• Ik lag echt dubbel toen ik het hoorde. En whahaha ! Mrx ! Hoe bedenk je het ?! Ik zei zo tegen m'n vriendin: Best wel grappig als je er over nadenkt. Mr x. Whahaha net zo'n misdaad film waar ze moeten onderzoeken wie de dader is xd

    Duss.. Wat denken jullie hierover ? Of weten jullie niet wat die larrystorm inhoud?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik wil niet lullig doen, maar daar kan je heus wel wat aan doen. Je hoeft niet tegen andere fans te strijden om fan te kunnen zijn van een boybandje, of zeg ik nu iets heel raars? (cat)


    Je doet ook niet lullig, hoor! Ik weet gewoon dat er geen andere oplossingens is omdat ik er mee te maken heb. Er zitten een paar meisjes bij mij in de klas die denken dat ze 'het' zijn, met hun houdingen en gedrag enzo. Ik ben langer fan van 1D en nu is het opeens dat ik geen fan mag zijn! Ik heb hun echt uitgescholden, ook omdat ze andere dingen over me verzonnen. Ze hebben de hele klas tegen me opgezet met hun leugens, en ik ben dagen uitgemaakt voor 'nep Directioner'... Ik werd het zat en heb die groep even laten weten dat ik meer weet dan hun allemaal bij elkaar en nu komen ze dus elke dag met een nieuw en meestal verzonnen verhaal om te bewijzen dat ze meer weten...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Je doet ook niet lullig, hoor! Ik weet gewoon dat er geen andere oplossingens is omdat ik er mee te maken heb. Er zitten een paar meisjes bij mij in de klas die denken dat ze 'het' zijn, met hun houdingen en gedrag enzo. Ik ben langer fan van 1D en nu is het opeens dat ik geen fan mag zijn! Ik heb hun echt uitgescholden, ook omdat ze andere dingen over me verzonnen. Ze hebben de hele klas tegen me opgezet met hun leugens, en ik ben dagen uitgemaakt voor 'nep Directioner'... Ik werd het zat en heb die groep even laten weten dat ik meer weet dan hun allemaal bij elkaar en nu komen ze dus elke dag met een nieuw en meestal verzonnen verhaal om te bewijzen dat ze meer weten...

    Da's natuurlijk niet leuk, want de hele klas tegen jou is nooit leuk, maar ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet echt bij waarom je alles over je idool moet weten om een fan te kunnen zijn. x)
    Anyway, OT; ik vind het een beetje misselijkmakend dat vijf jongens die gewoon graag muziek maken nu te maken krijgen met dit soort zieke onzin omdat er nou eenmaal veel aandacht op ze gefocust is. Bijna niemand van de fans kent ze echt, maar een deel wil hen blijkbaar wel dood, terwijl ze volgens mij niets fout gedaan hebben. Ziek, gewoon. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 19:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Da's natuurlijk niet leuk, want de hele klas tegen jou is nooit leuk, maar ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet echt bij waarom je alles over je idool moet weten om een fan te kunnen zijn. x)
    Anyway, OT; ik vind het een beetje misselijkmakend dat vijf jongens die gewoon graag muziek maken nu te maken krijgen met dit soort zieke onzin omdat er nou eenmaal veel aandacht op ze gefocust is. Bijna niemand van de fans kent ze echt, maar een deel wilt hen blijkbaar wel dood, terwijl ze volgens mij niets fout gedaan hebben. Ziek, gewoon. (no_chears)


    Met de klas gaat het nu wel weer beter, ze hebben het verhaal ook van mijn kant gehoord (: En het is ook ziek dat je ze dood wil hebben, ik bedoel: Wat hebben ze fout gedaan?:8


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aislinn schreef:
    Vind het echt zo interessant, HAHA. Can't help it. Degene die deze raadsels maakt, is zo'n goede schrijver, echt niet normaal. En ik geloof trouwens wel dat er delen van waar zijn, bijvoorbeeld dat de leden van One Direction elkaar al kenden. (Harry leerde Louis kennen tijdens een concert van the Script, Josh Devine is ver familielid van Niall, Louis was bij Jade Thirwall haar auditie voor de xFactor in 2008 en leerde zo Liam kennen, Greg Horan is goed bevriend met verre familie van Lou en Haz en Zayn is er uiteindelijk gewoon bij gegooid --> dat was de rede waarom Simon Cowell achter hem aan ging toen hij niet wilde dansen.) Ook was er een jongen genaamd Tom, waarbij alle juryleden zeiden dat hij perfect zou passen in een boyband, hij ging niet door bij bootcamp en precies daarna werd One Direction gevormd, maar als je die Tom zo goed vond, waarom gooi je hem dan niet in One Direction - als je hem precies in een boyband vind passen? Want geef eerlijk toe, zo goed zingen kan Louis nou ook weer niet - no offence. Als je goed zoekt op tumblr, zijn er genoeg bewijzen en aanwijzingen van.
          Ook geloof ik het feit dat Eleanor Calder niet bestaat, ze heeft geen Wikipedia pagina als model zijnde, studeert aan Manchester College, maar er zijn daar geen gegevens van een Eleanor Calder en werd op twitter 'Tina' genoemd, waarop ze vrolijk antwoordde en heel toevallig is er wel een Christina Calder die aan die universiteit studeert. Ook gaan er geruchten rond dat er twee Eleanors zijn, als je naar gezichtsprofielen kijkt op foto's + schijnt haar vader te werken in Amerika bij Colombia Records, een maatschappij die gelinkt wordt aan SYCO en ze dus betaalt krijgt om een relatie met Louis te hebben.
          Ook geloof ik dat de break-up tussen Liam en Daniëlle fake was. Er werd namelijk na de break-up al gezegd op verschillende sites dat ze op twee december weer bij elkaar zouden komen en guess what; they were right.
          Dan gaan er nog meer dingen rond, ook over Union J, Modest Management wat allemaal aan elkaar wordt gelinkt, maar ik ben lui en aangezien dat minder met One Direction te maken heeft, zal ik dat niet hier typen. (: (:

    Wel, in dat geval is het ook bijzonder apart en dan ook nu verdacht makend dat de geboorteakte van Eleanor verscheen als foto op Twitter, omdat fans die gevonden zouden hebben.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Dit hele fandom gebeuren loopt uit de hand,
    soms hoop ik stiekem zelfs dat One Direction nooit bestaan had.
    Dan waren al deze problemen er niet geweest en hadden 'fans' ook niet zo lopen freaken.

    Ik weet niet wat ik van die verhalen van Mr. X moet geloven,
    het lijkt allemaal zo logisch en waar, maar aan de andere kant,
    hoe weet diegene dit alles?

    Het zal dan ook nog wel een raadsel blijven, I guess.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    xPhaedra schreef:
    Dit hele fandom gebeuren loopt uit de hand,
    soms hoop ik stiekem zelfs dat One Direction nooit bestaan had.
    Dan waren al deze problemen er niet geweest en hadden 'fans' ook niet zo lopen freaken.


    Ik weet niet wat ik van die verhalen van Mr. X moet geloven,
    het lijkt allemaal zo logisch en waar, maar aan de andere kant,
    hoe weet diegene dit alles?

    Het zal dan ook nog wel een raadsel blijven, I guess.



    26 - 02 - '16

    xPhaedra schreef:
    Dit hele fandom gebeuren loopt uit de hand,
    soms hoop ik stiekem zelfs dat One Direction nooit bestaan had.
    Dan waren al deze problemen er niet geweest en hadden 'fans' ook niet zo lopen freaken.


    Ik weet niet wat ik van die verhalen van Mr. X moet geloven,
    het lijkt allemaal zo logisch en waar, maar aan de andere kant,
    hoe weet diegene dit alles?

    Het zal dan ook nog wel een raadsel blijven, I guess.


    That's why I hate my own fandom.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    That's why I hate my own fandom.

    I don't literally hate this fandom,
    but some girls are making it really worse!
    And not only for us, but also for the boys.
    Stupid creepy girls!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    xPhaedra schreef:
    (...)
    I don't literally hate this fandom,
    but some girls are making it really worse!
    And not only for us, but also for the boys.
    Stupid creepy girls!


    Sommige fans hebben gewoon geen respect voor de jongens en ze lopen ruzie te zoeken met alles wat los en vast zit. Zelfs in hun eigen fandom maken ze ruzie met elkaar om wat nu de beste ship is. Like come on! Seriously?


    Take me to wonderland

    De hashtag "DearManagementDirectionersAreNotStupid" verklaard een hoop over het fandom van One Direction.
    Just saying, haha.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Sommige fans hebben gewoon geen respect voor de jongens en ze lopen ruzie te zoeken met alles wat los en vast zit. Zelfs in hun eigen fandom maken ze ruzie met elkaar om wat nu de beste ship is. Like come on! Seriously?

    En dat Haylor het ultieme koppel of niet is. Komaan zeg...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Seasons schreef:
    De hashtag "DearManagementDirectionersAreNotStupid" verklaard een hoop over het fandom van One Direction.
    Just saying, haha.

    Maar het klopt ook gewoon niet en zo zie je maar weer, het zal me niet verbazen als het langzamerhand allemaal uitkomt en ik denk dat dit nou hetgeen is wat Mr. X wilt bereiken, dat mensen onderzoek gaan doen en het management zo uit elkaar valt. --> Dat zal leiden naar ontrafelingen van de geheimen van de boys.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Conclusie:

    Het hele fandom gebeuren van One Direction loopt duidelijk uit de hand en hier maken mensen gebruik van door zichzelf met een letter te benoemen (lees: Mr. X) en de fans tegen elkaar op te zetten over wat nou wel en niet waar is.

    Waar gaat het heen met de wereld tegenwoordig, iedereen maakt van een mug een olifant!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.



    All I have to say right now.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:



    All I have to say right now.

    Dat joch is zo geniaal.
    Bedoel maar; Iers, iedereen loopt rond moeilijk te doen met vriendinnen en hij nodigt z'n familie uit, iedereen zit ruzie te maken en hij tweet vrolijk tegen fans…
    Gotta love the guy, he's the only reason I like One Direction (nee, nog altijd geen fan).
    Serieus, bij mij gaat het echt zo, de andere jongens zingen mag iedereen praten, maar als ik Niall ineens hoor; "SHHHH, Niall's singing!"


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo