• Ik lag echt dubbel toen ik het hoorde. En whahaha ! Mrx ! Hoe bedenk je het ?! Ik zei zo tegen m'n vriendin: Best wel grappig als je er over nadenkt. Mr x. Whahaha net zo'n misdaad film waar ze moeten onderzoeken wie de dader is xd

    Duss.. Wat denken jullie hierover ? Of weten jullie niet wat die larrystorm inhoud?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Wat is dit voor bull shit?


    Pretty is just a pretty word.

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Ik heb gister met Mr x. gepraat en hij/zij zei dat ze met z'n vijven zijn.

    @xPhaedra: Welke letters?


    Nou, er wordt ook iets gezegd over letters die in Little Things waren ofzo?
    Maar ik begrijp dat niet helemaal..


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    xPhaedra schreef:
    (...)

    Nou, er wordt ook iets gezegd over letters die in Little Things waren ofzo?
    Maar ik begrijp dat niet helemaal..


    Oh, dat. Als je ze in een bepaalde volgorde zet krijg je: A T E O T Y
    At The End Of The Year.
    En alleen Louis en Harry hebben letters beet, de andere jongens niet. Dus het zou verwijzen naar het feit dat ze uit de kast komen. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Vagebond schreef:
    Wat is dit voor bull shit?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Oh, dat. Als je ze in een bepaalde volgorde zet krijg je: A T E O T Y
    At The End Of The Year.
    En alleen Louis en Harry hebben letters beet, de andere jongens niet. Dus het zou verwijzen naar het feit dat ze uit de kast komen. (:


    Mensen hebben soms zo'n grote fantasie, gosh.

    Vind het echt zo interessant, HAHA. Can't help it. Degene die deze raadsels maakt, is zo'n goede schrijver, echt niet normaal. En ik geloof trouwens wel dat er delen van waar zijn, bijvoorbeeld dat de leden van One Direction elkaar al kenden. (Harry leerde Louis kennen tijdens een concert van the Script, Josh Devine is ver familielid van Niall, Louis was bij Jade Thirwall haar auditie voor de xFactor in 2008 en leerde zo Liam kennen, Greg Horan is goed bevriend met verre familie van Lou en Haz en Zayn is er uiteindelijk gewoon bij gegooid --> dat was de rede waarom Simon Cowell achter hem aan ging toen hij niet wilde dansen.) Ook was er een jongen genaamd Tom, waarbij alle juryleden zeiden dat hij perfect zou passen in een boyband, hij ging niet door bij bootcamp en precies daarna werd One Direction gevormd, maar als je die Tom zo goed vond, waarom gooi je hem dan niet in One Direction - als je hem precies in een boyband vind passen? Want geef eerlijk toe, zo goed zingen kan Louis nou ook weer niet - no offence. Als je goed zoekt op tumblr, zijn er genoeg bewijzen en aanwijzingen van.
          Ook geloof ik het feit dat Eleanor Calder niet bestaat, ze heeft geen Wikipedia pagina als model zijnde, studeert aan Manchester College, maar er zijn daar geen gegevens van een Eleanor Calder en werd op twitter 'Tina' genoemd, waarop ze vrolijk antwoordde en heel toevallig is er wel een Christina Calder die aan die universiteit studeert. Ook gaan er geruchten rond dat er twee Eleanors zijn, als je naar gezichtsprofielen kijkt op foto's + schijnt haar vader te werken in Amerika bij Colombia Records, een maatschappij die gelinkt wordt aan SYCO en ze dus betaalt krijgt om een relatie met Louis te hebben.
          Ook geloof ik dat de break-up tussen Liam en Daniëlle fake was. Er werd namelijk na de break-up al gezegd op verschillende sites dat ze op twee december weer bij elkaar zouden komen en guess what; they were right.
          Dan gaan er nog meer dingen rond, ook over Union J, Modest Management wat allemaal aan elkaar wordt gelinkt, maar ik ben lui en aangezien dat minder met One Direction te maken heeft, zal ik dat niet hier typen. (: (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Er is niets op dat concert in MSG gebeurd, maar zijn die feiten die de zogenaamde Mr. X heeft opgesomd wel bullshit of zo? Dat vraag ik me toch af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mr X. is allang opgepakt met een pistool in haar tas


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mr x had voorspelt dat payzer weer bij welkaar komt... Dat klopt.
    Mr x had voorspelt dat op de 2e haylor samen zou worden gespot... Dat klopt.
    Mrx had voorspelt dat iemand van op podium zou vallen... Dat klopt (harry struikelde)

    Er is een boek waarin de hoofdpersoon gay is maar een vriendin heeft om het te verbergen. De hoofdpersoon het louis. Ze denke dat het met louis ook zo is, en dat hij.het met eleanor heeft om het te verbergen...

    Er is iemand met een pistool bij MSG opgepakt.

    Ik heb een gevoel dat die mr x bestaat... En het zijn er meerdere
    En ik ben fucking bang geworden

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 15:38 ]

    Wauw voorspelt ? Dus die Mr. X heeft nu al een glazen bol ook ? This keeps getting better and better.

    Het kan zijn dat er dingen waar zijn, maar ik vind dat we allemaal gewoon teveel freaken over dit.
    Het fandom staat erom bekend om over alles drama van te maken. Mensen zoeken gewoon teveel achter een simpele boyband. Net zoals de illuminati.
    Just keep calm en als Harry en Louis nu uiteindelijk toch gay blijken te zijn, who gives a shit? Ik zie niemand hier een drama maken omdat ik gay ben.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Het kan zijn dat er dingen waar zijn, maar ik vind dat we allemaal gewoon teveel freaken over dit.
    Het fandom staat erom bekend om over alles drama van te maken. Mensen zoeken gewoon teveel achter een simpele boyband. Net zoals de illuminati.
    Just keep calm en als Harry en Louis nu uiteindelijk toch gay blijken te zijn, who gives a shit? Ik zie niemand hier een drama maken omdat ik gay ben.


    No offence maar jij bent niet echt wereld beroemd en wereld beroemde mensen zijn voor sommige mensen aparte wezens. Daarom is het voor hen raar als die mensen menselijk blijken te zijn. Trouwens, ik geloof voor een deel in de Illuminati maar veel mensen overdrijven dat ook. Zogenaamd dat er een geheime orde bestaat die ons beïnvloed. Dat geloof ik niet echt maar wel dat regeringen en overheden dingen voor ons achter houden. Maar ik dwaal af.

    Daarnaast ben ik het met je eens dat mensen teveel drama maken. Jeetje, kunnen ze niet gewoon fan zijn?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    No offence maar jij bent niet echt wereld beroemd en wereld beroemde mensen zijn voor sommige mensen aparte wezens. Daarom is het voor hen raar als die mensen menselijk blijken te zijn. Trouwens, ik geloof voor een deel in de Illuminati maar veel mensen overdrijven dat ook. Zogenaamd dat er een geheime orde bestaat die ons beïnvloed. Dat geloof ik niet echt maar wel dat regeringen en overheden dingen voor ons achter houden. Maar ik dwaal af.

    Daarnaast ben ik het met je eens dat mensen teveel drama maken. Jeetje, kunnen ze niet gewoon fan zijn?


    Je moet weten dat we tegen elkaar opgezet worden! Iedere fan wil de beste zijn, elke fan zoekt er iets achter op de eerste te zijn... Het is gewoon zo, daar kunnen wij ook niks over doen. Volgens mij weten wij meer dan wat de jongens over hun zelf weten, alleen omdat we de beste fans willen zijn! Kon het maar stoppen, die stomme strijd.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Je moet weten dat we tegen elkaar opgezet worden! Iedere fan wil de beste zijn, elke fan zoekt er iets achter op de eerste te zijn... Het is gewoon zo, daar kunnen wij ook niks over doen. Volgens mij weten wij meer dan wat de jongens over hun zelf weten, alleen omdat we de beste fans willen zijn! Kon het maar stoppen, die stomme strijd.

    Ik wil niet lullig doen, maar daar kan je heus wel wat aan doen. Je hoeft niet tegen andere fans te strijden om fan te kunnen zijn van een boybandje, of zeg ik nu iets heel raars? (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    nessje schreef:
    (...)

    Je moet weten dat we tegen elkaar opgezet worden! Iedere fan wil de beste zijn, elke fan zoekt er iets achter op de eerste te zijn... Het is gewoon zo, daar kunnen wij ook niks over doen. Volgens mij weten wij meer dan wat de jongens over hun zelf weten, alleen omdat we de beste fans willen zijn! Kon het maar stoppen, die stomme strijd.


    Ik doe daar niet aan mee. Ik ben fan en ik vind dat ik een goeie fan ben. Als andere mensen daar anders over denken en mij een slechte fan vinden, dan is dat hun mening. Dat maakt mij geen reet uit want ik vind dat ik zelf het beste kan bepalen of ik een "goeie" fan ben.


    Physics is awesome