond en ik grijns even. Blijkbaar knelde het daar wat, wat ik ook al dacht. Als ik hem dan weer aankijk zie ik zijn lieve glimlach en glimlach ook weer. Iets is nu anders bij me, alsof ik het niet meer erg vind er zelfs van geniet, wat ook duidelijk zo is. Het tegenstrijdige is gestopt en eerlijk heb ik geen idee hoe het kan, blijkbaar is het Lous toch wel aardig goed gelukt me op mijn gemak te stellen en alles. Als hij dan zegt dat het goed komt glimlach ik even zwakjes en voel dan zijn lippen weer op de mijne. Mijn handen liet ik weer twijfelend omlaag glijden naar zijn boxer, maar stop dan, kijk Louis even aan, maar laat dan toch heel langzaam, twijfelend mijn hand zijn boxer in glijden waar ik voorzichtig zijn erectie streel. Geen idee wat me bezielt, maar het leek wel allemaal automatisch te gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Terwijl we zachtjes kussen, voel ik haar handen richting mijn boxer glijden, ze stopt heel even, kijkt me aan, en laat dan langzaam, twijlfelend haar hand in mijn boxer glijden, waarna ze mijn erectie streelde. Een kreun verliet mijn lippen. Gelukkig deed ze het allemaal uit eigen wil, en hoefde ik haar nergens toe te pushen, dat maakte het natuurlijk al wat aangenamer, zo kon ik er ook meer van genieten, als je iemand moest "verkrachten" was dat vaak minder. Gerust stellend glimlachte ik even naar haar. 'Je doet het goed, echt waar...' Alsof ik heel ervaren was, wat ik eigenlijk ook ben, sprak ik haar toe. Om haar wat te helpen trek ik snel mijn eigen boxer uit, zodat mijn kleine vriend al wat meer vrijheid heeft, misschien, heel misschien zag nu nog verder het licht... Wie weet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ben even tandenpoetsen en alles en dan reageer ik!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Als ik hem hoor kreunen grijns ik even. Het is een soort teken dat ik het volgensmij wel goed doe, dit alles is dan ook wel nieuw voor me. Als hij dan zegt dat ik het goed doe knik ik even lipbijtend, hij zal het wel weten. Ik ga verder, als hij dan zijn boxer zelf uittrekt laat ik even zijn erectie los. Ik kijk hem aan en als hij dan zijn boxer uit heeft kijk ik omlaag en zie nou zijn erectie fier voor uitstaan en bijt even op mijn lip en sluit mijn hand rond zijn stam en beweeg de langzaam heen en weer en kijk dan weer naar Louis en grijns licht. Hoever zou hij willen dat ik ga? Ik bijt weer even op mijn lip en beweeg mijn hand dan wat sneller.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ze stopte er heel even mee waarneer ik mijn boxer uittrok, maar vrijwel direct daarna ging ze gelukkig weer door. Meerdere kreunen verlieten mijn mond, en ik keek Isabella veelbetekend aan. Langzaam gaat ze met haar hand iets op en neer, ze kijkt me aan en grijnst licht. Ik ga iets rechter zitten, pak haar hoofd met beide handen vast en duw die richting mijn erectie. 'Pijp me,' mompel ik schor. Ik was en bleef natuurlijk haar ontvoerder, ik kon haar niet eeuwig dingen met haar hand lieten doen. Nu wilde ik gaan genieten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik hoor hem kreunen en zie hem me dan veelbetekenend aankijken en slik dan, hij zou toch niet willen.. Maar voordat ik het wist ging hij rechter zitten en pakte met zijn handen mijn hoofd vast en duwde die richting zijn erectie die zich nu vlak voor mijn neus bevindt en ik slik even. Net wat ik dacht en wat ik absoluut niet wil doen, maar ik had toch geen keus Ik hoor hem de woorden dan ook schor zeggen. Ik kijk dan even omhoog naar Louis en dan weer naar zijn erectie en slik weer kort. Ik laat mijn tong langs zijn eikel glijden en draai er langzaam rondjes omheen en nog meer, maar neem hem dan toch min mijn mond en begin hem te pijpen. Ik walgde van wat ik nu aan het doen was, maar ik moet wel, dus negeer het gevoel maar .

