• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    Nee, gelukkig niet !

    Heb je wel eens in een zwembad geplast?
    eerlijk zijn!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:32 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Denk het wel xD
    (sowieso wel eens toen ik klein was haha! ) teveel details..

    Ben je wel eens iets te actief gaan gymen dat je niet meer uit je woorden kwam toen je iets wilde vertellen ? xD


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Nope.
    Ben je wel eens in slaap gevallen tijdens het versturen van een sms (of whatsapp, met de tijd meegaand ?(krul))


    Bad decisions make good stories.

    Jah, heel grappig maar ik heb er al een tijdje last van dat ik spontaan in slaap val. En dan écht tijdens álles. School zit er dus niet in... (Ik ben ziek en daar hoord dat slaapgedoe bij...)

    Euh, heb je wel eens met voetbal in het verkeerde goal gescoord?


    Reality's overrated.

    Ja zovaak c:

    Heb jij wel eens een sop gevecht gehad met iemand tijdens het afwassen?


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Natuurlijk...fuck yes schuim.

    Ben jij ooit iemands naam vergeten terwijl je in gesprek was met die persoon?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    ja, met een nieuwe stagair op mijn werk

    Heb je wel eens expres bier over iemand heen gegooit?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 23:45 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Nope.
    Heb je al een gespijbeld?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    yep :X

    Ben je wel eens onderuit gegaan op een plek dat iedereen je kon zien?


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ja, van de trap op school. Twee keer achter elkaar.:')
    Heb jij al eens een bal tegen iemands hoofd geschopt bij gym?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja. Dat was best pijnlijk voor diegene.
    Heb je ooit al eens zo hard gelachen terwijl je iets dronk, dat het er langs je neusgaten uitspoot. (Hilarisch om te zien, btw.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ja, dat was echt faal... c;

    Heb je wel eens iets gedaan, wat je eigenlijk al hebt gedaan, maar het niet door hebt. (Sorry, rare zin slecht taalgebruik XD)


    Reality's overrated.

    *Verschoont bed, stofzuigt bovenverdieping, verschoont bed weer* Wait a second...

    Heb je wel eens op een plek waar je dagelijks langskomt rondgekeken om plotseling de schoonheid van die plek te ontdekken?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Jupp : )
    Dat is leuk ;]

    Ben je al eens naar je kamer gelopen en vergeten wat je nodig had? (dat had ik sort of met deze vraag xd)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Jah, minstens iedere dag wel regelmatig.

    Heb je ooit wel eens gehad dat je een toets maakte voor bijv. Frans of Duits, maar het verwarde met een andere taal.


    Reality's overrated.