• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Eli :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    "Euhm, ja sorry. Ik ben trouwens Nickolas, en dat is mijn soul Polar." Jayden knikte, al had hij geen idee wat een soul was. Jayden stak zijn hand uit naar Nickolas,"Ik ben Jayden Parker. Noem me maar Jay." De nieuwsgierigheid van Jayden nam de overhand en hij beet even op zijn lip voordat hij zijn vraag stelde,"Mag ik vragen wat een soul is?"


    kindness is never a burden.

    Eli Stefan Dark.

    Beide meisjes keken me eerst geschrokken aan. Ik moest toegeven dat ik er zelf erg angstaanjagend uitzie, maar ik zou de meisjes verzekeren dat ik niet gevaarlijk voor ze was. Rosalie leek niet erg bang voor me te zijn, aangezien zelf ook zo'n gezicht kon krijgen als meermin. Lily daarentegen leek wel bang van me te zijn. Langzaam veranderde ik weer terug naar mijn mensengezicht, nadat ze paniekerig aan me had gevraagd of ik wilde stoppen. Ook Rosalie had er al wat aan gedaan me terug te laten veranderen. Daarna vuurde ze allemaal vragen op me af. Ze leek nogal erg enthousiast te zijn over mijn vampier zijnde. 'Ben je de enige die dierenbloed drinkt?' wilde ze weten. Ik knikte. 'Ja, mijn moeder heeft het me verplicht. Ze wilde niet dat ik in zo'n wilde oncontroleerbare vampier zou veranderen, zoals veel van de zonen van mijn vader's vrienden.' Ik knikte haar vriendelijk toe en glimlachte daarna naar Lily, om haar gerust te stellen. 'Stel nou dat ik bloed, zou je je dan moeilijk onder controle kunnen houden?' Ik likte langs mijn lip en veegde langs mijn kin om het bloed weg te halen, waarna ik haar vraag beantwoordde. 'Dat ligt eraan waar je bloed en of ik de geur van je bloed lekker vind. Niet iedereen ruikt of smaakt lekker. Je bent trouwens wel erg nieuwsgierig,' lachtte ik. 'Niet dat ik het erg vind, tenzij je het tegen me gaat gebruiken.' De scheve grijns verscheen weer op mijn gezicht.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Coockies schreef:
    [Eli :Y) ]


    [ I know hihi. I love him (: :Y) ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nickolas Anderson
    Hij knikte en stak zijn hand uit."Ik ben Jayden Parker. Noem me maar Jay." stelde hij zich dan voor.Ik schudde zijn hand."Aangenaam,als je wil mag je me ook Nick noemen."zei ik dan nog,waanra ik zijn hand los laatte."Mag ik vragen wat een soul is?" vroeg hij dan en ik kijk even naar Polar."Wel,een soul is een dier dat met je ziel verbonden is.Zo hheft hij meestal hetzelfde gevoel als ik heb enzo."legde ik dan kort uit.Ik was nu ook best nieuwsgierig naar zijn gave."En ,wat is jou gave?"vroeg ik dan en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit|| Kamer

    Met een lachje kijk ik hem aan en word lichtjes rood waardoor ik wegkijk. 'Nee ik gebruik het niet tegen je. De zeemeermin ik misschien wel...' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Nee, grapje. Ik gebruik het niet tegen je, bovendien ben ik een nitsnut op het land, dus kan je me doden waar je wilt en wanneer je wil.' Ik glimlach even en ga op mijn bed zitten. Ik kijk naar Eli en dan naar Lily. 'Ik geloof niet dat jij het erg vindt om aandacht te krijgen,' glimlach ik. Ik kijk hem aan en ga zo liggen dat ik hem over de rand van mijn bed aan kan kijken. Ik ga op de kop hangen, zodat ik ze alle twee op de kop zie. Ik grijns even, maar als het bloed me toch te veel wordt draai ik me weer recht. Ik stap van mijn bed en kijk uit mijn raam die hoog boven de grond zit. 'Kan je hier uit springen zonder dood te gaan?' Ik kijk hem aan en kom opeens op een geweldig idee. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik open mijn raam en hang met mijn hoofd naar buiten. 'Ik ga op je rug als je naar buiten springt,' grijns ik en kijk hem aan. Ik draai me om naar hem en kijk hem aan. 'Of wil je dat niet.' Ik bijt op mijn lip en ga met een hand door mijn haar. Ik ga in het raam zitten, maar zorg wel dat ik niet val. Ik kijk naar de lucht die een beetje grijs is en het dus elk moment kan regenen. Misschien moest ik vandaag dan maar binnen blijven. Ik zucht even. Dat was het onhandige, ik kon niet naar butien als het regende. Ik kijk naar Lily en Eli en glimlach even. Ik sta weer op en blijf voor Eli staan. 'Idee of niet?' Ik kijk hem vragend en licht grijnzend aan. Mijn bruine ogen kijken de zijne doordringend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Nickolas zei dat Jayden hem ook Nick mocht noemen en daar glimlachte Jayden om. "Wel ,een soul is een dier dat met je ziel verbonden is. Zo heeft hij meestal hetzelfde gevoel als ik heb enzo." zei Nickolas kort en vroeg toen,"En, wat is jou gave?" Meteen na die vraag betrok Jaydens gezicht. "Ik heb geen gave," zei hij,"ik heb een vloek." En dat was niet gelogen. Zijn gehele familie is vervloekt. Zijn moeder was een mens maar zijn vader een weerwolf en ook Jaydens kinderen zullen later elke volle maan in een wolf veranderen. Dat wilde hij hen niet aandoen, dus had hij besloten nooit kinderen te krijgen. De hele wolvenhistorie dateerde al uit de Middeleeuwen, waar een heks verliefd werd op een jonge prins maar die had geen oog voor haar en gebruikte haar alleen waarna hij er vandoor ging met een knappe en rijke prinses. De heks vervloekte de prins en zo ook zijn hele bloedlijn waaronder Jayden.


    kindness is never a burden.

    [I'm back. Waiting for Eli reply, which he might have done by now, while I'm writing. (nerd)]
    [Of niet. (nerd)]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 20:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    De gang leidde naar een nieuw compartiment kamers en het oude gedeelte veranderde in het gerenoveerde stuk. Daglicht stroomde door de ramen naar binnen en hoge plafonds hielden led-lampen op hun plaats. ‘Open de deuren.’ Prevel ik met een grijns, terwijl ik toezie hoe de deuren waar ik voorbij ga openspringen alsof ze zojuist uit hun scharnieren zijn geknald. Geschrokken gezichten en angstige kreetjes zorgen voor een zachte lach over mijn lippen.
    Hades heeft me nooit anders gemaakt dan wie ik wilde zijn: ik heb mijn moeder nooit gekend en mijn vader was zachtsgezegd een zak die niet van vrouwen af kon blijven. Ik hield van de macht, van mijn naam en van wat ik met mensen kon doen.
    Mijn vingers glipten zachtjes door mijn lokken voor ik mijn ogen opnieuw op de kamers richtte. Ik voelde me verveeld, en waar was het plezier als je het naar je toe kon roepen? Ik glimlachte mijn scheve glimlach en stopte mijn handen in de zakken van mijn jack.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nickolas Anderson
    Zijn gezicht vertrok wat.Had ik iets verkeerd gezecht ?"Ik heb geen gave," zei hij,"ik heb een vloek." Ik keek hem vragend aan.Dit maakte mij nog nieuwsgieriger.Ik wilst wel wat een vloek was enzo,maar welke hij had."Sorry,dat je niet graag hebt dat ik dit vraag,maar wat voor een vloek heb je precies?"vroeg ik hem dan.Als hij niet wilde antwoorden hoefde hij niet voor mij. Dan ging ik het zelf wel ondervinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Conrad Grey
    'En hoe heet je vriend?' Ik zwijg even en bedenk even hoe ik het goed kan uitleggen. 'Hij is mijn vriend niet, en dat zal hij ook nooit worden. Ik maak geen vrienden namelijk.' Ik kijk even peilend naar alex aan de andere kant. 'Niet persoonlijk bedoeld.' Ik neem weer een trek van mijn sigaret en kijk zwijgend voor me uit. Ik hoef geen vrienden, in mijn eentje is alles veel gemakkelijker en worden er geen emotie's bij betrokken.


    On wednesdays we wear black

    [Ik wacht nog op Scarlett ^^]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    [ELI :) *Sorry ongeduldig* ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark.

    Grijnzend keek ik Rosalie aan zodra ze haar plan voorgesteld had. Natuurlijk kon ik hier gewoon naar beneden springen, zelf ook nog terug naar boven. 'Ik vind het best, antwoordde ik luchtig, waarna ik mijn zwarte leren jack uitdeed en die over mijn rugzak gooide, die naast me op de grond stond. Mijn gespierde armen staken onder mijn witte shirt met korte mouwen uit en ik haalde mijn hand even door mijn haar, voordat ik naast haar ging staan bij het raam. 'Klim er maar op.' Ik draaide mijn rug naar haar toe zodat ze op mijn rug kon klimmen en keek even naar Lily. 'Wil jij ook nog een rondje op de Eli attractie?' Ik grijnsde naar haar en wachtte tot Rosalie zo goed als op mijn rug zat. 'Oké, daar komt 'ie dan hè.' Ik opende het raam, zette die wijd open en klom op de vensterbank. Het was zo'n 20 meter naar beneden, een afstand die ik makkelijk haalde. 'Houd je goed vast,' zei ik nog tegen Rosalie, waarna ik me afzette van de vensterbank en door de lucht vloog.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Wil jij ook nog een rondje op de Eli attractie?' Eli grijnsde naar mij, maar ik schudde zachtjes mijn hoofd. De vampier gaf me nog steeds geen goed gevoel. Nog voor ik met mijn ogen kon knipperen vloog hij al uit het raam en landde netjes op het gras, met Rosalie op zijn rug. Ik snelde naar het raam en keek ze haastig aan.
    'Pas op Rosalie, voor de regen!' riep ik, toen ik bedenkelijk naar de lucht keek.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt