• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Maysilee Ruby outfit
    Hij boog zich naar voren naar tot mijn geluk mijn oor. 'Natuurlijk wil ik dat, maar wat krijg ik ervoor terug?' Zegt hij dan. Ik kijk hem aan. Er ook nog wat voor vragen, maar voor ik kon antwoorden duwde hij me naar de school en keek hij naar zijn vriend, 'Kom je?' Vraagt hij dan waardoor ik ook achterom kijk en naar de onbekende jongen glimlach. “dus uhm. jij bent nieuw?“ Vraagt hij zodra hij naast De jongen die me de rondleiding geeft loopt. 'Ja. Ik ben Jade. De vorige school was te saai voor me. En wie zijn jullie?' Vraag ik aan de twee jongens naast me.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 15:00 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Soraya Yune Bryce||Kleding
    Verdomme, ik ben te laat, veel te laat! Haastig spring ik uit de taxi en pak de kleine rugzak naast me. Ik ren meteen het oude kasteel binnen. Het is fijn hier te zijn, maar het is echt heel dom van me dat ik zo laat ben. Hoe had dit kunnen gebeuren? Vorig jaar was ik ook te laat! Ik moet beter leren plannen!
    Ik ren de trap op terwijl ik verschillende treden over sla en zo 3 keer zo snel boven ben. Ik loop mijn kamer in en leg mijn rugzak op een stoel. Terwijl ik rond dwaal door mijn kamer valt mijn blik op een spiegel, door het glas heen zie ik mezelf in een kort zwart jurkje. Ik voel mezelf rood weg trekken. Ik wist dat ik het niet aan had moeten trekken, het zit te strak rond mijn lichaam, had ik nou maar weer mijn grote ruime broek en mijn warme trui aangetrokken. Paniekerig begin ik in mijn rugzak te graaien opzoek naar de trui en broek. Helaas kom ik al snel tot de conclusie dat die nog thuis liggen. Verdomme. Paniekerig plof ik neer op mijn bed en sla ik mijn handen voor mijn gezicht, ik was toch al te laat, ik had gewoon rustig aan moeten doen! Kijk, dit heb ik nou altijd!
    Ik adem nog even hysterisch in en uit en dan doe ik mijn ogen dicht en kom ik tot rust. Vorig jaar heb ik wel grote voorderingen behaald met mijn karakter, ik ben nu veel minder onzeker. Tenminste dat denk ik...


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit|| Kamer

    Ik kijk op als Lily ook nog binnen komt en kijk haar aan. 'Ja het gaan prima.' Ik probeer me te verplaatsen, maar het is werkelijkwaar onmogelijk. Ten eerste is mijn kamer daar iets te vol voor en ten tweede... Tja, een vissenstaart is alleen handig in het water. 'Oké moeten jullie luisteren. Als jullie hier blijven tot ik mijn benen weer terug heb, moeten jullie beloven dat jullie geen water over me heen gooien. Hoe erg ik ook om water smeek, hoe erg ik jullie ook bedreig, geef me geen water.' Ik kijk ze beidde aan en zucht. Terug veranderen naar de mens was geen pretje. Ik zou helemaal snakken naar water, voor andere zou het eruit zien alsof ik het nodig had, als ik ze ging smeken zouden ze me zo water geven, maar uiteindelijk moest ik ooit weer mens worden. Daarom veranderde ik altijd liever alleen terug, niemand kon me water geven. Nu zou ik gaan smeken en gillen, want het voelt hetzelfde alsof je hele erge dorst heb, je keel staat in brand, maar je krijgt geen water. Alleen ga ik er niet dood aan, ik word gewoon menselijk. Ik moet gewoon even doorbijten. Ik herinner me de eerste keer nog dat ik terug veranderde. Het was afschuwelijk geweest, maar het gaat nu steeds beter. Ik voel al dat ik dorst begin te krijgen en wend mijn blik van de twee af. Mijn ogen die normaal bruin zijn, zijn blauw geworden en mijn benen zijn ingewisseld voor een oranje staart. Ik kijk even naar mijn staart en zucht. Mijn keel begon al een beetje te branden en ik voelde al de actie om smeekbedes op te roepen komen. Ik bal mijn handen tot vuisten en blijf plat op de grond liggen. Niet dat ik veel meer kan, maar toch. Ik sluit mijn ogen. Als je erover nadacht was het best ongemakkelijk om hier half naakt met een jongen in de kamer te liggen, maar ik was er aan gewend. Elke zeemeermin was zo. Ik klem mijn tanden op elkaar en kijk de twee aan.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kayleigh Beale

    'Je hebt wel een mooie naam Kayleigh net als je haar. Ik vind het orgineel inplaats van al die normale mensen met blond bruin en zwart haar.' zei Aiden en ik kon horen dat Aiden het meende. Je hoort na een tijdje wel het verschil tussen gemeend en fake. Mijn glimlach werd iets groter waardoor mijn tanden tevoorschijn kwamen. "Ik probeer net anders te zijn dan de meeste mensen hier. Je moet een eigen identiteit hebt en je wordt trouwens nooit gelukkig als je je blijft zorgen maken om wat mensen van je denken," zei ik. Misschien dat ik een echte vriend ga hebben dit schooljaar. Ik heb nu al zin in het schooljaar.


    Take me to wonderland

    Aiden Samuel Dream
    Haar glimlach werd meteen groter. Waardoor ik terug glimlachte. Aan haar ogen te zien had ze dat al een tijdje niet meer gehoord. "Ik probeer net anders te zijn dan de meeste mensen hier. Je moet een eigen identiteit hebt en je wordt trouwens nooit gelukkig als je je blijft zorgen maken om wat mensen van je denken," Zegt ze dan. Ik vul haar bij. 'Tenzei het positief is. Jij werd ook blij toen ik zei dat ik je haar mooi vind wat ook echt geen leugen is. Heb je trouwens een beetje zin in school?' Vraag ik haar terwijl ik naar de school kijk. 'En zou je me misschien kunnen vertellen waar alles is aangezien ik nieuw ben.' Zeg ik met nog steeds een glimlach rond Mijb lippen. Ik lachte wel veel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kayleigh beale

    'Tenzij het positief is. Jij werd ook blij toen ik zei dat ik je haar mooi vind wat ook echt geen leugen is. Heb je trouwens een beetje zin in school?' zei Aiden. "Dat is natuurlijk ook waar," knikte ik instemmend. "Ja, en opeens heb ik nog meer zin gekregen dan deze ochtend," lachte ik.
    'En zou je me misschien kunnen vertellen waar alles is aangezien ik nieuw ben.' Vroeg hij uiteindelijk. "Hoefde je niet eens te vragen, ik help je sowieso wel," glimlachte ik naar hem. Hij lachte ook. Ik weet niet of het raar is, maar als ik andere mensen zie lachen, dan wordt mijn lach automatisch ook groter. 3Heb jij trouwens nog geen spijt dat je naar deze school bent gekomen? Ik weet dat je nog maar aan de poort staat, maar je kan veel zien vanaf een poort,"

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:17 ]


    Take me to wonderland

    Lily Sharp - Helderziende.

    Ik zag hoe Rosalie haar best deed om zich in te houden, maar de pijn in haar ogen deed mij ook pijn en ik wendde mijn blik af. We mochten haar geen water geven of iets dergelijks. Toen herinnerde ik me plots een pijnafleidende methode, maar ik durfde niet zo goed.
    'Dus, jij heet Eli?' zei ik op een gegeven momenten tegen Eli, die ook een beetje ongemakkelijk in de kamer stond.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Conrad Grey
    “dus uhm. jij bent nieuw?“
    Ik rol met mijn ogen, jeetje dat kan hij toch zelf ook wel bedenken? Waarom vraagt ze anders een rondleiding? 'Ja. Ik ben Jade. De vorige school was te saai voor me. En wie zijn jullie?' Ik pak een sigaret uit mijn pakje en steek die weer aan waarna ik de rook diep inhaleer en weer uitblaas. 'Conrad, Conrad Grey'

    (Conrad heeft een serieuze sigaretten verslaving :o)


    On wednesdays we wear black

    Aiden Samuel Dream
    'Oke bedankt.' Zeg ik als ze zegt dat ze me in ieder geval al een rondleiding ging geven. 'Ten opzichte ziet hè er uit als een betere school dan waar ik eerst op zat. Het is een stuk groter dus ik gok ook meteen gezelliger. Plus ik zat eerst op een mensen school en kreeg bijles hoe ik mijn krachten moet gebruiken.' Zeg ik terwijl ik een beetje met haar richting de school te lopen. 'Wat kan jij eigenlijk? Ik kan metaal en Electriciteit besturen.' Zeg ik als ik een klein vonkje tussen mijn vingers laat lopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason Lee
    Langzaam loop ik het kasteel binnen. Ik heb geen zin om te gaan en ook al ben ik te laat, haast ik me niet. De leraren kunnen me toch niks maken. Wat zouden ze kunnen doen? Er rennen nog snel wat mensen voorbij als ik over de drempel stap. Die willen niet te laat komen. Nou ja, dan niet. Ik moet nog naar mijn kamer toe en daarna naar de lessen. Eigenlijk ben ik niet van plan te gaan maar misschien moet ik wel. Dan leer ik ook nog wat andere mensen kennen.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    'Tuurlijk!' antwoordde Jamey enthousiast, terwijl hij nog steeds keek naar het feeënstof dat naar de vloer dwarrelde. Ik lachte weer. 'Ik heb nog wel een buisje waar je het in kan stoppen, net als deze.' Ik liet hem het buisje zien wat ik om mijn nek had hangen. Hier zat ook mijn eigen feeënstof in, zodat ik ook in mijn mensengedaante kon toveren. 'Ik kan je geen souvenir geven, tenzij je wilt dat ik een autobiografie over je ga schrijven, maar dat betwijfel ik,' hoorde ik hem zeggen, waarna hij breed naar me grijnsde en op zijn bed ging zitten. Ik lachte hem vrolijk toe. 'Nou, liever niet. Maar ik zou het al een goede souvenir vinden als je zou beloven dat je geen van die trucjes bij mij uit haalt,' zei ik hem, terwijl ik naar mijn trolley liep en uit een voorvakje een leeg buisje zoals ik om mijn nek had hangen haalde. Door middel van mijn magie toverde ik de stof van de grond het buisje in, waarna ik er een kurk in duwde. Het zilver met roze glitterstof blonk vanuit het buisje die bijna vol zat, en ik ging naast Jamey op zijn bed zitten, waarna ik hem het buisje overhandigde. 'Alsjeblieft,' ze ik. 'Dan is je kamer ook meteen weer schoon.

    Eli Stefan Dark - Halfvampier.

    Een beetje verbaast keek ik naar Rosalie, die nu in haar zeemeerminnen vorm op de grond lag. Haar normaal donkere ogen waren nu blauw geworden en haar benen waren verruild naar een grote oranje vin. Als ze op zou kunnen staan, wedde ik dat ze misschien wel twee meter lang zou zijn. Met een mond vol tanden keek ik toe, maar gooide de spullen toch op de hoop toen ze erom vroeg. Gelukkig kwam het meisje wat eerder al naar ons toe kwam en dan ook de buurvrouw van Rosalie was, binnen. Ook zij keek even verbaast. Rosalie legde aan ons uit dat zolang we hier moesten blijven, we haar geen water moesten geven, hoe hard ze ook gilde, smeekte of schelde. Oké, dat kon ik wel. Ik leunde wat tegen de muur aan en sloeg mijn armen over elkaar, terwijl ik het meisje op de grond even scande met mijn ogen. Haar haar had haar blote bovenlichaam enigszins bedekt, maar ik kon het niet laten toch even naar haar borsten te kijken. Hé, ik ben ook maar een man! Zo snel mogelijk haalde ik mijn ogen weer van haar bovenlichaam af en keek van haar gezicht naar het meisje wat naast me was komen staan. Ik merkte dat het niet makkelijk was voor Rosalie om terug te veranderen naar een mens, maar toch ging ik haar geen water geven. Dat had ik immers beloofd. Naast me hoorde ik hem meisje tegen me praten. 'Dus jij heet Eli?' vroeg ze, waarna ze me aankeek. 'Dat klopt, de enige echte,' antwoordde ik met een scheve glimlach op mijn gezicht, waarvan ik wist dat vele meisjes die enorm aantrekkelijk vonden. 'En jij bent?'

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:15 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Maysilee Ruby
    De fluisteraar, laat ik hem zo noemen begon te praten. ''Conrad, Conrad Grey' Stelde hij zich voor terwijl hij een sigaret opstak. Ik rookte ook dus aangezien ze alle twee rookte manifiseerde ik doormidden van een geel wolkje ook een sigaret. Ik maakte een vuurtje en stak mijn sigaret aan aangezien niemand er toch last van had. Ik knikte omdat hij zijn naam had gezegt en aangezien we al bij de administratie waren dacht ik kreeg ik ook meteen mijn rooster en kamer nummer, maar de tweede wist ik al. Ik blaas de rook uit. 'En hoe heet je vriend?' Vraag ik terwijl ik nog een haal neem en naar de jongen naast Conrad kijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit|| Kamer

    Ik kijk naar de twee en probeer me te focussen op hun stemmen vanplaats op de dorst. Ik voel dat mijn tanden veranderen en ik houd mijn mond dan ook stevig gesloten. Toch komt er een klein piep geluidje uit mijn mond. Ik ontbloot mijn tanden even en grom. Ik had zo'n pesthekel aan dit. Ik zucht diep en kijk wer naar de twee. 'Eli haal die grijns van je gezicht van je af, daar trapt niemand in,' zei ik tegen hem en kijk hem aan. Mijn stem klonk schor en ik bijt hard mijn kaken op elkaar. Ik glimlach even naar hem. Ik had gelogen, die grijns, daar kon je wel degelijk voor vallen, maar op zich was je dan best dom. Ik kijk voor me uit en zet mijn elleboog stevig neer op de grond en leun met mijn hoofd op mijn handen. De pijn en dorst word steeds erger en ik mompel vaag het woordje water, maar ik wilde het niet zeggen. Ik wilde niet smeken, ik moest sterker zijn dan dat. Ik focus me weer op Eli en Lily en probeer het andere allemaal te negeren. Mijn tanden waren nog steeds niet verandert en zagen er nog steeds als hoektanden dus uit. Ik weet dat ik er dan angstaanjagend uitzie, dus kijk ik de andere kant op. Dat vond ik de lelijke zeemeerminnen kant. Dat angstaanjagende gezicht, maar het was om de vijanden op afstand te houden. Mijn hoofd begint te bonzen en een waas trekt voor mijn ogen. Ik voel hoe de droogte zijn ergste punt bereikt. Ik knijp mijn ogen dicht en laat een klein kreuntje horen, maar meer niet. Dit voelde best ongemakkelijk met hun erbij, maar ja. Ik voel hoe ik mijn benen weer terug heb en mijn kleren weer aan. Dat gelukkig wel. Ik kijk om naar mijn benen en glimlach even. Voordat ik opsta wacht ik even, want toch heb ik een paar minuten niet gestaan en dan zou ik gelijk omvallen. Ik sta langzaam op en ga met een hand door mijn haren. Ik glimlach ongemakkelijk naar de twee en sla mijn ogen neer. Ik kijk neer op mijn benen en zet voorzichtig een stap. Het gaat goed dus kijk ik de twee weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - Helderziende.

    Nog steeds hoorde ik hoe Rosalie bezig was met het terug veranderen. 'Dat klopt, de enige echte,' beantwoordde Eli mijn vraag. 'En jij bent?' Het lachje op zijn gezicht verraadde iets, maar ik wist niet precies wat. 'Lily. Lily Sharp.' Ik strekte mijn hand om handen te schudden en hij beantwoordde die. 'Wat ben je precies? Ik zie allemaal bloed.' Net op het moment dat ik dat gezegd had, realiseerde ik me dat het best verkeerd klonk, maar woorden kon je nu eenmaal niet terug nemen. Gelukkig werd ik gered door Rosalie die langzaam overeind krabbelde.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:47 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ben even uurtje weg, kom daarna weer terug x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne