• Ik lag echt dubbel toen ik het hoorde. En whahaha ! Mrx ! Hoe bedenk je het ?! Ik zei zo tegen m'n vriendin: Best wel grappig als je er over nadenkt. Mr x. Whahaha net zo'n misdaad film waar ze moeten onderzoeken wie de dader is xd

    Duss.. Wat denken jullie hierover ? Of weten jullie niet wat die larrystorm inhoud?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Ik heb geen idee. Ik leef al maanden onder een steen en het bevalt me prima eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Waar gaat dit over?


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ik hou er niet van als er #woord in de zin staat :c

    OT: Wiewatwaarhoe?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik snap het niet.(cat)


    Take me to wonderland

    Ik snap er ook niets van. Alleen dat de letters in little things ATEOTY vormen. (At the end of the year) En dat alleen louis en harry letters beet hebben, dus het zou betekenen dat ze dan eindelijk uit de kast komen samen.

    En Mr .x is een persoon die gewoon Larrystorm heeft bedacht ofzo en nu is iedereen 'bang.'


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    Ik snap er ook niets van. Alleen dat de letters in little things ATEOTY vormen. (At the end of the year) En dat alleen louis en harry letters beet hebben, dus het zou betekenen dat ze dan eindelijk uit de kast komen samen.

    En Mr .x is een persoon die gewoon Larrystorm heeft bedacht ofzo en nu is iedereen 'bang.'


    Louis heeft een vriendin, dus ik denk niet dat hij homo is.
    Voor de mensen die niet weten wat de Larrystorm is:
    Iemand had een foto op een blog gezet van een jongen - die heel erg op louis lijkt - die aan het zoenen was met een andere jongen - die dan op harry lijkt - en toen ging een ene Mrx verzinnen dat ze uit de kast zouden komen, binnenkort. En dat Louis Eleanor ging dumpen, omdat hij dan met Harry zou hebben. En dat noemde die Mrx dan de Larrystorm

    Grote onzin vind ik zelf.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Bullshit, meer heb ik hier over niet te zeggen...


    He like girls how eat carrots!

    ... Why...


    Tijd voor koffie.

    Opera schreef:
    Ik heb geen idee. Ik leef al maanden onder een steen en het bevalt me prima eigenlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat is deze?


    No growth of the heart is ever a waste

    Een woord. Onzin.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vroeg me al af waar iedereen plots over bezig was.
    Op het einde van het jaar is de wereld toch al vergaan, dus is het nutteloos.
    :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Ik vroeg me al af waar iedereen plots over bezig was.
    Op het einde van het jaar is de wereld toch al vergaan, dus is het nutteloos.
    :Y)

    Hahaha, ik ging echt kapot bij deze opmerking!_O_


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    230710 schreef:
    Ik vroeg me al af waar iedereen plots over bezig was.
    Op het einde van het jaar is de wereld toch al vergaan, dus is het nutteloos.
    :Y)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    TurnYourFace schreef:
    (...)

    Louis heeft een vriendin, dus ik denk niet dat hij homo is.
    Voor de mensen die niet weten wat de Larrystorm is:
    Iemand had een foto op een blog gezet van een jongen - die heel erg op louis lijkt - die aan het zoenen was met een andere jongen - die dan op harry lijkt - en toen ging een ene Mrx verzinnen dat ze uit de kast zouden komen, binnenkort. En dat Louis Eleanor ging dumpen, omdat hij dan met Harry zou hebben. En dat noemde die Mrx dan de Larrystorm

    Grote onzin vind ik zelf.


    Dit is waarschijnlijk evenveel shit als als het einde van de wereld op 21 december.


    Take me to wonderland