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 23:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Isabella kijkt me even aan, waarna ik even knik, vervolgens richt ze haar blik weer op mijn erectie, en slikt ze kort. Ze laat haar tong langs mijn eikel glijden, draait er langzaam rondjes om heen en neemt me vervolgens helemaal in haar mond. 'Hmm,' kreunde ik schor. Dit was nog een geweldig. Ik bracht mijn handen naar haar haren, en spoorde haar aan om haar tempo nog wat op te voeren. Ik merkte aan haar dat ze dit dan weer wat minder leuk vond om te doen, de rest had ze allemaal niet zo erg gevonden, logisch, dit was natuurlijk weer een ergere stap, en ze had volgens mij nog nooit in haar leven een naakte man gezien, en ze was nog zo'n knap meisje...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik hoor en kreunen en kijk even op naar hem terwijl ik gewoon doorga waar ik mee bezig ben.
    Maar blijkbaar gaat het niet snel genoeg voor hem en hij pakt mijn haar vast en zorgt ervoor dat ik mijn tempo verhoog. Ik ga dan ook automatisch sneller door zijn handen in mijn haar en kijk weer op, gelukkig is er nog iemand die dit fijn vindt. Ik kijk dan weer gewoon voor me en sluit mijn ogen even en probeer te denken dat ik dit niet aan het doen ben, het blijft walgelijk, gewoon het idee dat ik dit doe, maar het werd gelukkig al minder erg hoe langer is het doe, dus gewoon maar even doorzetten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Isabella kijkt me heel even aan, wat me nog meer opgewonder maakt dan ik al ben. Gelukkig volgt ze mijn bevelen op en beweegt ze al snel veel sneller dan dat ze daarvoor deed. 'O-oh god, fu-uck yes,' ik duw nog een klein beetje tegen haar hoofd aan, gewoon zodat het voor haar ook allemaal wat sneller zou gaan, des te eerder ik klaar zou komen, des te eerder zij klaar was met mij te pijpen. Kwestie van begrijpen. Helaas zou daarna de echte grote stap komen, als ze dit al walgelijk vond, wist ik niet wat ze er zometeen van zou vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik hoor hem en canailles uitkramen. Blijkbaar genoot hij hier in volle teugen van. Hij duwde mijn hoofd nog een klein beetje en automatisch ging ik sneller. Hoe sneller ik ga des te eerder ben ik hiermee klaar. Dan begin ik ook met een van mijn handen zacht de binnenkant van zijn bovenbeen te strelen en met de anderen zijn ballen. Gewoon om hier zo snel mogelijk van af te zijn. Het pijpen ging nu ook al in een hoog, stevig tempo, dus het zal denk ik niet meer lang duren. Weer kijk ik dan op en kijk hem aan terwijl ik met alles doorga.

    [beetje kort, maarja...]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 23:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Het heeft gewerkt. Heel even grijns ik, maar dit hou ik niet lang vol, als ik haar hand aan de binnenkant van mijn bovenbeen voel strelen, en haar andere hand omsluit zich om mijn ballen. Het leek wel alsof ze met de seconde sneller ging. Een klein 'hm' geluidje verliet mijn mond, voordat ik, zonder aankondiging, pech voor haar, in haar mond klaar kwam. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond. 'Je hebt het goed gedaan,' mompel ik zachtjes, alleen om haar nog steeds op haar gemak te stellen.
    [Oh, die van mij ook, haha.]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 23:34 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik zie hem grijnzen en een "Hmm" geluidje verlaat zijn mond en ik ga nog iets sneller en blijf hem aankijken. Maar dan komt hij zonder pardon in mijn mond klaar en ik ben wel gedwongen het door te slikken en laat dan zijn lid uit mijn mond glijden en proest even en veeg dan mijn mond af. Raar smaakje. Ik hoor hem dan opgelucht zuchten en ik kijk hem weer aan en ben inmiddels ook weer recht gaan zitten. Ik hoor hem dan zacht mompelen en knik dan even en wend dan mijn blik even van hem af en zucht. Geen idee wat ik precies moet denken nadat ik dit heb gedaan. Ik kijk dan weer even maar Louis en bijt op mijn lip. Nu gaat waarschijnlijk het echte werk gebeuren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp