• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    voorlopig nog maar eens ondmaagd worden ;)

    Heb je wel eens gespijbeld?


    Dont say why me, say try me

    Neej

    Heb je wel eens een laptop kapot laten vallen?

    Nope, wel bijna.

    Ben je wel eens doorgelekt in een witte broek?

    Nee maar wel in een ande kleur en in een witte jurk xD

    heb jij wel eens gaatjes gehad?


    Dont say why me, say try me

    nope

    Heb je wel eens gedroomd dat je bekend bent?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    tuurrlijk

    ben jij wel eens op school gevallen (middelbare school)


    Dont say why me, say try me

    Ouch ja, midden op de trap. Ik glee naar beneden en knalde op mijn hoofd, als gevolg de halve school staat om je heen doordat ik niet kwam opstaan zelfstandig ._.

    Heb je wel eens tijdens gym, je lopen uitsloven voor je crush?

    Uhmm ja :$

    Heb je wel eens iemand gegroet of zelfs omhelsd die je voor bekende aanzag maar die het niet was?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    O god, helaas wel ja. Bijzonder pijnlijk.

    Heb je wel is je shirt verkeerd om aan gehad terwijl je het niet door had?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Kan ik me niet herinneren, dus ik denk het niet.

    Heb je wel eens een droom gehad, die zo echt was, dat je later twijfelde of het echt gebeurd is of een droom was?

    Heel vaak al ja.
    Heb je je leerkracht wel eens 'mama' of 'papa' genoemd?


    26 - 02 - '16

    Haha ja, volgens mij in de eerste klas nog.

    Heb je wel eens met een leraar/lerares geflirt?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Nee, dat kan niet echt bij mijn leraren van 65+ haha

    Heb je wel eens een awkward gesprek met je crush (kan ook een cursh van 6 jaar geleden zijn ofzo)?


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Ja :P Natuurlijk haha

    Ben je wel eens in New-York geweest?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nope, maar wil ik zo graag heen! <3_<3

    Heb je wel eens een heeeeeleee gênante blunder gehad? (zo erg dat de persoon die je bij je was er nog steeds over praat)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)