• Ik lag echt dubbel toen ik het hoorde. En whahaha ! Mrx ! Hoe bedenk je het ?! Ik zei zo tegen m'n vriendin: Best wel grappig als je er over nadenkt. Mr x. Whahaha net zo'n misdaad film waar ze moeten onderzoeken wie de dader is xd

    Duss.. Wat denken jullie hierover ? Of weten jullie niet wat die larrystorm inhoud?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Die gene die de naam kwam met Mr.X heeft denk ik veel te veel Action men gekeken


    IrishCharm schreef:
    Ik snap het niet.(cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Dit is waarschijnlijk evenveel shit als als het einde van de wereld op 21 december.


    Dat vind ik ook shit ja. Ik ga lachen als de wereld niet vergaat :'D


    26 - 02 - '16

    Het wordt steeds weirder.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    xPhaedra schreef:
    (...)
    Hahaha, ik ging echt kapot bij deze opmerking!_O_


    Vatican Cameos

    Ik snap het niet


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind het maar eng, alles wat hij zegt gebeurd. Hij lijkt wel een soort 'A' van Pretty Little Liars. Alleen heeft hij z'n letter veranderd.


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Echt, ik heb geen idee wat ik er van moet denken
    Ik snap er echt 'de ballen' van eigenlijk, wat ik er over lees is dat zijn woorden uitkomen
    & dat vandaag een hele grote dag is, Harry word vermoord komt uit de kast en die dingen,
    volgens mij is het iemand die wil zien wat voor invloed hij kan hebben op dit fandom.

    ach nu zie ik ook dat mr X zei dat je jongen met de vogels vandaag ging sterven tijdens het concert en dat ze hem moeten redden ( harry dus)

    of dat het niet met larry te maken heeft.

    en zowiezo vandaag one direction nog maar met 4 zou zijn. dus ja. wat is waar en wat is onzin ;P

    Misschien wat meer uitleg?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aangezien ik meerdere mensen ken die hierdoor helemaal begonnen te freaken;


    Mr. X wilde het fandom bij elkaar brengen, door iedereen te laten zien hoe snel ze doordraaien om niets.
    Dit persoon wilde helemaal geen kwaad, alleen aandacht door aandacht te geven aan het fandom.


    Nu is iemand die zegt ook Mr. X te zijn en dat tijdens het optreden in MSG de jongen die "markless"/"tatooloos" is zal stoppen met ademen, dat de jongen met de vogels niet meer zal liegen en dat er iemand geschoten gaat worden wanneer de lichten uitgaan, waardoor je weg moet rennen.
    Dit even kort vertaald.
    Levensgevaarlijk als je dit gelooft, want sowieso gaan de lichten uit tussen sommigen liedjes en als iedereen dan al gelijk weg wilt rennen en in paniek raakt gaan er sowieso gewonden vallen.


    Maar er is allemaal niets van waar, maar wel grappig om te zien dat dit persoon gewoon gelijk had, mensen maken zoveel meer van niets.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 23:05 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo


    Deze wordt over twitter verspreid


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:


    Deze wordt over twitter verspreid

    Maar dat is dus allemaal fake, want dat is niet de "echte Mr. X".
    Wel, tenzij er een paar psychopaten rondlopen, maar die heb je altijd! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Maar dat is dus allemaal fake, want dat is niet de "echte Mr. X".
    Wel, tenzij er een paar psychopaten rondlopen, maar die heb je altijd! (':


    Ja, dat is wel zo...
    Maar gewoon het idee dat de jongens gevaar lopen maakt me gewoon bang en boos tegelijk:@


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel zo...
    Maar gewoon het idee dat de jongens gevaar lopen maakt me gewoon bang en boos tegelijk:@

    Het idee dat mensen zoiets verzinnen vind ik ziek, echt ziek gewoon.
    Maar goed, stap je hier leuk een bus in kun je ook zo gekaapt worden, stap je de trein in kan er ook een bom zijn.
    Zou me er maar niet al te druk om maken, gewoon niet zomaar geloven wat je leest of ziet, en is je tijd gekomen, dan zij het zo en dat geldt ook voor de jongens.
    Maar laat ze nu vanavond maar lekker lol hebben in die arena, al snap ik nog altijd niet wat daar zo ontzettend bijzonder aan is!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo