• Ik lag echt dubbel toen ik het hoorde. En whahaha ! Mrx ! Hoe bedenk je het ?! Ik zei zo tegen m'n vriendin: Best wel grappig als je er over nadenkt. Mr x. Whahaha net zo'n misdaad film waar ze moeten onderzoeken wie de dader is xd

    Duss.. Wat denken jullie hierover ? Of weten jullie niet wat die larrystorm inhoud?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Oké, dus ik vond dit (klik) en ik zou het bijna geloven.
    Maar dan door dit (klik), dit (klik) en dit (klik).
    Wel, en dat hele gedoe met Eleanor en Christina/Tina is gewoon bizar.
    Voor ik überhaupt wist wie of wat One Direction was begin dit jaar, vond ik al hun fans al bizar met hun ship-gedoe en dacht, "zit die arme jongens niet zo te pesten met je lugubere ideeën". De foto's die ik op Q voorbij zag komen van Louis en Eleanor zagen er behoorlijk serieus uit. Maar de verhalen er omheen lijken gewoon niet te kloppen qua feiten.
    Louis en Eleanor zouden elkaar dus al daten sinds een zomerfestival iets, dus twee oktober wisten mensen al van Eleanor en plotseling zijn ze pas zeventien november een jaar samen, terwijl Louis weken daarvoor nog zei dat hij niet wist hoe lang hij en Eleanor al samen waren en dat het er niet toe deed en werd Eleanor uitgemaakt voor leugenaar, omdat ook zij niet wist hoe lang ze samen waren en iemand haar hielp en zei dat ze sinds die zomer al samen waren.
    Confusing much.
    Though, just saying, dat gedoe met het management kan toch nooit kloppen, Rebecca Ferguson heeft hun toch ook gewoon ontslagen, dus waarom moeilijk doen?
    Hoewel ik me er verder niet mee wil bemoeien, omdat ik het zelf nooit zal geloven, zelfs al blijkt het straks allemaal waar te zijn (aparte redenen), dacht dat sommigen van jullie het wel interessant zouden vinden.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 1:30 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Oké, dus ik vond dit (klik) en ik zou het bijna geloven.
    Maar dan door dit (klik), dit (klik) en dit (klik).
    Wel, en dat hele gedoe met Eleanor en Christina/Tina is gewoon bizar.
    Voor ik überhaupt wist wie of wat One Direction was begin dit jaar, vond ik al hun fans al bizar met hun ship-gedoe en dacht, "zit die arme jongens niet zo te pesten met je lugubere ideeën". De foto's die ik op Q voorbij zag komen van Louis en Eleanor zagen er behoorlijk serieus uit. Maar de verhalen er omheen lijken gewoon niet te kloppen qua feiten.
    Louis en Eleanor zouden elkaar dus al daten sinds een zomerfestival iets, dus twee oktober wisten mensen al van Eleanor en plotseling zijn ze pas zeventien november een jaar samen, terwijl Louis weken daarvoor nog zei dat hij niet wist hoe lang hij en Eleanor al samen waren en dat het er niet toe deed en werd Eleanor uitgemaakt voor leugenaar, omdat ook zij niet wist hoe lang ze samen waren en iemand haar hielp en zei dat ze sinds die zomer al samen waren.
    Confusing much.
    Though, just saying, dat gedoe met het management kan toch nooit kloppen, Rebecca Ferguson heeft hun toch ook gewoon ontslagen, dus waarom moeilijk doen?
    Hoewel ik me er verder niet mee wil bemoeien, omdat ik het zelf nooit zal geloven, zelfs al blijkt het straks allemaal waar te zijn (aparte redenen), dacht dat sommigen van jullie het wel interessant zouden vinden.


    Ze hebben goeie verklaringen maar ik geloof het niet. Het kan ook zijn dat Christina de tweede naam van Eleanor is of haar naam maar dat ze Eleanor word genoemd, niet iedereen houdt van hun eigen naam.


    Physics is awesome

    Het zou waar kunnen zijn, maar ik geloof het niet. En al was het waar is, dan interesseert het me niet zoveel. Het gaat hier gewoon om twee jonens die verliefd op elkaar zouden zijn. Ik vind dat dat wat rond minder drama kan.
    Verder ship ik Ziall, dus mij zie je pas doodgaan als Ziall besluit om uit de kast te komen, maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren. x'D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:45 ]


    Take me to wonderland

    Ik snap niet dat mensen niets beters te doen hebben dan in andermans levens te kruipen.


    There is nothing more badass than being yourself

    xPhaedra schreef:
    Conclusie:

    Het hele fandom gebeuren van One Direction loopt duidelijk uit de hand en hier maken mensen gebruik van door zichzelf met een letter te benoemen (lees: Mr. X) en de fans tegen elkaar op te zetten over wat nou wel en niet waar is.

    Waar gaat het heen met de wereld tegenwoordig, iedereen maakt van een mug een olifant!


    Ik ben het echt heel erg met jou eens!


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Ik ben het echt heel erg met jou eens!

    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben hier ook echt mee eens.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jeez wat een heisa om een boyband! Ik kon eigenlijk al weten dat One Direction niet "per ongeluk" werd gemaakt bij X factor omdat ze zo ontzettend goed bij elkaar passen. Maar vergeet niet dat de jongens ook maar gewoon mensen zijn. Ik denk dat ze nooit hadden kunnen overzien dat het zo uit de hand zou lopen...
    Maar goed, still a Directioner!


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ik vind het best wel geniaal :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Opera schreef:
    (...)

    Ik ben het echt heel erg met jou eens!

    Eindelijk mensen die het begrijpen!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.