• Ik lag echt dubbel toen ik het hoorde. En whahaha ! Mrx ! Hoe bedenk je het ?! Ik zei zo tegen m'n vriendin: Best wel grappig als je er over nadenkt. Mr x. Whahaha net zo'n misdaad film waar ze moeten onderzoeken wie de dader is xd

    Duss.. Wat denken jullie hierover ? Of weten jullie niet wat die larrystorm inhoud?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Er is laatst ook verzinnen, echt recent, dat Eleanor niet echt zou zijn en dat haar echte naam Christina zou zijn. Eleanor kon er zelf heel goed om lachen moet ik zeggen ;p

    Lifeisajoke schreef:
    Er is laatst ook verzinnen, echt recent, dat Eleanor niet echt zou zijn en dat haar echte naam Christina zou zijn. Eleanor kon er zelf heel goed om lachen moet ik zeggen ;p

    Nu je het zegt …
    Trouwens, Danielle is toch zwanger van een andere dude, omdat ze Liam bedroog?
    Daarom was het toch over tussen hen en niet dankzij al deze "lieve" fans?[/sarcasme]


    Serieus, er zijn echt rare mensen op deze wereld! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik snap zelfs niet wat bijzonder aan MSG is. Dat is gewoon een concertzaal als een ander, zoals Ziggo Dome of Sportpaleis.
    Maarja... het is in the States, daarom is het bijzonder.

    Nu is het bijzonder stil op Twitter, Facebook. Dus?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Seasons schreef:
    Aangezien ik meerdere mensen ken die hierdoor helemaal begonnen te freaken;


    Mr. X wilde het fandom bij elkaar brengen, door iedereen te laten zien hoe snel ze doordraaien om niets.
    Dit persoon wilde helemaal geen kwaad, alleen aandacht door aandacht te geven aan het fandom.


    Nu is iemand die zegt ook Mr. X te zijn en dat tijdens het optreden in MSG de jongen die "markless"/"tatooloos" is zal stoppen met ademen, dat de jongen met de vogels niet meer zal liegen en dat er iemand geschoten gaat worden wanneer de lichten uitgaan, waardoor je weg moet rennen.
    Dit even kort vertaald.
    Levensgevaarlijk als je dit gelooft, want sowieso gaan de lichten uit tussen sommigen liedjes en als iedereen dan al gelijk weg wilt rennen en in paniek raakt gaan er sowieso gewonden vallen.


    Maar er is allemaal niets van waar, maar wel grappig om te zien dat dit persoon gewoon gelijk had, mensen maken zoveel meer van niets.


    oO
    Mensen worden gek door het hele "einde van de wereld" ding, denk ik.


    Take me to wonderland

    Seasons schreef:
    Aangezien ik meerdere mensen ken die hierdoor helemaal begonnen te freaken;


    Mr. X wilde het fandom bij elkaar brengen, door iedereen te laten zien hoe snel ze doordraaien om niets.
    Dit persoon wilde helemaal geen kwaad, alleen aandacht door aandacht te geven aan het fandom.


    Nu is iemand die zegt ook Mr. X te zijn en dat tijdens het optreden in MSG de jongen die "markless"/"tatooloos" is zal stoppen met ademen, dat de jongen met de vogels niet meer zal liegen en dat er iemand geschoten gaat worden wanneer de lichten uitgaan, waardoor je weg moet rennen.
    Dit even kort vertaald.
    Levensgevaarlijk als je dit gelooft, want sowieso gaan de lichten uit tussen sommigen liedjes en als iedereen dan al gelijk weg wilt rennen en in paniek raakt gaan er sowieso gewonden vallen.


    Maar er is allemaal niets van waar, maar wel grappig om te zien dat dit persoon gewoon gelijk had, mensen maken zoveel meer van niets.


    Klopt, maar er is gisteren wél iemand gearresteerd die een wapen trok/ een wapen bijhad.

    Seasons schreef:
    (...)
    Nu je het zegt …
    Trouwens, Danielle is toch zwanger van een andere dude, omdat ze Liam bedroog?
    Daarom was het toch over tussen hen en niet dankzij al deze "lieve" fans?[/sarcasme]


    Serieus, er zijn echt rare mensen op deze wereld! (':

    Ja, haha eerst zou Danielle zwanger zijn van Harry en daarna was het opeens Zayn. Haha :Y)

    Incredulity schreef:
    (...)

    Klopt, maar er is gisteren wél iemand gearresteerd die een wapen trok/ een wapen bijhad.


    Ja, Samantha Xavoir. Ze zat op rij 3, stoel 17. En zij was ook Mr x.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Ja, Samantha Xavoir. Ze zat op rij 3, stoel 17. En zij was ook Mr x.


    Klopt, echt eng. Al betwijfel ik trouwens of het waar is, want dan zou er toch wel een video van zijn geweest of zoiets dergelijks? Als een crimineel wordt opgepakt gaat het niet echt onopgemerkt denk ik, en zou het ook in alle kranten en roddelbladen staan.

    nessje schreef:


    Deze wordt over twitter verspreid


    Mensen geloven dit? Serieus? ;_;
    Waar the fuck gaat het heen met dit :W

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:15 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mr x. zei net: Fine the girl with golden hair and a red SnapBack. She will set the trigger. Watch for the girl in the blue. She could or could not help you.
    Wtf?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ok die mr.X was dus echt en in MSG werd ze gesnapt en gevangen want ze had een pistool in haar tas om de jongens backstage neer te schieten GRRR DOM WIJF!

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Ja, Samantha Xavoir. Ze zat op rij 3, stoel 17. En zij was ook Mr x.

    De echte Mr X is nochtans niet gearresteerd hoor ; Dit is de Twitter van de echt Mr X en naar mijn weten kan je in prison niet echt tweeten ;p
    En volgens een meisje die er was (waar ik mee heb gepraat) was er iemand achter haar gearresteerd en dat meisje zat op rij 7, dus ik weet niet of het rij 3 was hoor

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:39 ]

    Wat is er dan precies met die letters?


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Incredulity schreef:
    (...)
    De echte Mr X is nochtans niet gearresteerd hoor ; Dit is de Twitter van de echt Mr X en naar mijn weten kan je in prison niet echt tweeten ;p
    En volgens een meisje die er was (waar ik mee heb gepraat) was er iemand achter haar gearresteerd en dat meisje zat op rij 7, dus ik weet niet of het rij 3 was hoor


    Ik heb gister met Mr x. gepraat en hij/zij zei dat ze met z'n vijven zijn.

    @xPhaedra: Welke letters?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 6:56 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Ik heb gister met Mr x. gepraat en hij/zij zei dat ze met z'n vijven zijn.

    @xPhaedra: Welke letters?


    Dat is waarom iedereen DIT moet lezen. Ik weet niet of het echt is en zo, maar er is een meisje gearresteerd op het concert met een wapen dus kan dit even goed ook echt zijn ;s